Prima. Duidelijke communicatie.
Kortingsbon voor volgende bestelling gelijk ingediend.
Prima. Duidelijke communicatie.
Kortingsbon voor volgende bestelling gelijk ingediend.
Ik kwam bij jullie omdat mijn maat ski helm bij onze vaste sport zaak was uitverkocht. Toen ben ik online gaan zoeken, helaas was de helm wel €20,- duurder bij jullie.

Duidelijke uitleg op site

Renate verboven

Super bedrijf!!!

Goede klantenservice

Jammer dat de verkeerde maat opgestuurd word en de retour kosten dan voor jezelf zijn

Retour kosten vergoeden

Supersnel en goed geregeld
Goede prijs voor mooie Brunottinskibroek

Wim de Goede

Goed. Snelle en correcte afhandeling van de bestelling.

Levering was correct echter de maatvoering klopte niet. Op kaartje en bijgeleidend schrijven maat 42 en in de briek maat 40.
Helaas retourneren hierdoor en dan zijn de kosten voor koper. Dat...
Helaas retourneren hierdoor en dan zijn de kosten voor koper. Dat is niet correct.

Indien er zulke fouten gemaakt zijn dient koper ook retourkosten vergoed te krijgen.

Klantvriendelijk, meedenkers

De persoon die mij heeft geholpen bij het ruilen van mijn artikel heeft echt meegedacht. Fijn ook dat Wgeest de verzendkosten voor hun rekening neemt.
Veel leuke modellen (in mijn geval van...
Veel leuke modellen (in mijn geval van snow boots voor kinderen) en aanbiedingen. Andere bieden een beperkter assortiment.