Afwisseling van de inhoud in de box
7.7/10
Contact met persoonlijk aanspreekpunt
8.5/10
8.3/10
Wat vind je van onze gezonde recepten?
7.8/10

C.J.Brand-Aberson

Wij zijn al weer zo'n 4 jaar afnemer van de Beebox.
De inhoud is gevarieerd en we hebben ook allerlei onbekende groenten leren proeven. De producten zijn kort onderweg van de boer naar de...

Ellen

Positief. Vriendelijke mensen en goed werkende site.

Af en toe leuke en verrassende recepten. Goede kwaliteit van de ingredienten. Porties zijn over het algemeen groot genoeg.

Jose Lexmond

Prima, vega box bevalt goed. Ook leuk om dingen uit te proberen die ik niet ken of zou kopen.
Makkelijk om te wisselen van box. Recepten volg ik niet allemaal, maar die ik maak zijn lekker

Handig om te wisselen van box en ook snel geregeld

Lisette Gordijn

Lekker eten, vrij vlot op tafel te zetten en gezond!

De recepten zijn de laatste paar maanden sterk verbeterd, minder ingewikkeld en de gerechten smaken mij beter.

liesbet depuydt

Ik ben heel tevreden! Het is een groot gemak dat ik niet meer altijd naar de winkel moet, lekker recepten, fijn dat we nu altijd bio en lokaal kunnen eten zonder veel gedoe, fijn dat er soms extra...

De service van Astrid, de kwaliteit van het eten.

Wout

De producten zijn vers en van goede kwaliteit. Maar de porties zijn vaak erg klein (8 kriel aardappeltjes voor 4 personen) . Verder loopt alles heel soepel.

De box op pauze zetten en weer aan gaat heel gemakkelijk. Website werkt super.

Florens

Mooie box, goede service en goede producten, wel vind ik de recepten wat bewerkelijk.

David Zeegers

Goede kwaliteit, prima gerechten. Wel bewerkelijk, maar dat is ook gewenning aan 'fastfood'.

Kwaliteit van de producten

Leantine Bastiaans-Knibbe

Goed. Vriendelijke en pro-actieve Bee-box onderneemster Yvette.
Inhoud van de Gezinsbox vonden we wel handig, met een recept erbij aangeleverd, maar we vonden het niet altijd even lekker. Nu...

Duurzaam en biologisch, pro-actieve onderneming.
Fijn dat er ook naast de boxen, andere biologische producten kunnen worden bijbesteld. Mag wat mij betreft uitgebreid worden qua assortiment.

Anna sedelaar

Tot nu toe bevalt het goed, fijn om zelf niet altijd na te hoeven denken over wat er gegeten wordt!

Heel vers en prima bui producten, het vlees is erg goed