Afwisseling van de inhoud in de box
7.4/10
Wat vind je van onze biologische recepten?
7.6/10
7.9/10
Contact met de klantenservice
8.1/10

Ch.Wassink

De producten zijn van goede kwaliteit en de recepten zijn steeds weer verrassend.

Zie boven.

Je krijgt bij de recepten regelmatig een pak rijst/couscous/noodles enz. je hebt maar een deel nodig. In mijn voorraadkast staat nu een aardige voorraad van deze producten.
Kan de benodigde...
Kan de benodigde hoeveelheid wat beter afgestemd worden?

Ineke Dorgelo

Communicatie is helder en zeer klantvriendelijk.
Produkten zijn vers en goed, bijgeleverde recepten zijn i.h.a. goed te volgen en lekker

Zie hier boven

Het zou fijn zijn, als de produkten wat langer bewaard zouden kunnen worden. Maar snap dat dit bij jullie produkten moeilijker is šŸ‘

Coen

Prima bezorging, goed direct contact met de leverancier (Yvette) en gevarieerd eten wat makkelijk te maken is. Erg tevreden en ik raad het ook iedereen aan!

AOR

We hebben al jaren met veel eetplezier de beebox echter sinds de bezorging is gewijzigd en niet meer persoonlijk is, maar door een postbedrijf ondervinden we regelmatig dat producten beschadigd... We hebben al jaren met veel eetplezier de beebox echter sinds de bezorging is gewijzigd en niet meer persoonlijk is, maar door een postbedrijf ondervinden we regelmatig dat producten beschadigd zijn, bv kapotte eieren. En afgelopen week werd de gehele box niet eens bezorgd. Kortom een mooi product maar helaas slechte bezorging door het postbedrijf.

Goed product met variatie

De bezorging door postbedrijf is slecht

Jan

Op zich een leuk en zinvol gebaar. Voor een twee persoons huishouden wat eentonig .
Twee opmerkingen het brood / broodjes volgens instructie bereid . De korst was echt keihard het binnenwerk prima.
De hamburgers waren ( in alle drie de pakketten ) niet echt vlezig maar doortrokken met vet en gemalen vellen.
Wel prina gekruid maar niet opgegeten. De andere producten prima. Met nog zoveel honger in de wereld leggen wij de lat wellicht te hoog.

De soep uitstekende smaak. Kaas prima

Na drie pakketten is het wel genoeg . Brood niet te eten keiharde korsten. Alle drie de dozen baktijd aangehouden de laatste een paar minuten minder maar helaas.

Russel

Koolhydraatarme box was eentonig en niet te eten. Hele tijd dezelfde ingredienten. Het wordt nooit meer willem & drees voor ons. Ook jammer dat je voor de kookplaat met je telefoon moet staan... Koolhydraatarme box was eentonig en niet te eten. Hele tijd dezelfde ingredienten. Het wordt nooit meer willem & drees voor ons. Ook jammer dat je voor de kookplaat met je telefoon moet staan omdat de bereiding van het gerecht niet wordt meegeleverd. Kunnen veel leren van Hello Fresh want daar zit een ruime variatie.

Merel van der Wouden

Bevalt goed, vooral nu we met een zes maanden oude baby thuis minder makkelijk boodschappen kunnen doen na werk.

Lekkere en verrassende recepten.

Als beebox zelf bezorgt ipv PostNL dan weten we niet hoe laat de box komt. Is wel op te vragen via whatsapp maar zou fijn zijn dit standaard te weten.
En we moeten altijd goed controleren hoe...
En we moeten altijd goed controleren hoe lang de producten houdbaar zijn, en soms moet alles eigenlijk wel binnen drie dagen op. Dat is soms lastig als we een avond niet thuis eten die week.

Piet Bruins

Heerlijke recepten met veel variatie. En makkelijk even stop te zetten via de website.

Michelle van de Velde

Box gewonnen via de postcodeloterij! 1 grote teleurstelling! Vrijdag 18-05 zou het pakket bezorgd worden. Wij netjes thuis, maar er kwam niets. Om 21 uur mailtje van de Post NL, helaas we komen... Box gewonnen via de postcodeloterij! 1 grote teleurstelling! Vrijdag 18-05 zou het pakket bezorgd worden. Wij netjes thuis, maar er kwam niets. Om 21 uur mailtje van de Post NL, helaas we komen morgen! Het pakket op zaterdag 19-05 ontvangen, helaas verlepte sla, dubieuze hamburgers en verrimpelde tomaten... Direct een mail gestuurd + een bericht via FB. Echter tot de dag van vandaag nog geen passende oplossing van Willem en Drees ontvangen. Dat er dan iets misgaat in de bezorging en producten is jammer, maar dat het zo slecht, of eigenlijk niet, word opgelost is echt een zeer slechte zaak!

Beter bezorging, betere producten, betere probleemoplossing/klantenservice

KT Carter

I think it's amazing. It's a great system and the food is delicious!

There is a setting to record favorite recipes. There is no setting to record hated recipes, or ingredients. For example, we all hate green paprika and aren't big fish eaters. It would be great if we... There is a setting to record favorite recipes. There is no setting to record hated recipes, or ingredients. For example, we all hate green paprika and aren't big fish eaters. It would be great if we could personalize our box a bit more.