Mooijer

Uistekend. Ben een terugkerende klant.

Sasha heeft voor ons een probleem met een helm netjes opgelost. en zij heeft ons keurig daarover een mailtje gestuurd!!

Goede ervaring opgedaan. Bestelling was er op tijd en dat was ook nodig daar t om n verjaarsverrassing ging. De jarige was erg content met zn cadeaus...

Snelheid en goede communicatie tijdens bestellen en bezorgen

Oosterwijk

Netjes verpakt

Tessa van de Loo

Positief: snelle levering en goede kwaliteit producten

Ik zou behoefte hebben aan meer foto's van desbetreffend product op de website, zodat je een nog beter beeld krijgt.

Ja zeer on aangenaam

ja nieuwe schaatsen ipv oude

Skibroek gekocht met een mooie korting. Levertijd was supersnel.

Snelle levertijd. Mooie korting.

Maataanduiding site komt niet overeen met product. Retourvoorwaarden minder klantvriendelijk dan vergelijkbare webshop.

Groentje

Onderstaande kreeg ik via de mail, maar het pakket bleef bij PostNL "hangen". Na telefonisch contact bleek dat het niet leverbaar was maar nog wel in een andere kleur. Hier zou een mail over... Onderstaande kreeg ik via de mail, maar het pakket bleef bij PostNL "hangen". Na telefonisch contact bleek dat het niet leverbaar was maar nog wel in een andere kleur. Hier zou een mail over gestuurd zijn die in niet ontvangen heb. Als ik niet had gebeld was de bestelling te laat afgeleverd. Dus in mijn geval is het niet goed verlopen. Hoe kan er nou een pakket bij PostNL afgeleverd zijn als het bestelde artikel niet meer op voorraad is??
U heeft een bestelling bij Winter-Geest geplaatst, met barcode 3STGSC684103088 Wij zullen ervoor zorgen dat uw pakket spoedig zal worden geleverd. Volg uw bestelling op mijnpakket om te zien wanneer PostNL het pakket bij u bezorgt.

Het kan zijn dat de Track & Trace informatie nog niet actief is. We raden u aan om één of twee werkdagen te wachten, waarna u nogmaals op de link kunt klikken. Hoogstwaarschijnlijk wordt dan wel de gewenste informatie getoond.

Indien er vragen of onduidelijkheden zijn, dan vernemen wij deze graag van u.

Winter-Geest

Ideaal product

Zie bovenstaande.

Hilligje

Ze doen makkelijk en behandelen ons normaal en vriendelijk

Extra bandje bij schaatsen toevoegen

Een niet al te beste 1e ervaring! Volgens de website voor 16.00 uur besteld, de volgende dag geleverd. En toen ging het mis. Wat mij het meest stoort de slechte communicatie. En dat jullie amper... Een niet al te beste 1e ervaring! Volgens de website voor 16.00 uur besteld, de volgende dag geleverd. En toen ging het mis. Wat mij het meest stoort de slechte communicatie. En dat jullie amper terug reageren via de mail. Krijg je als goedmakertje 5 Euro. Maar dan moet je eerst 50 Euro uitgeven! Daarop heb ik al gemaild maar krijg vervolgens geen enkele reactie terug.

Helaas niet!

Uitstekend! Prima service en vlotte levering.

Overzichtelijk aanbod