M. Kljajic

Ik kreeg super snel antwoord op al mijn vragen!

Goede service en erg vriendelijk.

Ron Reinds

Snel en alles volgens afspraak

Goede website

Barbara de Graaf

Ik heb onlangs nieuwe skates besteld en laten bezorgen. Daarbij had ik een aantal vragen en ik ben zeer goed, vriendelijk en vlot geholpen. Echt heel fijn!

Zeer vriendelijk

Bakker

Super goede ervaring , goede communicatie, en erg klantvriendelijk

Klantvriendelijk, ruiling was totaal geen probleem, er werd netjes een andere step afgeleverd

H

Service

P van Dalen

Snelle levering van het product en live track&trace zo hoefde ik niet de hele dag thuis te zijn.

Levering en service

Henny Kieboom

Mijn bestelde steppen ...zijn niet gekomen de volgende dag zoals afgesproken door een fout van Segway.
Had mijn track en tracenummer al gekregen....helaas werd ik de dag dat ze geleverd zouden worden ..pas in de middag op de hoogte gebracht dat ze een week later zouden komen.
Terwijl ze het eerder wisten.

Als het op vooraad is ...snelle levering

Reactie Winner Sport Equipment:

Hoi Henny, bedankt voor uw review. Helaas was de datum door Segway iets verschoven van de pre-order. Inmiddels alles op voorraad en hebt u de step ontvangen. Nogmaals heel veel plezier van uw... Hoi Henny, bedankt voor uw review. Helaas was de datum door Segway iets verschoven van de pre-order. Inmiddels alles op voorraad en hebt u de step ontvangen. Nogmaals heel veel plezier van uw aankoop 🛴

Kim

Super goed

Zelfde dag geleverd en persoonlijke note

Reactie Winner Sport Equipment:

Hoi Kim, bedankt voor de review. Heel veel plezier van uw aankoop

Sam

Gelijk een reactie, bij navraag waar het product blijft?! Er was een vertraging met de verzending ontstaan...

Reactie Winner Sport Equipment:

Hoi Sam, bedankt voor je review en veel plezier van de nieuwe skates

Denise vrijenhoek

Fijn contact na het kopen van skeelers en omruilen voor andere skeelers

Contact via de WhatsApp is persoonlijk en dat is fijn en er word snel gereageerd

Reactie Winner Sport Equipment:

Hoi Denise, bedankt voor je review. Veel plezier van de nieuwe Fila skates.