Ik vind dit geen goed postorder bedrijf ze zeggen dat bestelling kosteloos bij je thuis komt maar als het dan te klein is moet de retourkosten wel zelf betalen (dit is niet goed aangegeven.)en als...

Verkooppraatjes

Geen retourkosten betalen en al helemaal geen Afterpay kosten als je iets retour stuurd .Je bent dus al 6,99 retourkosten +2,95 Afterpay kosten =9,94 kwijt en je hebt geen eens iets gekocht .BELACHELIJK !!!

Via zoeken op beslist.nl gevonden. Goed assortiment. Prima prijzen to.v. concurrenten. Snelle levering. Prima service

Scherpe prijs tov andere aanbieders. Via beslist.nl komt het bedrijf goed in beeld!

Alles verliep prima. geen problemen

nee

nee

Bianca

Snelle levering en mooie kwaliteit van kleding

De Jong

Goede kwaliteit voor een scherpe prijs met breed assortiment.

Maurits

Ik heb schaatsen besteld via Winter-Geest.nl. Ervaringen waren helemaal top: goede website, groot aanbod maar vooral eerlijke en duidelijke communicatie (direct mail ontvangen dat product niet op...

- Eerlijke en duidelijke communicatie (allerbelangrijkst!!!)
- geen verzendlosten boven 50 euro
- snelle levering
- tegemoedkoming voor ongemak (kortingsbon)

- de schermen van de website gebruiken niet het hele scherm (linker- en rechterzijde worden niet gebruikt). Hierdoor word circa 1/3 deel van het scherm niet gebruikt. En als gevolg daarvan worden lettertype en afbeeldingen veel te klein getoond
- assortiment schaatsen is beperkt

Tineke

Snel verzonden . Na een dag binnen. De jas die ik bestelde was 40 euro goedkoper dan alle andere website’s van wintersport kleding. Ik had vooraf even de winkels reviews gelezen maar aanrader!

Prima afhandeling van bestelling.

Leuke aanbiedingen, snelle levering

Werken snel en precies !