Marianne

Prima!

Zeer snelle levering tijdens de schaats hoogtij dagen :-). Waren we heel blij mee.

Gewoon prima.

Lon

Prima geregeld

snelheid van leveren en slijpen

Boris van Rijt

Netjes op tijd geleverd met een persoonlijk bedankje van degene die het heeft ingepakt. Super!!

Gewoon zoals het hoort

Wouter

Product volgens omschrijving, dik in orde. Ik dacht dat ik geen bestelbevestiging had ontvangen, maar die bleek in mijn spambox te zijn gekomen.

Het leuke handgeschreven berichtje op de factuur!

Frederik

Snel

Gerben

Silvo Steenkamer

Ik bestelde een paar schaatsen in een tijd dat iedereen schaatsen bestelt. Ze waren op voorraad en ik kon ze nog voor het weekend op komen halen. Het ophalen zelf verliep wat hectisch, ze hadden het... Ik bestelde een paar schaatsen in een tijd dat iedereen schaatsen bestelt. Ze waren op voorraad en ik kon ze nog voor het weekend op komen halen. Het ophalen zelf verliep wat hectisch, ze hadden het er duidelijk erg druk mee. De schaatsen zelf waren prima en al geslepen, zodat ik er zo mee het ijs op kon.

Afspraken werden nagekomen.

Ronnie

Er was iets niet helemaal goed gegaan door de koerier van post.nl waardoor de bestelling (schaatsen) niet zijn aangekomen. Na contact met de winkel. Was de terugbetaling binnen no-time geregeld.... Er was iets niet helemaal goed gegaan door de koerier van post.nl waardoor de bestelling (schaatsen) niet zijn aangekomen. Na contact met de winkel. Was de terugbetaling binnen no-time geregeld. Heel netjes!

Daadkracht, klantenservice, beloftes nakomen.