Frank van Alpen

In de aardbeienteelt kan de ziektedruk snel oplopen. Daarom is het extra belangrijk dat de spuitnevel goed ik het gewas dringt, zodat ook de onderkant van een blad wordt geraakt. Met de Wingssprayer... In de aardbeienteelt kan de ziektedruk snel oplopen. Daarom is het extra belangrijk dat de spuitnevel goed ik het gewas dringt, zodat ook de onderkant van een blad wordt geraakt. Met de Wingssprayer krijgen we een optimale bedekking, ook in het gewas.

Twan van der Heijden

We gebruiken slechts 200 liter water per hectare en we besparen daarnaast 25% op spuitmiddelen. Door de goede bedekking spuiten we zo effectief dat we soms zelfs een spuitbeurt overslaan.

Hans van Leeuwen

Ik kan nu overal met fijne druppel spuiten. Daarnaast ben ik met 200 liter water per hectare klaar én is het spuitresultaat bij de halve dosering ten opzichte van normaal nog steeds verbluffend goed.

Gert Veniga

We hebben twee spuitsystemen: een traditionele spuit én een spuit met Wingssprayer. Omdat de Wingssprayer minder gevoelig is voor wind kunnen we met de Wingssprayer, als het flink waait, vaak drie... We hebben twee spuitsystemen: een traditionele spuit én een spuit met Wingssprayer. Omdat de Wingssprayer minder gevoelig is voor wind kunnen we met de Wingssprayer, als het flink waait, vaak drie uur langer spuiten dan met onze traditionele spuit.

Luc Verbeeck

Zelfs op het glooiend Zuid-Limburgse land spuit de Wingssprayer met gemak zonder drift of gewasbeschadeging. Bovendien bespaar ik op spuitmiddelen en waterverbruik. De Wingssprayer werkt zo... Zelfs op het glooiend Zuid-Limburgse land spuit de Wingssprayer met gemak zonder drift of gewasbeschadeging. Bovendien bespaar ik op spuitmiddelen en waterverbruik. De Wingssprayer werkt zo gemakkelijk, ik wil nooit meer zonder

Frank Peeters

Top product, werkt perfect!