Afwisseling van de inhoud in de box
7.7/10
Contact met persoonlijk aanspreekpunt
8.5/10
8.3/10
Wat vind je van onze gezonde recepten?
7.8/10

Teunie Dekker-Sluiter

Erg compleet en gezond

Zeer leuke recepten

Annie

We kijken iedere week weer uit naar de box.

Het betekent voor ons dat we meer zin hebben om te koken .Want de basis is er al. En dat is het halve werk.

Tjakko

Iedere week weer een grote verrassing.
Evenzo de recepten.

Ria Vermeulen

over het algemeen lekkere en onverwachte recepten!

Vriendelijk en persoonlijk contact

ja

- Het zijn vaak bijzondere en inspirerende recepten, waarbij ik ze voor het doordeweekse dagelijkse gebruik vaak wel zelf iets versimpel
- Regelmatig zitten er groenten of andere dingen in die...

- Bijzondere recepten
- Er zitten vaak dingen in die ik niet direct zelf zo gauw zou kopen maar die wel de moeite waard zijn
- Fijn dat het gebracht wordt
- En ook fijn dat het gebracht wordt door een hele vriendelijke en behulpzame bezorger :)

Aagje de Haan

Lekkere producten en elke week weer een "kadootje" wanneer de box gebracht wordt. Vriendelijke behulpzame leverancier.

Mooie kleine porties vlees of vis.

A H v Eijk

Ben heel blij dat ik dit ben begonnen. Ik kon ook makkelijk overschakelen naar een andere box vind het een feest als hij komt. Eet nu ook regelmatiger door de fijne recepten.

De sterke punten vind ik dat alles dagvers is en ook houdbaarheidsdatum zit bij sommige dingen.

Martijn

Maken nu enkele maanden gebruik van de BeeBox. We worden nog regelmatig aangenaam verrast door de ingrediënten en gerechten. Als er een keer onverhoopt niet in orde is, wordt dat direct opgelost.

Klantgerichtheid is goed. Persoonlijk contact ook. We worden nog regelmatig aangenaam verrast door de ingrediënten en gerechten. Als er een keer onverhoopt niet in orde is, wordt dat direct opgelost.

Yelena

Wij hebben de groente en fruitbox voor twee personen, omdat mijn vriend een glutenallergie heeft. Iedere week krijgen we enorm veel groente en fruit binnen. Wat ook nog eens heerlijk is :). Het...

Vriendelijk;
Goede kwaliteit producten;
Biologisch;

Ivanka Kaus

Iedere week weer een grote verrassing! Het aanbod is afwisselend en erg vers. Wij hebben gekozen voor de gezinsbox. Leuk is de actie voor kids; mijn oudste zoontje (7 jaar) kookt nu al een aantal...

- alles biologisch
- producten die je niet in de supermarkt kunt vinden
- persoonlijke service
- goede website