Afwisseling van de inhoud in de box
7.5/10
Wat vind je van onze biologische recepten?
7.7/10
8.5/10
Contact met de klantenservice

Merijn de Brabander

Bij Hellofresh hebben ze liters bouillon nodig om de producten smaakt te geven. Bij de Beebox niet. Alles heeft van zich zelf al fantastische smaak.

Versheid en houdbaarbeid

Samantha

Fijn om zelf geen recepten te bedenken en niet naar de supermarkt te hoeven. Leuk om verassende producten te eten.
Wel veel dezelfde groenten in de recepten de laatste tijd, zoals kolen en...
Wel veel dezelfde groenten in de recepten de laatste tijd, zoals kolen en bieten. Dus de groenten en recepten mogen wat meer afgewisseld worden. Nog steeds een mooi concepte vers van de boer.!

Altijd op tijd geleverd, mooie producten, goede porties en bijzondere recepten.

Lida Altena

Bevalt goed, verse, biologische producten al kan je wel merken dat het nu het winterseizoen is, veel kool. Prettig dat ik zelf de recepten niet hoef te bedenken. Gevarieerde recepten al zijn sommige... Bevalt goed, verse, biologische producten al kan je wel merken dat het nu het winterseizoen is, veel kool. Prettig dat ik zelf de recepten niet hoef te bedenken. Gevarieerde recepten al zijn sommige wel iets te bewerkelijk waardoor je te lang aan het koken bent (inclusief voorbereiding).

Vriendelijke bezorger, producten zien er goed uit.

nelleke kapteijn

Vooral leuk om de vergeten groenten te proberen. Veel variatie met producten.
Alleen erg vaak kool en paksoi, dit zou wat minder mogen.

Prima website, leuk om elke week verrast te worden met producten die ik niet kende.
Hele aardige bezorger.

Polina

Usually, I am quite happy with the content of a Beebox and the cooking outcome. It helps my family to eat more vegetables and provide some variation to our meals. However, the ingredients are not... Usually, I am quite happy with the content of a Beebox and the cooking outcome. It helps my family to eat more vegetables and provide some variation to our meals. However, the ingredients are not always the best quality, particularly root vegetables. I addition, I found some recipes extremely difficult and even ended up throwing my dinner away after 2 hours spent in the kitchen!

(Mostly) good quality products, seasonal vegs, a variety of starchy foods.

Helen van den Berg

Prettige dienstverlening, de inhoud van de box klopt niet altijd helemaal, maar daar valt mee te leven. Gezonde ingredienten! Prettig om koolhydraatarm te kunnen eten. Soms smakelijk, niet altijd.... Prettige dienstverlening, de inhoud van de box klopt niet altijd helemaal, maar daar valt mee te leven. Gezonde ingredienten! Prettig om koolhydraatarm te kunnen eten. Soms smakelijk, niet altijd. Vaak wortels en knollen. Creatief met kool indruk soms. Lastig met een gezinslid die allergisch is voor wortels, zit bijna overal in. Bijna atijd zelfde recept voor saladesausje.

Gezonde lokale producten, persoonlijke prettige dienstverlening.

Ingrid Wong

We kiezen voor de Beebox zodat we drie dagen niet zelf hoeven te bedenken wat we eten. Bovendien zijn de ingrediënten uit de buurt en (bijna) biologisch geteeld. We laten ons verrassen.

De brengservice is supervriendelijk en correct. De producten zijn heerlijk vers, met name de kruiden en paddenstoelen springen eruit.

Marike Botez

Goede, verse producten! Fijn idee dat het biologisch is. De recepten zijn afwisselend, soms heel eenvoudig te maken (fijn!) maar soms ook best ingewikkeld waarbij ik veel langer aan het koken ben... Goede, verse producten! Fijn idee dat het biologisch is. De recepten zijn afwisselend, soms heel eenvoudig te maken (fijn!) maar soms ook best ingewikkeld waarbij ik veel langer aan het koken ben dan het recept aangeeft.(jammer).

- verse, afwisselende producten van het seizoen
- goede service als er een keer iets niet in orde is
- fijne bezorging

V Eijk

Ben nu enige maanden afnemer van de B Box vind het ontzettend fijn . Jammer dat er geen box voor een persoon is vegatarisch. Geef nl altijd het vlees weg. Maar ik geniet van alles wat er in zit.Zou... Ben nu enige maanden afnemer van de B Box vind het ontzettend fijn . Jammer dat er geen box voor een persoon is vegatarisch. Geef nl altijd het vlees weg. Maar ik geniet van alles wat er in zit.Zou niet anders meer willen

Ja dat er nooit moeilijk gedaan wordt over iets. Alles wordt op prettige wijze afgehandeld.

Huib-jan

Heb beetje gemengde gevoelens, soms erg lekker, en andere keer denk ik wat zit ik nou te kauwen. Wat ik mis is difersiteit, die kool komt me..... Uit. Recepten mögen ook wat beter uitgelegd worden,... Heb beetje gemengde gevoelens, soms erg lekker, en andere keer denk ik wat zit ik nou te kauwen. Wat ik mis is difersiteit, die kool komt me..... Uit. Recepten mögen ook wat beter uitgelegd worden, en sommige gerechten zijn erg bewerkelijk dan sta ik echt te lang in de keuken met 6 vuile pannen.

Apart eten, je leert heel anders te eten.