Afwisseling van de inhoud in de box
7.7/10
Contact met persoonlijk aanspreekpunt
8.5/10
8.3/10
Wat vind je van onze gezonde recepten?
7.8/10

D. de Jonge

Wij ontvangen de Beebox (Basis vers) nog niet zo lang, maar zijn tot nu toe erg tevreden. Goed gevulde box met lekker producten waarvan je weet waar het vandaan komt. Verbeterpuntjes liggen vooral...

Goed gevulde box. Bezorging goed geregeld.

Geertje

Meestal erg goed, soms is er blijkbaar een overdaad aan bepaalde produkten waardoor die wat vaker voorkomen.

Duidelijke informatie over produkten, over het algemeen prima kwaliteit & versheid, duidelijkheid over leveringen. Erg makkelijk om tijdelijke wijzigingen in box of levering door te geven.

Saskia van Zanten

Ik heb al zeker 2 jaar de maaltijdbox met veel tevredenheid. Het contact is goed en snel.

Biologisch, lekkere recepten, keuze uit verschillende boxen.

Marjolein

Super kwaliteit producten, heel vers. Afwisselend ook. Prima service. Recepten zijn sinds W&D iets makkelijker geworden. Niet elk recept even lekker, mag wel iets opgepimpt worden.

Kwaliteit producten. Service.

Pasquale Servaas

Hele fijne box en verrassend persoonlijke benadering. Kan het iedereen aanraden! Zo veel leuker dan andere maaltijd boxen.

Persoonlijk contact, goed en genoeg eten, fijne afwisseling.

Mariël Boerrigter

We hebben ruim een jaar erg genoten van de recepten en kleinschaligheid van beebox. Helaas zijn er na samenwerking met Willem & Drees wel een aantal dingen veranderd. Het lijkt allemaal wat...

Lekkere recepten, goede tips voor producten die over zijn. Daarnaast weinig gebruik van pakjes en zakjes.
Alles lekker biologisch en de mogelijkheid om andere producten te bestellen. Ik heb dit zelf nog nooit gedaan maar denk wel dat ik zo nu en dan gebruik van ga maken.

Maria Briglia

Ik vind het super op alle vlakte omdat het de producenten (boeren ) , distributeur (alleen Beebox ) en consumenten helpt. Iedereen is tevreden en de ketting producent -gebruiker minimaal is: best...

Kwaliteit en vriendelijkheid zeer goed.

Fam. Ten Cate

Ik heb de koolhydraten arme box en die bevalt zeer goed.

Veel afwisseling en leuke en lekkere gerechten.

Ingrid Heys

Lekkere boxen, goed vers en gekoeld, goede service, bij vertraging levering keurig een app.

Vers, goed gekoeld en bijbestellingen goed ingepakt.

Erna Schep

Heerlijk elke week weer de box met verse produkten