Niet goed, heb een artikel gekregen wat niet in de juiste doos zit
Dus verkeerd artikel ontvangen
Heb hierover telefonisch contact gehad en een mail met foto’s gestuurd zoals gevraagd...
Niet goed, heb een artikel gekregen wat niet in de juiste doos zit
Dus verkeerd artikel ontvangen
Hierover wordt vermeld dat ze toch echt de juiste laatzen hebben afgezonden
Toch is het vreemd dat er op doos ZWART LAK staat. Dan is het zaak om de fabrikant daarover aan te spreken
De laars heeft wel een slank vrouwelijke vormgeving.

Ze proberen hun best te doen om het goed af te handelen

Sneller reactie geven
Zorgen dat de juiste product in de doos zit
Betere controle op uitvoerende order/product met wat er vermeld staat op de verpakking

Positief, snelle reactie.

Gebruikersvriendelijk.

Voldoet aan alles

Gea Kroep

Goed geholpen snelle levering keurig

neen

Nvt

Erg leuk, mijn kinderen genieten volop!!

Perfect geregeld

Tip:misschien toch weer een koord aan de passepartout

C. Super

Snelle levering en goede kwaliteit.

Goede website, duidelijk en snelle levering.

R.v.d.Velden

Duidelijke site en goede prijzen. Ik bestelde er 2 ski helmen met bijbehorende brillen. Levering was snel echter was 1 bril niet nieuw. Deze was blijvend vuil op het kunststof en waarschijnlijk... Duidelijke site en goede prijzen. Ik bestelde er 2 ski helmen met bijbehorende brillen. Levering was snel echter was 1 bril niet nieuw. Deze was blijvend vuil op het kunststof en waarschijnlijk dus in de winkel als pas model gebruikt.in de doos zat deze niet meer in het plastic net als de helm. Dus ook waarschijnlijk een pas model. De andere was wel helemaal verpakt. Als coulance hebben we 10 % korting gehad op 1 set ik wilde zelf niet alles weer terugsturen.

Duidelijke site en goede prijzen

Zie bovenstaand, 1 set was zeker gebruikt als waarschijnlijk pas model zaten vlekken op de bril en niet origineel verpakt

Eindelijk een bedrijf gevonden die mutsen verkoopt, met een klep! Onze zoon met albinisme is lichtschuw, dus een klep is een vereiste! En nu heeft hij ook nog warme oren....laat de winter nu maar... Eindelijk een bedrijf gevonden die mutsen verkoopt, met een klep! Onze zoon met albinisme is lichtschuw, dus een klep is een vereiste! En nu heeft hij ook nog warme oren....laat de winter nu maar komen.

Snelle levering.

Bij met name de kinderpetten, is het nu even zoeken naar wat de maat is. Het zou fijn zijn als dit gelijk bij de prijs aangegeven wordt. Dat zoekt een stuk prettiger. Nog mooier: verschillende kindermaten.