8.5/10
8.5/10

Eric Mostert

Zeer prettige ervaring, innovatieve en duidelijke website, uitstekend aanbod en snelle afhandeling

Betrouwbaarheid, nakomen afspraken

Drozdek Boris

Uitstekend. Goede keuze van wijnen en goede bestelling.

tak

Soepele afhandeling bestellingen. Jammergenoeg geen gratis verzending kleine orders.

Prijsstelling kan scherper. Gratis verzending introduceren.

Hennie Pek

Prima ervaring

Prima website, veel info, en goede prijs van de wijnen met verschillende verlangens!
Ga zo door!

Zo verder gaan

Michel Horn

Alles klopt bij deze wijnaanbieder. Veel achtergrondinformatie, snelle en verzorgde bezorging, uitstekende wijnen etc.

Stan van der Meel

Tot op heden geen enkele wanklank over Wineinblack.
De communicatie, naar aanleiding van een fout mijnerzijds bij een bestelling, was prima en het probleem werd in een mum van tijd naar...

Dagelijks bericht over nieuwe wijnen en een zeer overzichtelijke site.

Nog niet!

Alexander van der Horst

Zojuist een cadeau voor een goede vriend besteld. 9x wit en 9x rood. Ik kan wel 'geen factuur / cadeau' aanvinken, maar ik kan geen bericht voor de ontvanger meesturen.

Goede selectie, goede afhandeling

Zie boven. Verder moeilijk om een overzicht 'rood' of 'wit' te selecteren. Leuk zou ook selectie op 'score WiB' zijn

H Boers

Goede wijnen en een prima service

E.J.A. van Leeuwen

Prima ervaring. Super goed verpakt en info over de wijnen bijgesloten!

Ja, bij verzending van de wijn tref ik ook info over de wijn aan, zodat ik nadien de wijninformatie nog na kan lezen.

Niet altijd de goedkoopste, wel goede kwaliteit. Iets meer actiewijnen of aanbiedingen of wat vaker een kortingsbon maakt het geheel natuurlijk wel nog aantrekkelijker.

de Steenwinkel

Meerdere malen wijn besteld...prima