Laarzen besteld van bijna 200 euro. Ze waren prachtig maar bleken te smal. Alles teruggestuurd. Na telefonisch contact wacht ik nu nog steeds op mijn geld! Vertrouw erop dat het goed komt maar... Laarzen besteld van bijna 200 euro. Ze waren prachtig maar bleken te smal. Alles teruggestuurd. Na telefonisch contact wacht ik nu nog steeds op mijn geld! Vertrouw erop dat het goed komt maar twijfel nu toch wel een beetje....

Michiels

Snow-boots gekocht.
Ze waren te klein, terug gestuurd, nieuwe besteld.

Goede producten

Antwoordnummer zodat terug sturen niet zo duur is voor de klant

Esther

Prima! Snelle levering, alleen retourneren is volle mep eigen kosten. Had twee verschillende skibroeken besteld om uit te kiezen, vandaar.

Retourkosten verlagen

Duidelijke site, snelle service

Snelle service

Ga zo door!

S. Kaandorp

In de winkel in Nieuw Vennep ben ik zeer goed geholpen. De sneeuwlaarzen die ik op het oog had stonden er alleen nog in een showmodel. De paslaars was zo uitgelopen dat hij slipte. In de winkel kon... In de winkel in Nieuw Vennep ben ik zeer goed geholpen. De sneeuwlaarzen die ik op het oog had stonden er alleen nog in een showmodel. De paslaars was zo uitgelopen dat hij slipte. In de winkel kon ik on-line een paar bestellen uit een ander filiaal die nieuw uit de doos kwamen. Prima op tijd geleverd. Geen ervaring met aftersales of klantenservice.

Klantvriendelijk
Behulpzaam
Mooie winkel
Ruim assortiment

Kan ik zo snel niet bedenken

Janneke

Bijzonder goede service en zeer snelle verzending

Helaas niet helemaal tevreden .blijkbaar kon ik voor België niet op de Nederlandse site bestellen...vreemd.mail v jullie gekregen dat jullie zouden verwittigen als pakket terug bij jullie was.daarop... Helaas niet helemaal tevreden .blijkbaar kon ik voor België niet op de Nederlandse site bestellen...vreemd.mail v jullie gekregen dat jullie zouden verwittigen als pakket terug bij jullie was.daarop via .be opnieuw besteld en raar maar waar op zelfde dag zelfde artikel ontvangen van zowel de Nederlandse als de Belgische site?ik zal dus 1 moeten terugsturen.europa een?

Zie opmerking

Schoonderbeek

Dat ging goed en snel

N.v.t

N.v.t

Ik vind dit bedrijf goed en netjes omdat het product goed is geleverd en van goede kwaliteit is. Kortom top bedrijf.

Goede kwalititeit

Site iets verbeteren