De Jong

Goede kwaliteit voor een scherpe prijs met breed assortiment.

Maurits

Ik heb schaatsen besteld via Winter-Geest.nl. Ervaringen waren helemaal top: goede website, groot aanbod maar vooral eerlijke en duidelijke communicatie (direct mail ontvangen dat product niet op... Ik heb schaatsen besteld via Winter-Geest.nl. Ervaringen waren helemaal top: goede website, groot aanbod maar vooral eerlijke en duidelijke communicatie (direct mail ontvangen dat product niet op voorraad was, maar dat ik het 3 dagen later wel zou ontvangen). Helemaal top was het dat ik als klant verblijdt werd met een kortingsbon a.g.v. ongemak

- Eerlijke en duidelijke communicatie (allerbelangrijkst!!!)
- geen verzendlosten boven 50 euro
- snelle levering
- tegemoedkoming voor ongemak (kortingsbon)

- de schermen van de website gebruiken niet het hele scherm (linker- en rechterzijde worden niet gebruikt). Hierdoor word circa 1/3 deel van het scherm niet gebruikt. En als gevolg daarvan worden... - de schermen van de website gebruiken niet het hele scherm (linker- en rechterzijde worden niet gebruikt). Hierdoor word circa 1/3 deel van het scherm niet gebruikt. En als gevolg daarvan worden lettertype en afbeeldingen veel te klein getoond
- assortiment schaatsen is beperkt

Tineke

Snel verzonden . Na een dag binnen. De jas die ik bestelde was 40 euro goedkoper dan alle andere website’s van wintersport kleding. Ik had vooraf even de winkels reviews gelezen maar aanrader!

Prima afhandeling van bestelling.

Leuke aanbiedingen, snelle levering

Werken snel en precies !

Snelle correcte afhandeling

Heldere communicatie.

Ik vind de naam niet zo pakkend.

Snelle levering, uitgebreid assortiment

Bij deze aankoop graag een paar foto's in plaats van alleen één foto van de voorkant.

Britt Strijker

Ik heb een jas gekocht van nordberg bij jullie!

Het bedrijf is niet de goedkoopste maar zeker niet de duurste! Fijne prijs voor een goede kwaliteit van de dingen die je besteld. Ook is het erg fijn dat je bij de bestelling een tijdsindicatie van... Het bedrijf is niet de goedkoopste maar zeker niet de duurste! Fijne prijs voor een goede kwaliteit van de dingen die je besteld. Ook is het erg fijn dat je bij de bestelling een tijdsindicatie van bezorgen ontvangt.

Maak meer reclame zodat meer mensen jullie kunnen vinden! Ik moest jullie via google vinden (waar tevens veel mensen op kijken) maar door te adverteren op bv: facebook maak je de klanten kring groter!

Op de website stond vermeld dat de kledingsstukken op voorraad waren. Dit bleek later niet zo te zijn waardoor ik toch elders moest bestellen. Later bleek dat 1 vd kledingsstukken helemaal niet meer... Op de website stond vermeld dat de kledingsstukken op voorraad waren. Dit bleek later niet zo te zijn waardoor ik toch elders moest bestellen. Later bleek dat 1 vd kledingsstukken helemaal niet meer verkrijgbaar was.

De communicatie op de website is dus niet ok, later via de e-mail wel. Helaas kwam de informatie voor mij pas toen ik al op de ski's in Oostenrijk stond.