8.1/10
Afwisseling van de inhoud in de box
7.5/10
Wat vind je van onze biologische recepten?
7.6/10
7.9/10
Contact met de klantenservice

Huib-jan

Heb beetje gemengde gevoelens, soms erg lekker, en andere keer denk ik wat zit ik nou te kauwen. Wat ik mis is difersiteit, die kool komt me..... Uit. Recepten mögen ook wat beter uitgelegd worden,... Heb beetje gemengde gevoelens, soms erg lekker, en andere keer denk ik wat zit ik nou te kauwen. Wat ik mis is difersiteit, die kool komt me..... Uit. Recepten mögen ook wat beter uitgelegd worden, en sommige gerechten zijn erg bewerkelijk dan sta ik echt te lang in de keuken met 6 vuile pannen.

Apart eten, je leert heel anders te eten.

Kortere bereidingdtijd, niet alleen vergeten groente en niet te vaak achter elkaar kool, en uitgebreiderde uitleg hoe het recept gemaakt moet worden.

Chantal Jacobs

Fijn dat de verse seizoensgroente gebracht worden, wij vinden ze heerlijk. Kids moeten wat wennen aan de onbekende smaken, maar zijn verzot op de bietjes en regenboogwortels geworden. Jammer dat... Fijn dat de verse seizoensgroente gebracht worden, wij vinden ze heerlijk. Kids moeten wat wennen aan de onbekende smaken, maar zijn verzot op de bietjes en regenboogwortels geworden. Jammer dat sommige groente zoveel weken achter elkaar gebracht wordt. We konden geen prei of knolraap meer zien. Een keer pompoen binnen paar dagen verrot. Week later mee teruggegeven echter geen reactie op gehad.

Naast de groente, zijn de verse eitjes heerlijk en ook de bio fruit sapjes

Soms aantal weken zelfde groente. Meer variatie!

Astrid de Frankrijker

Goede producten en goede service

Frans Vervuurt

Mijn ervaring met de groente- en fruitbox is gematigd positief. Er zitten de bekende maar ook minder bekende groenten, appels en peren van hollandse bodem in.
Tijdens deze wintermaanden bevat...
Tijdens deze wintermaanden bevat de box helaas wat veel van hetzelfde: teveel peren en appels, witte, rode en spitskool, wortels, prei en dan enkele exocten zoals schorseneren, aardperen ed. Ik mis een bloemkool of broccoli, bananen en sinasappels.

Het is hollandse en biologische groente & fruit.
Ik heb een paar keer kaas bijbesteld: erg goed.
Het biologische brood is ook prima, maar je moet het wel nog afbakken.

Meer afwiseling zou erg welkom zijn. Dus afwiseling in groente en fruit. Elke week kool en peren en appels is me toch wat te eenzijdig, dus ik moet altijd nog wat bijkopen (m.n. banaan, sinasappels,... Meer afwiseling zou erg welkom zijn. Dus afwiseling in groente en fruit. Elke week kool en peren en appels is me toch wat te eenzijdig, dus ik moet altijd nog wat bijkopen (m.n. banaan, sinasappels, spruiten, bloemkool, zuurkool, broccoli).
Helaas zijn de producten niet altijd vers, wat te zien is aan de buitenkant: spruiten en spitskool zien er dan aangetast uit. En dan moet ik ook teveel weggooien; da's gewoon jammer.
Een uitgebreider assortiment in de webwinkel zou ook welkom zijn, bijv. melk- en havermoutdranken, beleg, brood dat niet meer afgebakken hoef te worden.

