Bouwer Dienstverlening

Goede prijzen en zeer snelle levering. Ik zal hier zeker vaker bestellen.

Goede klantenservice
Prijzen

Sneeuwschoenen besteld en binnen 3 dagen ontvangen, met een leuke korting. Prima!

Lekker snel en een mooie prijs.

Snelle service, mooi product.

Bert

Tot nu toe zijn ze zeer behulpzaam omdat mijn bestelling van 3 dec nogsteeds niet binnen heb ze zitten post nl wel achter hun vodden als het er over 7 dagen nog niet is gaan ze keurig het project... Tot nu toe zijn ze zeer behulpzaam omdat mijn bestelling van 3 dec nogsteeds niet binnen heb ze zitten post nl wel achter hun vodden als het er over 7 dagen nog niet is gaan ze keurig het project terugbetaling hanteren is mijn vrouw toegezegd keurig dat ze dat netjes aan de klant melden toppie

De duidelijkheid en de correcte contacten met de klant

Anne Lammers

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering

Beste allen, wij hebben HELAAS nog steeds onze bestelling niet ontvangen
dus voorlopig niets om over te oordelen. zelfs andere pakketten die later besteld zijn, zijn al wel bezorgd

Ik vind dit geen goed postorder bedrijf ze zeggen dat bestelling kosteloos bij je thuis komt maar als het dan te klein is moet de retourkosten wel zelf betalen (dit is niet goed aangegeven.)en als... Ik vind dit geen goed postorder bedrijf ze zeggen dat bestelling kosteloos bij je thuis komt maar als het dan te klein is moet de retourkosten wel zelf betalen (dit is niet goed aangegeven.)en als je dan ook nog met Afterpay betaald moet je ondanks dat het retour stuurd evengoed nog eens 2,95 betalen voor Afterpay .Dit is bij andere postorderbedrijven niet zo daarom geef ik maar 1 ster aan dit bedrijf .Geldklopperij noemt men dit.!!!

Verkooppraatjes

Geen retourkosten betalen en al helemaal geen Afterpay kosten als je iets retour stuurd .Je bent dus al 6,99 retourkosten +2,95 Afterpay kosten =9,94 kwijt en je hebt geen eens iets gekocht... Geen retourkosten betalen en al helemaal geen Afterpay kosten als je iets retour stuurd .Je bent dus al 6,99 retourkosten +2,95 Afterpay kosten =9,94 kwijt en je hebt geen eens iets gekocht .BELACHELIJK !!!

Via zoeken op beslist.nl gevonden. Goed assortiment. Prima prijzen to.v. concurrenten. Snelle levering. Prima service

Scherpe prijs tov andere aanbieders. Via beslist.nl komt het bedrijf goed in beeld!

Alles verliep prima. geen problemen

nee

nee

Bianca

Snelle levering en mooie kwaliteit van kleding