8.1/10
Afwisseling van de inhoud in de box
7.5/10
Wat vind je van onze biologische recepten?
7.6/10
7.9/10
Contact met de klantenservice

Alexandra

Via een vriendin leerde ik Beebox kennen en ik ben zeer enthousiast over het concept. Eerlijke voeding voor een mooie prijs. Ik vind het prettig dat er met seizoensprodukten gewerkt wordt. Het... Via een vriendin leerde ik Beebox kennen en ik ben zeer enthousiast over het concept. Eerlijke voeding voor een mooie prijs. Ik vind het prettig dat er met seizoensprodukten gewerkt wordt. Het contact met de regiomanager verloopt perfect. We weten altijd wanneer de box eraan komt.

- Seizoensprodukten
- Communicatie is erg prettig
- Vaak voor ons nieuwe produkten, leuk om te ontdekken
- Prettig om bij te dragen aan een betere wereld, zodat de boeren ook...
- Seizoensprodukten
- Communicatie is erg prettig
- Vaak voor ons nieuwe produkten, leuk om te ontdekken
- Prettig om bij te dragen aan een betere wereld, zodat de boeren ook krijgen wat hen toekomt.
- Ook de aanvullende produkten zijn erg lekker, vooral het brood!
- enorm fijn om na een drukke dag niet meer te hoeven nadenken over wat je nu weer gaat koken.

Wij hebben de maaltijdbox voor 2 pers, qua groenten zijn we erg tevreden. Maar we zouden het prettig vinden als er wekelijks een vlees/vis/vega-recept in zat. We missen nu de vis nogal. Verder mag... Wij hebben de maaltijdbox voor 2 pers, qua groenten zijn we erg tevreden. Maar we zouden het prettig vinden als er wekelijks een vlees/vis/vega-recept in zat. We missen nu de vis nogal. Verder mag er in de recepten ook wat meer variatie qua vlees, kippendijen zijn al niet mijn favoriet en die hebben we nu heel wat weken achter elkaar gegeten.

We hebben nu een kast vol met half opgemaakte zakjes meel, linzen, rijst etc. Wellicht is het mogelijk een systeem te bedenken waardoor de hoeveelheden wat beter zijn afgestemd? Herbruikbare verpakkingen meegeven voor betere dosering? Ik snap heel goed dat dit een moeilijke is, wij hebben de box nu even gepauzeerd om onze voorraden weg te werken maar komen snel weer terug!

els Thissen

Fijn om 3 maal per week een recept te volgen en alle spullen daarvoor in huis te hebben. Vooral omdat het veelal voor mij onbekende recepten zijn en er soms producten bijzitten die ik zelf niet snel... Fijn om 3 maal per week een recept te volgen en alle spullen daarvoor in huis te hebben. Vooral omdat het veelal voor mij onbekende recepten zijn en er soms producten bijzitten die ik zelf niet snel zou kiezen. En zo word ik regelmatig verrast met heerlijk eten.

Het spul is vers en de bijbestelling loopt soepel. Ik verheug me op de seizoensgroenten van het voorjaar en de zomer.

Marieke

Lekker, afwisselend, genoeg (Soms teveel), persoonlijk, flexibel, goede kwaliteit

Goede recepten, flexibiliteit in keuze en bezorging, bijbestellingen mogelijkheid

De hoeveelheden zijn soms groter dan je nodig hebt. Vooral koolhydraatproducten blijven nogal eens over, voor nl vanuit de vegetarische box.
Wij zijn vaak langer bezig dan de aangegeven tijd.

VM

Lekker, mooie producten, makkelijk

Mooie producten

Een kind vriendelijke en vega gezinsbox. In de gezinsbox zat ons teveel vlees. En de vegabox vinden de kinderen vaak minder lekker. 1x vlees, 1x vis en 1x vega zou voor ons het beste zijn.
Op...
Op site is verschil eenmalig en wekelijkse extra producten me nog altijd niet duidelijk. Alles van de week ervoor staat er namelijk altijd weer op.
Recepten kosten wel vaak meer tijd dan aangegeven

Annemiek

De koolhydraatarme Beebox bevalt mij prima. Ik hoef 3x in de week niet na te denken wat ik moet koken, en de recepten zijn goed en gebalanceerd. Soms vegetarisch, soms vlees. Er zitten regelmatig... De koolhydraatarme Beebox bevalt mij prima. Ik hoef 3x in de week niet na te denken wat ik moet koken, en de recepten zijn goed en gebalanceerd. Soms vegetarisch, soms vlees. Er zitten regelmatig bijzondere groenten in van Nederlandse boeren, erg leuk om uit te proberen.

