Helaas niet helemaal tevreden .blijkbaar kon ik voor België niet op de Nederlandse site bestellen...vreemd.mail v jullie gekregen dat jullie zouden verwittigen als pakket terug bij jullie was.daarop...

Zie opmerking

Schoonderbeek

Dat ging goed en snel

N.v.t

N.v.t

Ik vind dit bedrijf goed en netjes omdat het product goed is geleverd en van goede kwaliteit is. Kortom top bedrijf.

Goede kwalititeit

Site iets verbeteren
Geoordend

Het bedrijf zelf zal goed zijn. Alleen de bestelde schoenen niet.

Snelle reactie via mail dat product retour ontvangen is.

Schoenen die ik besteld had zouden van Nijdam zijn, dit was mi NIET het geval. Schoenen waren slordig afgewerkt, overal draadjes, losse onderdelen. Slordige opdruk gemaakt, was dubbel 'geprint', maar niet dubbel geborduurd, waardoor je gaatjes zag. Graag van tevoren je product beoordelen voordat je het levert.
Graag retourkosten niet aan klant doorrekenen, doe dan minstens de helft meebetalen, zeker als het product niet goed is.

Prima service

Levering was netjes en snel, echter jammer dat er bezorgkosten worden berekend en dat je moet betalen voor het terugsturen.

Snelle nette levering

De bezorgkosten en de kosten voor retourneren. Snowboots paste niet dus kleine €12 kwijt voor niks. Zonde!

Duidelijke site, goede bezorging en klantenservice.

Bezorging is vlot

Meer info over producten. Zoals laarshoogte en foto's van het product aan, dan kan je zien hoe het staat.

Bedrijf loopt langs elkaar heen met bestelling en annulering

Betere communicatie

A.S Ganesh

Top, snel afgehandeld.

C. Van Beusekom

Mooie korting, snelle levering van het product, goede service om de schaatsen om te ruilen. Ze vielen te klein uit.

Fijn dat er ook winkels zijn waar je terecht kan om het product te ruilen.

Mijn schaatsen vallen te klein uit, advies om bij het merk schaats te beschrijven dat deze beter een maat groter gekocht kunnen worden.