Sportieve warme jas gekocht. Makkelijke en overzichtelijke site en redelijk snelle levering.

Prima!

Info is kort en krachtig

Leslie

4 nike dry t shirtjes besteld volgende dag al voor 12uur smiddags thuis top bezorging en winkel.

mw Cora Mulder

Telefonisch contact met medewerker van Winter-Geest vond ik deskundig en klantvriendelijk.

Behulpzaam en niet opdringerig.

Ik zou geen verbeterpunten kunnen noemen. Mijn bestelling 's middags rond drie uur gedaan en de volgende morgen in huis.

Cora den Boer

Voor het eerst een bestelling gedaan bij dit bedrijf. Alles werd keurig op tijd bezorgd, de zending klopte, en wat aardig was dat ik nog een telefoontje kreeg toen mijn eerste poging niet lukte om... Voor het eerst een bestelling gedaan bij dit bedrijf. Alles werd keurig op tijd bezorgd, de zending klopte, en wat aardig was dat ik nog een telefoontje kreeg toen mijn eerste poging niet lukte om mij behulpzaam te zijn.

Zie bovenstaand.

Geen op of aanmerkingen.

Sophie Docx

Na wat problemen met vertraging van verzending ben ik uiteindelijk toch tevreden.

Communicatie.

Tijdig te woord staan.

Schuurman

Bestelling gedaan, bevestiging ontvangen, zelfs een track & trace code gehad dat het bestelde verzonden was, maar helaas was er een dubbele bestelling geplaatst. Ben hier keurig over geïnformeerd.

Duidelijke communicatie.

Iets bouwen waardoor geen dubbele bestellingen gedaan kunnen worden.

Peter Jägers

Snelle levering en goede prijs voor het gekochte artikel

Goede prijs

N.v.t.

Goed! Snel in huis.

Snelle levering die te volgen is via track en trace