- Beebox heeft voor zover ik weet de enige koolhydraatarme maaltijdbox van Nederland.
- Tot nu toe heb ik geen dubbele recepten gezien, het is steeds iets nieuws.
- Bijzondere...
- Tot nu toe heb ik geen dubbele recepten gezien, het is steeds iets nieuws.
- Bijzondere groenten.
- Goede recepten.

- De porties vlees zijn vaak erg minimaal voor twee personen. Groente en portiegrootte is in het algemeen wel genoeg.
- Er wordt verwacht dat je zelf kruiden in huis hebt, maar soms staan er...
- Er wordt verwacht dat je zelf kruiden in huis hebt, maar soms staan er kruiden tussen die niet zo vaak voorkomen.
- De communicatie kan soms beter. Rond de Kerstdagen duurde het lang tot het duidelijk was of en wanneer er een box kwam.

Margreet

Altijd weer een verrassing wat er in de box zit. Ook leuk om de diverse, aparte, recepten te koken en te eten.
Soms wel wat veel maar dan hebben we de volgende dag een restjesdag. We doen er makkelijk een hele week mee terwijl er voor drie dagen een volledig recept in zit.

Heerlijk vers! Het ziet er prachtig uit.

We houden nogal eens wat over, bloem, linzen en andere droge producten. Ik weet niet zo goed hoe ik deze voorraad die alleen maar groeit op kan maken. Want de week erna krijg je al weer nieuwe. Het... We houden nogal eens wat over, bloem, linzen en andere droge producten. Ik weet niet zo goed hoe ik deze voorraad die alleen maar groeit op kan maken. Want de week erna krijg je al weer nieuwe. Het zou jammer zijn als het te lang in mijn kast blijft staan. Nu is een stopweek de enigste remedie. Maar misschien kan het anders?

Franita

Groente van het seizoen, vers met bijpassende recepten.

Vers en biologisch. Leveringstijd wordt een dag van te voren gemeld en klopt.

De website is niet erg gebruiksvriendelijk. De extra bestellingen synchroniseren niet tussen je verschillende apparaten.
De recepten zijn niet nauwkeurig beschreven (ingrediënten worden wel...
De recepten zijn niet nauwkeurig beschreven (ingrediënten worden wel benoemd maar niet gebruikt of anders om). De genoemde tijden zijn te rooskleurig.

Debbie

Wij zijn erg tevreden! Frisse verse producten en leuke recepten!

Gevarieerd aanbod en lekker vers!

Ik zou graag een vegabox gecombineerd met kolidraat arm willen

Gerrie Lammé

De recepten en dus de maaltijden van de Beebox zijn tot nu toe allemaal volgens verwachting heel goed geweest. Zelfs nog smakelijker en vernieuwender dan gehoopt. De recepten zijn verrassend, met... De recepten en dus de maaltijden van de Beebox zijn tot nu toe allemaal volgens verwachting heel goed geweest. Zelfs nog smakelijker en vernieuwender dan gehoopt. De recepten zijn verrassend, met veel variaties met de verschillende lokale groenten. En ook het vlees is steeds uitmuntend van smaak. Iedere week kijken we weer uit naar een nieuwe Beebox.

Klein, dus zeer persoonlijk! Goed bereikbaar en ondermeer Gerry reageert snel op vragen. Producten van lokale leveranciers vinden we echt een pluspunt.

Soms is de bereidingstijd die aangegeven is, wat aan de krappe kant. Zelfs als je met twee personen het snij en waswerk doet,

Debbie

Heb verschillende typen boxen geprobeerd en ze zijn allemaal even goed! Ik heb ook veel recepten (niet alle) gemaakt en deze zjn super, inventief en voor mij nieuw.
Wat vooral opvallend is, de...
Wat vooral opvallend is, de ICT werkt heel goed, alle bestellingen, pauzes en wijzigingen komen prima door. Het enige wat een beetje jammer is, is dat je donderdag de hele avond thuis moet zjn, gelukkig heb ik lieve buren, die vaak de box opvangen. De bezorgers zijn ook bijzonder aardig!

Organisatie is prima, voedsel in box erg lekker en uitgebreid. Recepten prima!

Als het enigszins zou kunnen kleinere perioden van bezorging, maar ik heb begrip als dat lasting is.