Afwisseling van de inhoud in de box
7.5/10
Wat vind je van onze biologische recepten?
7.7/10
8.5/10
Contact met de klantenservice

Chantal Jacobs

Fijn dat de verse seizoensgroente gebracht worden, wij vinden ze heerlijk. Kids moeten wat wennen aan de onbekende smaken, maar zijn verzot op de bietjes en regenboogwortels geworden. Jammer dat... Fijn dat de verse seizoensgroente gebracht worden, wij vinden ze heerlijk. Kids moeten wat wennen aan de onbekende smaken, maar zijn verzot op de bietjes en regenboogwortels geworden. Jammer dat sommige groente zoveel weken achter elkaar gebracht wordt. We konden geen prei of knolraap meer zien. Een keer pompoen binnen paar dagen verrot. Week later mee teruggegeven echter geen reactie op gehad.

Naast de groente, zijn de verse eitjes heerlijk en ook de bio fruit sapjes

Astrid de Frankrijker

Goede producten en goede service

Frans Vervuurt

Mijn ervaring met de groente- en fruitbox is gematigd positief. Er zitten de bekende maar ook minder bekende groenten, appels en peren van hollandse bodem in.
Tijdens deze wintermaanden bevat...
Tijdens deze wintermaanden bevat de box helaas wat veel van hetzelfde: teveel peren en appels, witte, rode en spitskool, wortels, prei en dan enkele exocten zoals schorseneren, aardperen ed. Ik mis een bloemkool of broccoli, bananen en sinasappels.

Het is hollandse en biologische groente & fruit.
Ik heb een paar keer kaas bijbesteld: erg goed.
Het biologische brood is ook prima, maar je moet het wel nog afbakken.

Feiko

Leuk afwisselend eten, gezond , smaakvol, iedere keer wat nieuws. Makkelijke gerechten

Makkelijk, divers, afwisselend, gezond

Sophie de Rijk

Voor volwassen prima. De kinderen hebben echter moeite met de onbekende producten.

Persoonlijke en prettige service. Goede producten

Marleen Meijers

Elke week weer een cadeautje om uit te pakken. Allemaal groente van het seizoen met aanvullende producten om lekkere en gezonde maaltijden mee te maken. Klein nadeeltje voor ons is dat de... Elke week weer een cadeautje om uit te pakken. Allemaal groente van het seizoen met aanvullende producten om lekkere en gezonde maaltijden mee te maken. Klein nadeeltje voor ons is dat de vegetarische box bijna altijd kaas bevat. En de basisbox, waar ik wel eens naar switch, heeft dan weer iets teveel fruit. Laatst 12 appels en 12 peren, voor 3 personen.

Bijzondere producten. Je ontdekt altijd weer wat nieuws.

Roos

Altijd verrassende recepten en vaak dingen waarvan je niet wist dat ze bestonden. De koolhydraat arme box verrast ons elke week weer.

Waar je wel van moet houden is knolselderij. Deze...

Waar je wel van moet houden is knolselderij. Deze hebben we deze week voor de tiende keer op rij gekregen en ik kan je vertellen dat 'ie de 6e week toch niet meer zo lekker smaakt als de 3e. Blijkbaar is er ergens een enorm overschot ofzo.
We hebben hem al gebakken gekookt, gebraden, als steak, als stampot, puree, noem het maar op. We hebben het nog net niet als toetje gegeten. Bij sommige hier thuis komt het inmiddels de neus uit.

Seizoens groente, heerlijk biologisch

Mirjam

Helaas slechte ervaringen. Drie boxen ontvangen en drie keer niet in orde. De eerste keer een verrotte pompoen, contact opgenomen met contactpersoon en naar tevredenheid opgelost. Tweede keer kwam... Helaas slechte ervaringen. Drie boxen ontvangen en drie keer niet in orde. De eerste keer een verrotte pompoen, contact opgenomen met contactpersoon en naar tevredenheid opgelost. Tweede keer kwam de hoeveelheid producten op de lijst (veel minder dan aangegeven) niet overeen met wat er in de krat zat, wederom contact opgenomen, maar geen reactie gekregen. Derde keer beschimmelde spuiten en een kapotte zak gierst, waardoor alles door de krat lag en niet meer bruikbaar was. Weer contact opgenomen en weer geen reactie. Een week afgewacht en toen maar opgezegd, helaas, het concept is wel erg leuk.

het idee is leuk

Piet Gerritsen

Cadeautje van de postcodeloterij. Gegeven paard enz. Maar de box die ik heb gekregen is geen goede reclame voor willem en drees. Vers, vers, vers staat overal op de website. Waarom krijg ik dan kant... Cadeautje van de postcodeloterij. Gegeven paard enz. Maar de box die ik heb gekregen is geen goede reclame voor willem en drees. Vers, vers, vers staat overal op de website. Waarom krijg ik dan kant en klare hachee, pompoensoep en pizzasaus. De hachee met rode kool heb ik geprobeerd. Geen succes. Droog vlees met vieze vette saus.

Ziet er leuk uit.

Alexandra

Via een vriendin leerde ik Beebox kennen en ik ben zeer enthousiast over het concept. Eerlijke voeding voor een mooie prijs. Ik vind het prettig dat er met seizoensprodukten gewerkt wordt. Het... Via een vriendin leerde ik Beebox kennen en ik ben zeer enthousiast over het concept. Eerlijke voeding voor een mooie prijs. Ik vind het prettig dat er met seizoensprodukten gewerkt wordt. Het contact met de regiomanager verloopt perfect. We weten altijd wanneer de box eraan komt.

- Seizoensprodukten
- Communicatie is erg prettig
- Vaak voor ons nieuwe produkten, leuk om te ontdekken
- Prettig om bij te dragen aan een betere wereld, zodat de boeren ook krijgen wat hen toekomt.
- Ook de aanvullende produkten zijn erg lekker, vooral het brood!
- enorm fijn om na een drukke dag niet meer te hoeven nadenken over wat je nu weer gaat koken.