Heidema

Goed en zeer vriendelijk bij het afhalen van de bestrlling

Duidelijke communicatie en snelle leverrong

Nvt

Fransijn

Nog nooit van dit bedrijf gehoord. Maar zoekend naar een mooie skipulli op de site terechtgekomen. Duidelijke site, snelle afhandeling en informatie tijdens verzending. Ik heb inmiddels al weer een... Nog nooit van dit bedrijf gehoord. Maar zoekend naar een mooie skipulli op de site terechtgekomen. Duidelijke site, snelle afhandeling en informatie tijdens verzending. Ik heb inmiddels al weer een paar keer de site bezocht.

Ze doen wat ze beloven, heel betrouwbaar.

Die zullen er wellicht wel zijn, ik heb ze zo, een twee drie, niet voorhanden.

Tim Martin

Top.
Geen problemen

Kopen van skihelm

Goed kunnen sorteren
Info over maten en beschikbaarheid goed.

A. Scheffer

Snelle levering, je wordt goed op de hoogte gehouden inzake de voortgang van de levering.

Snelle levering, kwalitatief goede producten

Wij hebben schaatsen gekocht. Op de website stond dat de schaatsen geslepen worden afgeleverd. Dit is niet het geval. Wij moesten de schaatsen zelf nog laten slijpen. Koude douche!

Diny

Prima service,
Snelle levering.

Prima service. Snelle afhandeling.

Fijne site en snelle levering

Overzichtelijke site en snelle levering

Geen tips

Corine Steenbergen

Snelle levering, verpakking is goed maar eenmaal geopend en wil je iets retourzenden dan wordt het lastig weer netjes dicht te krijgen. Er zijn andere openings/sluitmechanismen van plastic zakken... Snelle levering, verpakking is goed maar eenmaal geopend en wil je iets retourzenden dan wordt het lastig weer netjes dicht te krijgen. Er zijn andere openings/sluitmechanismen van plastic zakken die veel handiger zijn (Zalando/missEtam)

Vlotte levering, duidelijke site

De verzendkosten als je iets wilt retourneren!
De verzendkosten als je iets wilt retourneren!
Dan koop je voor een fors bedrag, retourneert een van de artikelen en dan moet je ook nog €6,95 verzendkosten betalen. Dat maakt opnieuw bestellen onaantrekkelijk

Snelle en makkelijke bestelling en aflevering

Snel en overzichtelijk

Geen verbeterpunten