amber

Last minute heb ik sneeuwbrillen en handschoenen voor de kinderen voor op wintersport besteld.

ik mailde een vraag over de maat van de skibrillen of deze zou passen op een "groter hoofd" en ik kreeg de volgende dag keurig antwoord!

wellicht maten erbij zetten van hoofdomtrek!

Chris

Schaatsen gekocht

Klantenservice. Ik kreeg de schaatsen verkeerd geslepen geleverd. Website vermeldde dat ze goed geslepen waren. Na contact met klantenservice geen bevredigend antwoord gekregen en afgewimpeld

Fabienne

Snelle levering en duidelijke communicatie.

Retourprocedure zou simpeler kunnen door een retourformulier mee te sturen. Nu moet je eerst zelf een e-mail sturen

Jan

Professioneel en kundig

Winter-geest doet wat er verwacht wordt

nee

nee

Makkelijk bestellen, snelle en nette levering

Sophie

Ik heb gisteren (1 maart) een HMR H2 helm in de sale besteld. Vandaag (2 maart) heb ik de helm al binnen. Super! Erg netjes verstuurd en precies zoals er beschreven stond op de website. Ik bestel... Ik heb gisteren (1 maart) een HMR H2 helm in de sale besteld. Vandaag (2 maart) heb ik de helm al binnen. Super! Erg netjes verstuurd en precies zoals er beschreven stond op de website. Ik bestel hier vaker! Goede service en een scherpe prijs.

c.m Isings

Onze ervaring met de bestelling via wintergeest.nl is ons goed bevallen, we hebben het omgeruild in de einkel
en zijn heel vriendelijk geholpen.

Snelle levering goede voorwaarden.

Een boze klant

Ik heb hier één keer een vest besteld. Verzending en dergelijke waren prima. Helaas krijg ik 2 jaar later nog steeds mail van verschillende emailadressen ook al heb ik mij al meerdere keren afgemeld... Ik heb hier één keer een vest besteld. Verzending en dergelijke waren prima. Helaas krijg ik 2 jaar later nog steeds mail van verschillende emailadressen ook al heb ik mij al meerdere keren afgemeld voor de nieuws brief.

Goed in spammen

Stop met het versturen van mailtjes naar mensen die ze niet willen.