Niels

Prima service. Scherp prijs niveau.

Scherpe prijs.

Goed, snel en correct afwerken van bestelling

Goed, snel en correct afwerken van bestelling

Nvt

Prima communicatie, snelle verzending en goed verpakt.

Duidelijke website

Goede en snelle service bij omruilen winterjas die te klein was voor een grotere maat

snelheid en vertrouwen bij het omruilen

Goedkope winterkleding kunnen kopen die bij andere webshops niet meer leverbaar waren

Goedkope prijzen en producten die nergens anders meer verkrijgbaar waren

Informatie omtrent de bestelling. Ik heb geen bevestigingsmail gekregen, waardoor ik niet wist of de bestelling ontvangen was ondanks dat ik deze betaald had.

Angelique Muller

Mooie prijs, kwalitatief mooi product, snelle levering!

Betaalbare prijzen en mooie afprijzingen

Meer maatvoering om het juiste product te kopen

Sandra

Positief, duidelijk, goede kwaliteit producten.

Positief, duidelijk, goede kwaliteit producten.

De bevestigingsemail met verdere informatie bleef wat lang uit waardoor twijfel kon ontstaan of de bestelling wel gelukt was ondanks de bevestiging op de website na het bestellen zelf.

Levering voor bepaalde tijd besteld volgende dag geleverd. Dat is niet zo 2 dagen later pas binnen en de bezorgtijd wordt ook de dag van levering ook verlaat van s'morgens na s'avonds.

Goede prijs

Wegens omstandigheden ligt produkt nu nog bij de buren. Als ik geweten had dat de levering veel langer duurde had ik het niet besteld.

Reactie Winter-Geest.nl:

Beste mevrouw,

Dank voor het plaatsen van uw review. Vervelend om te vernemen dat uw bestelling met vertraging is geleverd. We zijn helaas afhankelijk van een derde partij die het bezorgproces voor ons uit handen neemt, namelijk; PostNL. Zij garanderen dat 98% van de bestellingen op tijd worden geleverd, 2% kunnen met vertraging worden bezorgd. Helaas behoort u kennelijk tot de 2%, waar we namen Winter-Geest niets aan kunnen doen. Maar het belangrijkste is dat uw bestelling is geleverd!

Hopelijk heeft u veel plezier van uw bestelling en wellicht tot ziens op Winter-Geest.

Karin - Klantenservice
Winter-Geest

Angela

Edo

Makkelijk te bestellen.

Goede communicatie over de bezorging

Beveiligingstag was niet verwijderd.