Hilligje

Ze doen makkelijk en behandelen ons normaal en vriendelijk

Extra bandje bij schaatsen toevoegen

Een niet al te beste 1e ervaring! Volgens de website voor 16.00 uur besteld, de volgende dag geleverd. En toen ging het mis. Wat mij het meest stoort de slechte communicatie. En dat jullie amper... Een niet al te beste 1e ervaring! Volgens de website voor 16.00 uur besteld, de volgende dag geleverd. En toen ging het mis. Wat mij het meest stoort de slechte communicatie. En dat jullie amper terug reageren via de mail. Krijg je als goedmakertje 5 Euro. Maar dan moet je eerst 50 Euro uitgeven! Daarop heb ik al gemaild maar krijg vervolgens geen enkele reactie terug.

Helaas niet!

Uitstekend! Prima service en vlotte levering.

Overzichtelijk aanbod

G.Schaap

Prima snelle levering

nee

nee

Annette

Duidelijk aanbod, makkelijke bestelprocedure en snelle levering.

Makkelijke bestelprocedure, snelle levering

Bij retour zijn kosten voor rekening van de klant.
Volgens mij mag dit wettelijk niets eens.

amber

Last minute heb ik sneeuwbrillen en handschoenen voor de kinderen voor op wintersport besteld.

ik mailde een vraag over de maat van de skibrillen of deze zou passen op een "groter hoofd" en ik kreeg de volgende dag keurig antwoord!

wellicht maten erbij zetten van hoofdomtrek!

Chris

Schaatsen gekocht

Klantenservice. Ik kreeg de schaatsen verkeerd geslepen geleverd. Website vermeldde dat ze goed geslepen waren. Na contact met klantenservice geen bevredigend antwoord gekregen en afgewimpeld

Fabienne

Snelle levering en duidelijke communicatie.

Retourprocedure zou simpeler kunnen door een retourformulier mee te sturen. Nu moet je eerst zelf een e-mail sturen