nee

nee

Makkelijk bestellen, snelle en nette levering

Sophie

Ik heb gisteren (1 maart) een HMR H2 helm in de sale besteld. Vandaag (2 maart) heb ik de helm al binnen. Super! Erg netjes verstuurd en precies zoals er beschreven stond op de website. Ik bestel... Ik heb gisteren (1 maart) een HMR H2 helm in de sale besteld. Vandaag (2 maart) heb ik de helm al binnen. Super! Erg netjes verstuurd en precies zoals er beschreven stond op de website. Ik bestel hier vaker! Goede service en een scherpe prijs.

c.m Isings

Onze ervaring met de bestelling via wintergeest.nl is ons goed bevallen, we hebben het omgeruild in de einkel
en zijn heel vriendelijk geholpen.

Snelle levering goede voorwaarden.

Een boze klant

Ik heb hier één keer een vest besteld. Verzending en dergelijke waren prima. Helaas krijg ik 2 jaar later nog steeds mail van verschillende emailadressen ook al heb ik mij al meerdere keren afgemeld... Ik heb hier één keer een vest besteld. Verzending en dergelijke waren prima. Helaas krijg ik 2 jaar later nog steeds mail van verschillende emailadressen ook al heb ik mij al meerdere keren afgemeld voor de nieuws brief.

Goed in spammen

Stop met het versturen van mailtjes naar mensen die ze niet willen.

Marloes

Snelle service! Ik had gebeld over welke maat XL zou zijn van een icepeak ski broek. Ik moest nl 42 hebben. Ik geluk.?. Besteld en de volgende dag al geleverd!

Snel geleverd, product wel in een verkeerde doos en niet meteen de indruk van een 'compleet nieuw' artikel vanwege wat stoffigheid, een spatje roest en dus ook de verkeerde verpakking.

Originele verpakking

Peter

Skihelm gekocht. Helaas verkeerd model geleverd. Na contact met de klantenservice, snel opgelost.

Groot assortiment.

David Kuiper

Blij met de service. Goed op de hoogte gehouden via de mail

Maar eenmaal een skijas besteld. Levering en netheid in orde

Geen verbeterpunten