Afwisseling van de inhoud in de box
7.5/10
Wat vind je van onze biologische recepten?
7.7/10
8.5/10
Contact met de klantenservice

M.Ubachs

Goede kwaliteit, vriendelijke medewerkers,die iedere week de producten komen afleveren

Teunie Dekker-Sluiter

Erg compleet en gezond

Zeer leuke recepten

Annie

We kijken iedere week weer uit naar de box.

Het betekent voor ons dat we meer zin hebben om te koken .Want de basis is er al. En dat is het halve werk.

Tjakko

Iedere week weer een grote verrassing.
Evenzo de recepten.

Ria Vermeulen

over het algemeen lekkere en onverwachte recepten!

Vriendelijk en persoonlijk contact

ja

- Het zijn vaak bijzondere en inspirerende recepten, waarbij ik ze voor het doordeweekse dagelijkse gebruik vaak wel zelf iets versimpel
- Regelmatig zitten er groenten of andere dingen in die...
- Regelmatig zitten er groenten of andere dingen in die ik niet snel zelf zou kopen of niet zie in de supermarkt, maar die wel heel lekker zijn. En natuurlijk supergezond!
- Het zijn mooie ruime hoeveelheden, we hoeven geen honger te lijden
- Tot slot, het is wel een enorme luxe, dat er elke week zomaar weer een hele krat lekker eten klaarstaat bij de voordeur!

- Bijzondere recepten
- Er zitten vaak dingen in die ik niet direct zelf zo gauw zou kopen maar die wel de moeite waard zijn
- Fijn dat het gebracht wordt
- En ook fijn dat het gebracht wordt door een hele vriendelijke en behulpzame bezorger :)

Aagje de Haan

Lekkere producten en elke week weer een "kadootje" wanneer de box gebracht wordt. Vriendelijke behulpzame leverancier.

Mooie kleine porties vlees of vis.

A H v Eijk

Ben heel blij dat ik dit ben begonnen. Ik kon ook makkelijk overschakelen naar een andere box vind het een feest als hij komt. Eet nu ook regelmatiger door de fijne recepten.

De sterke punten vind ik dat alles dagvers is en ook houdbaarheidsdatum zit bij sommige dingen.

Martijn

Maken nu enkele maanden gebruik van de BeeBox. We worden nog regelmatig aangenaam verrast door de ingrediënten en gerechten. Als er een keer onverhoopt niet in orde is, wordt dat direct opgelost.

Klantgerichtheid is goed. Persoonlijk contact ook. We worden nog regelmatig aangenaam verrast door de ingrediënten en gerechten. Als er een keer onverhoopt niet in orde is, wordt dat direct opgelost.

Yelena

Wij hebben de groente en fruitbox voor twee personen, omdat mijn vriend een glutenallergie heeft. Iedere week krijgen we enorm veel groente en fruit binnen. Wat ook nog eens heerlijk is :). Het... Wij hebben de groente en fruitbox voor twee personen, omdat mijn vriend een glutenallergie heeft. Iedere week krijgen we enorm veel groente en fruit binnen. Wat ook nog eens heerlijk is :). Het motiveert om andere gerechten te maken dan dat je gewend bent. Daarnaast is de webshop ook gevuld met heerlijke producten.

Vriendelijk;
Goede kwaliteit producten;