Hans van Leeuwen

Ik kan nu overal met fijne druppel spuiten. Daarnaast ben ik met 200 liter water per hectare klaar én is het spuitresultaat bij de halve dosering ten opzichte van normaal nog steeds verbluffend goed.

Gert Veniga

We hebben twee spuitsystemen: een traditionele spuit én een spuit met Wingssprayer. Omdat de Wingssprayer minder gevoelig is voor wind kunnen we met de Wingssprayer, als het flink waait, vaak drie... We hebben twee spuitsystemen: een traditionele spuit én een spuit met Wingssprayer. Omdat de Wingssprayer minder gevoelig is voor wind kunnen we met de Wingssprayer, als het flink waait, vaak drie uur langer spuiten dan met onze traditionele spuit.

Luc Verbeeck

Zelfs op het glooiend Zuid-Limburgse land spuit de Wingssprayer met gemak zonder drift of gewasbeschadeging. Bovendien bespaar ik op spuitmiddelen en waterverbruik. De Wingssprayer werkt zo... Zelfs op het glooiend Zuid-Limburgse land spuit de Wingssprayer met gemak zonder drift of gewasbeschadeging. Bovendien bespaar ik op spuitmiddelen en waterverbruik. De Wingssprayer werkt zo gemakkelijk, ik wil nooit meer zonder

Frank Peeters

Top product, werkt perfect!