Nvt

Erg leuk, mijn kinderen genieten volop!!

Perfect geregeld

Tip:misschien toch weer een koord aan de passepartout

C. Super

Snelle levering en goede kwaliteit.

Goede website, duidelijk en snelle levering.

R.v.d.Velden

Duidelijke site en goede prijzen. Ik bestelde er 2 ski helmen met bijbehorende brillen. Levering was snel echter was 1 bril niet nieuw. Deze was blijvend vuil op het kunststof en waarschijnlijk... Duidelijke site en goede prijzen. Ik bestelde er 2 ski helmen met bijbehorende brillen. Levering was snel echter was 1 bril niet nieuw. Deze was blijvend vuil op het kunststof en waarschijnlijk dus in de winkel als pas model gebruikt.in de doos zat deze niet meer in het plastic net als de helm. Dus ook waarschijnlijk een pas model. De andere was wel helemaal verpakt. Als coulance hebben we 10 % korting gehad op 1 set ik wilde zelf niet alles weer terugsturen.

Duidelijke site en goede prijzen

Zie bovenstaand, 1 set was zeker gebruikt als waarschijnlijk pas model zaten vlekken op de bril en niet origineel verpakt

Eindelijk een bedrijf gevonden die mutsen verkoopt, met een klep! Onze zoon met albinisme is lichtschuw, dus een klep is een vereiste! En nu heeft hij ook nog warme oren....laat de winter nu maar... Eindelijk een bedrijf gevonden die mutsen verkoopt, met een klep! Onze zoon met albinisme is lichtschuw, dus een klep is een vereiste! En nu heeft hij ook nog warme oren....laat de winter nu maar komen.

Snelle levering.

Bij met name de kinderpetten, is het nu even zoeken naar wat de maat is. Het zou fijn zijn als dit gelijk bij de prijs aangegeven wordt. Dat zoekt een stuk prettiger. Nog mooier: verschillende kindermaten.

Heidema

Goed en zeer vriendelijk bij het afhalen van de bestrlling

Duidelijke communicatie en snelle leverrong

Nvt

Fransijn

Nog nooit van dit bedrijf gehoord. Maar zoekend naar een mooie skipulli op de site terechtgekomen. Duidelijke site, snelle afhandeling en informatie tijdens verzending. Ik heb inmiddels al weer een... Nog nooit van dit bedrijf gehoord. Maar zoekend naar een mooie skipulli op de site terechtgekomen. Duidelijke site, snelle afhandeling en informatie tijdens verzending. Ik heb inmiddels al weer een paar keer de site bezocht.

Ze doen wat ze beloven, heel betrouwbaar.

Die zullen er wellicht wel zijn, ik heb ze zo, een twee drie, niet voorhanden.

Tim Martin

Top.
Geen problemen

Kopen van skihelm

Goed kunnen sorteren
Info over maten en beschikbaarheid goed.