Afwisseling van de inhoud in de box
7.5/10
Wat vind je van onze biologische recepten?
7.7/10
8.5/10
Contact met de klantenservice

AOR

We hebben al jaren met veel eetplezier de beebox echter sinds de bezorging is gewijzigd en niet meer persoonlijk is, maar door een postbedrijf ondervinden we regelmatig dat producten beschadigd... We hebben al jaren met veel eetplezier de beebox echter sinds de bezorging is gewijzigd en niet meer persoonlijk is, maar door een postbedrijf ondervinden we regelmatig dat producten beschadigd zijn, bv kapotte eieren. En afgelopen week werd de gehele box niet eens bezorgd. Kortom een mooi product maar helaas slechte bezorging door het postbedrijf.

Goed product met variatie

Jan

Op zich een leuk en zinvol gebaar. Voor een twee persoons huishouden wat eentonig .
Twee opmerkingen het brood / broodjes volgens instructie bereid . De korst was echt keihard het binnenwerk prima.
De hamburgers waren ( in alle drie de pakketten ) niet echt vlezig maar doortrokken met vet en gemalen vellen.
Wel prina gekruid maar niet opgegeten. De andere producten prima. Met nog zoveel honger in de wereld leggen wij de lat wellicht te hoog.

De soep uitstekende smaak. Kaas prima

Russel

Koolhydraatarme box was eentonig en niet te eten. Hele tijd dezelfde ingredienten. Het wordt nooit meer willem & drees voor ons. Ook jammer dat je voor de kookplaat met je telefoon moet staan... Koolhydraatarme box was eentonig en niet te eten. Hele tijd dezelfde ingredienten. Het wordt nooit meer willem & drees voor ons. Ook jammer dat je voor de kookplaat met je telefoon moet staan omdat de bereiding van het gerecht niet wordt meegeleverd. Kunnen veel leren van Hello Fresh want daar zit een ruime variatie.

Merel van der Wouden

Bevalt goed, vooral nu we met een zes maanden oude baby thuis minder makkelijk boodschappen kunnen doen na werk.

Lekkere en verrassende recepten.

Piet Bruins

Heerlijke recepten met veel variatie. En makkelijk even stop te zetten via de website.

Michelle van de Velde

Box gewonnen via de postcodeloterij! 1 grote teleurstelling! Vrijdag 18-05 zou het pakket bezorgd worden. Wij netjes thuis, maar er kwam niets. Om 21 uur mailtje van de Post NL, helaas we komen... Box gewonnen via de postcodeloterij! 1 grote teleurstelling! Vrijdag 18-05 zou het pakket bezorgd worden. Wij netjes thuis, maar er kwam niets. Om 21 uur mailtje van de Post NL, helaas we komen morgen! Het pakket op zaterdag 19-05 ontvangen, helaas verlepte sla, dubieuze hamburgers en verrimpelde tomaten... Direct een mail gestuurd + een bericht via FB. Echter tot de dag van vandaag nog geen passende oplossing van Willem en Drees ontvangen. Dat er dan iets misgaat in de bezorging en producten is jammer, maar dat het zo slecht, of eigenlijk niet, word opgelost is echt een zeer slechte zaak!

KT Carter

I think it's amazing. It's a great system and the food is delicious!

Marieke van der Putten

Goede afstemming en communicatie over moment van levering van de box. Box biedt nieuwe recepten en producten. Dat is leuk van deze box. Wel meer voorbereidingswerk (schillen, snijden) vergeleken met... Goede afstemming en communicatie over moment van levering van de box. Box biedt nieuwe recepten en producten. Dat is leuk van deze box. Wel meer voorbereidingswerk (schillen, snijden) vergeleken met de AH box die ik hiervoor had. Die was echter niet biologisch en deze wel. Weegt zeker op tegen de iets arbeidsintensievere bewerking en voorbereiding.

Snelle en prettige communicatie over tijdstip van levering etc.

Elska Vos

De producten zijn vers en smaakvol. De bezorging is stipt. De contacten vriendelijk. De recepten meestal erg lekker.

Goede kwaliteit producten en stipte bezorging.

W sloot

Erg blij met de wekelijkse verse groente, wat ik mis is duidelijke info van welke teler/ boer de producten vandaan komen