Feiko

Leuk afwisselend eten, gezond , smaakvol, iedere keer wat nieuws. Makkelijke gerechten

Makkelijk, divers, afwisselend, gezond

Oog houden op de praktische uitvoering van de gerechten. Had laatst te weinig wortels, of de vegetarische gehakt wilde niet plakken waardoor ik geen kofteballen kon draaien. Aanpassen van de box,... Oog houden op de praktische uitvoering van de gerechten. Had laatst te weinig wortels, of de vegetarische gehakt wilde niet plakken waardoor ik geen kofteballen kon draaien. Aanpassen van de box, hadden op tijd de box veranderd (dinsdag) en toch werd deze de week daarop pas aangepast.

Sophie de Rijk

Voor volwassen prima. De kinderen hebben echter moeite met de onbekende producten.

Persoonlijke en prettige service. Goede producten

Marleen Meijers

Elke week weer een cadeautje om uit te pakken. Allemaal groente van het seizoen met aanvullende producten om lekkere en gezonde maaltijden mee te maken. Klein nadeeltje voor ons is dat de... Elke week weer een cadeautje om uit te pakken. Allemaal groente van het seizoen met aanvullende producten om lekkere en gezonde maaltijden mee te maken. Klein nadeeltje voor ons is dat de vegetarische box bijna altijd kaas bevat. En de basisbox, waar ik wel eens naar switch, heeft dan weer iets teveel fruit. Laatst 12 appels en 12 peren, voor 3 personen.

Bijzondere producten. Je ontdekt altijd weer wat nieuws.

Makkelijker per week kunnen switchen tussen de boxen.

Roos

Altijd verrassende recepten en vaak dingen waarvan je niet wist dat ze bestonden. De koolhydraat arme box verrast ons elke week weer.

Waar je wel van moet houden is knolselderij. Deze...

Waar je wel van moet houden is knolselderij. Deze hebben we deze week voor de tiende keer op rij gekregen en ik kan je vertellen dat 'ie de 6e week toch niet meer zo lekker smaakt als de 3e. Blijkbaar is er ergens een enorm overschot ofzo.
We hebben hem al gebakken gekookt, gebraden, als steak, als stampot, puree, noem het maar op. We hebben het nog net niet als toetje gegeten. Bij sommige hier thuis komt het inmiddels de neus uit.

Seizoens groente, heerlijk biologisch

Niet weken achter elkaar eenzelfde hoofd ingedient kiezen. Zoals genoemd; de Knolselderij is zijn charme hier thuis volledig verloren.

Mirjam

Helaas slechte ervaringen. Drie boxen ontvangen en drie keer niet in orde. De eerste keer een verrotte pompoen, contact opgenomen met contactpersoon en naar tevredenheid opgelost. Tweede keer kwam... Helaas slechte ervaringen. Drie boxen ontvangen en drie keer niet in orde. De eerste keer een verrotte pompoen, contact opgenomen met contactpersoon en naar tevredenheid opgelost. Tweede keer kwam de hoeveelheid producten op de lijst (veel minder dan aangegeven) niet overeen met wat er in de krat zat, wederom contact opgenomen, maar geen reactie gekregen. Derde keer beschimmelde spuiten en een kapotte zak gierst, waardoor alles door de krat lag en niet meer bruikbaar was. Weer contact opgenomen en weer geen reactie. Een week afgewacht en toen maar opgezegd, helaas, het concept is wel erg leuk.

het idee is leuk

communicatie
versheid producten, het mag niet dat producten na twee dagen in huis al niet meer bruikbaar zijn.

Piet Gerritsen

Cadeautje van de postcodeloterij. Gegeven paard enz. Maar de box die ik heb gekregen is geen goede reclame voor willem en drees. Vers, vers, vers staat overal op de website. Waarom krijg ik dan kant... Cadeautje van de postcodeloterij. Gegeven paard enz. Maar de box die ik heb gekregen is geen goede reclame voor willem en drees. Vers, vers, vers staat overal op de website. Waarom krijg ik dan kant en klare hachee, pompoensoep en pizzasaus. De hachee met rode kool heb ik geprobeerd. Geen succes. Droog vlees met vieze vette saus.

Ziet er leuk uit.

Maak het echt vers.