Afwisseling van de inhoud in de box
7.5/10
Wat vind je van onze biologische recepten?
7.7/10
8.5/10
Contact met de klantenservice

els Thissen

Fijn om 3 maal per week een recept te volgen en alle spullen daarvoor in huis te hebben. Vooral omdat het veelal voor mij onbekende recepten zijn en er soms producten bijzitten die ik zelf niet snel... Fijn om 3 maal per week een recept te volgen en alle spullen daarvoor in huis te hebben. Vooral omdat het veelal voor mij onbekende recepten zijn en er soms producten bijzitten die ik zelf niet snel zou kiezen. En zo word ik regelmatig verrast met heerlijk eten.

Het spul is vers en de bijbestelling loopt soepel. Ik verheug me op de seizoensgroenten van het voorjaar en de zomer.

Marieke

Lekker, afwisselend, genoeg (Soms teveel), persoonlijk, flexibel, goede kwaliteit

Goede recepten, flexibiliteit in keuze en bezorging, bijbestellingen mogelijkheid

VM

Lekker, mooie producten, makkelijk

Mooie producten

Annemiek

De koolhydraatarme Beebox bevalt mij prima. Ik hoef 3x in de week niet na te denken wat ik moet koken, en de recepten zijn goed en gebalanceerd. Soms vegetarisch, soms vlees. Er zitten regelmatig... De koolhydraatarme Beebox bevalt mij prima. Ik hoef 3x in de week niet na te denken wat ik moet koken, en de recepten zijn goed en gebalanceerd. Soms vegetarisch, soms vlees. Er zitten regelmatig bijzondere groenten in van Nederlandse boeren, erg leuk om uit te proberen.

- Beebox heeft voor zover ik weet de enige koolhydraatarme maaltijdbox van Nederland.
- Tot nu toe heb ik geen dubbele recepten gezien, het is steeds iets nieuws.
- Bijzondere groenten.
- Goede recepten.

Margreet

Altijd weer een verrassing wat er in de box zit. Ook leuk om de diverse, aparte, recepten te koken en te eten.
Soms wel wat veel maar dan hebben we de volgende dag een restjesdag. We doen er makkelijk een hele week mee terwijl er voor drie dagen een volledig recept in zit.

Heerlijk vers! Het ziet er prachtig uit.

Franita

Groente van het seizoen, vers met bijpassende recepten.

Vers en biologisch. Leveringstijd wordt een dag van te voren gemeld en klopt.

Debbie

Wij zijn erg tevreden! Frisse verse producten en leuke recepten!

Gevarieerd aanbod en lekker vers!

Gerrie Lammé

De recepten en dus de maaltijden van de Beebox zijn tot nu toe allemaal volgens verwachting heel goed geweest. Zelfs nog smakelijker en vernieuwender dan gehoopt. De recepten zijn verrassend, met... De recepten en dus de maaltijden van de Beebox zijn tot nu toe allemaal volgens verwachting heel goed geweest. Zelfs nog smakelijker en vernieuwender dan gehoopt. De recepten zijn verrassend, met veel variaties met de verschillende lokale groenten. En ook het vlees is steeds uitmuntend van smaak. Iedere week kijken we weer uit naar een nieuwe Beebox.

Klein, dus zeer persoonlijk! Goed bereikbaar en ondermeer Gerry reageert snel op vragen. Producten van lokale leveranciers vinden we echt een pluspunt.

Debbie

Heb verschillende typen boxen geprobeerd en ze zijn allemaal even goed! Ik heb ook veel recepten (niet alle) gemaakt en deze zjn super, inventief en voor mij nieuw.
Wat vooral opvallend is, de...
Wat vooral opvallend is, de ICT werkt heel goed, alle bestellingen, pauzes en wijzigingen komen prima door. Het enige wat een beetje jammer is, is dat je donderdag de hele avond thuis moet zjn, gelukkig heb ik lieve buren, die vaak de box opvangen. De bezorgers zijn ook bijzonder aardig!

Organisatie is prima, voedsel in box erg lekker en uitgebreid. Recepten prima!

Anneke Mooijman

Het is elke keer weer een feestje om de box van Yvette te ontvangen.
De producten zijn super gezond en de recepten goed te maken.
Ik heb er een hobby bij: koken uit de vegetarische box.

lekker vers en compleet.