Afwisseling van de inhoud in de box
7.4/10
Wat vind je van onze biologische recepten?
7.6/10
7.9/10
Contact met de klantenservice
8.1/10

Sterre Hijlkema

Vreselijk bedrijf.

Vreselijk bedrijf.

Absoluut de aller slechtste service die ik ooit maar dan ook ooit heb meegemaakt. Het is echt ongelooflijk hoe dit bedrijf in de communicatie is en hoe ze de klant de schuld willen geven van hun eigen fouten. Nadat ik de service van de nationale afdeling heb gevraagd kreeg ik oa deze tekst terug:

'Zoals eerder aangegeven is het niet de bedoeling dat als je van de ondernemer je zin niet krijgt je de klacht in gaat dienen bij de landelijke klantenservice, mijn gevoel is eigenlijk dat je ons tegen elkaar uit wilt spelen.'

Zo gek is het niet als je de vertrouwen in je lokale partij kwijt bent, dat je het hogerop zoekt. Maar goed, de interne bedrijfsvoering voelt echt als een soap... Drama.

Biologisch eten

Überhaupt service. De regionale manager heeft er weken over gedaan en uren bellen om zaken van een paar tientjes goed te maken. Nee, echt om te huilen.

Annelies

Ontvang box altijd met plezier. Fijne biologische producten en ook groenten die ik nog niet (zo goed) ken.

Duidelijke informatie over de weekleveringen, accurate en vriendelijke bezorging, smakelijke maaltijden met biologische producten en gemakkelijk een pauze in te lassen via je account.

Ondanks dat de recepten op de website te vinden zijn zou ik bijgevoegde recepten op papier fijn vinden. Werkt voor mij gemakkelijker. Ik heb geen printer in huis.
Een enkele keer vind ik het...
Een enkele keer vind ik het bezorgtijdvak (van 17 tot 22 uur) ook wat ruim om te wachten. Is in de toekomst een soort 'track en trace' mogelijk?

Sirin

UITERST onvriendelijk te woord gestaan nadat ik problemen ondervond met bestellen via hun site. Ik was verheugd omdat ik een prijs had gewonnen bij de vriendenloterij en kon deze door problemen op... UITERST onvriendelijk te woord gestaan nadat ik problemen ondervond met bestellen via hun site. Ik was verheugd omdat ik een prijs had gewonnen bij de vriendenloterij en kon deze door problemen op de site van willemendrees niet innen. Men was niet bereid mij te helpen. De loterij moest NB bemiddelen omdat ik wel gewoon recht had op mijn prijs! Jammer hoor WillenenDrees. Onacceptabel hoe ik te woord werd gestaan aan de telefoon!

Klantvriendelijkheid. klantenservice.

Adriana Luns

Meer dan heel erg tevreden met de combinatie van gemak (geen boodschappen hoeven doen en stapsgewijze recepten), gevarieerde en verrassende gerechten, alles van biologische origine en zo veel... Meer dan heel erg tevreden met de combinatie van gemak (geen boodschappen hoeven doen en stapsgewijze recepten), gevarieerde en verrassende gerechten, alles van biologische origine en zo veel mogelijk lokaal geproduceerde producten, makkelijk contact met je persoonlijke bezorgster en dan ook als één van de weinige aanbieders heb je hier de keuze uit een koolhydraatbewuste box.

Makkelijk contact met je “eigen” bezorger. Bovendien kun je online alles goed terugvinden. Tijdelijk stop zetten is ook zonder discussie zo geregeld. Of het nu is vanwege een vakantie of omdat je er... Makkelijk contact met je “eigen” bezorger. Bovendien kun je online alles goed terugvinden. Tijdelijk stop zetten is ook zonder discussie zo geregeld. Of het nu is vanwege een vakantie of omdat je er even geen zin meer in hebt. Betaling kan online en automatisch. Gemak met een hoofdletter G.

De recepten willen een enkele keer een ingrediënt vergeten bij de bereiding. Dat je aan het einde denkt: waarom heb ik nu nog koriander over? Maar het maakt je ook creatief èn ik lees het voortaan... De recepten willen een enkele keer een ingrediënt vergeten bij de bereiding. Dat je aan het einde denkt: waarom heb ik nu nog koriander over? Maar het maakt je ook creatief èn ik lees het voortaan 2 keer door om dit eerder te ontdekken en uit te zoeken.

willy roor

Box is veel te duur. Combinaties in gerechten leveren fletse en flauwe smaken op. Veel groenten met weinig smaak en dan zelf weinig aan specerijen erbij bedenken.
Porties vlees erg klein....
Porties vlees erg klein. Twee keer een box besteld. Allebei niet met de compleet beloofde inhoud. Reacties van t bedrijf zijn daarbij heel bijzonder. Ja, maar er zat wel iets anders in mevrouw. Dat is toch mooi extra. Ja... maar dat hoort niet bij t recept beste medewerker.

Geen enkele

Als mensen niet tevreden zijn, ga dan niet in de verdediging. Doe er iets aan of geef ze hun geld terug.

John Bruinsma

Dure box. Recepten met flauwe smaken door slechte combinaties van groenten.

Maak betere recepten.

Joop van Leeuwen

Heerlijk om zo gevarieerd te kunnen eten met producten rechtstreeks van de biologische boer

Het zou goed en gezond zijn als er in de box ook wekelijks met vis kan worden gegeten. Dit zou de diversiteit van de box zeker ten goede komen.

Marlies Bindels

Afwisselende maaltijden. Goede verrassende recepten.

Kwaliteit ingrediënten bijzonder goed.

Desiree Van Leeuwen

Prima ziet er goed uit.
Leuk met de vergeten groenten.
Heb alleen soms geen idee wat wat is.
En wat lekkers ik er mee kan.
Jammer dat je niet bv rode kool die wij niet eten...
Prima ziet er goed uit.
Leuk met de vergeten groenten.
Heb alleen soms geen idee wat wat is.
En wat lekkers ik er mee kan.
Jammer dat je niet bv rode kool die wij niet eten 2x gehad nu. Kan annuleren of iets.
Zonde van de kool.

Jaap Klok

Box ontvangen op 25 januari 2019 via Vriendenloterij, waarvoor onze hartelijke dank! Voor drie maaltijden genoeg voor 2 personen: Hachee met rode kool en aardappelpuree: Ik had nog nooit een rode... Box ontvangen op 25 januari 2019 via Vriendenloterij, waarvoor onze hartelijke dank! Voor drie maaltijden genoeg voor 2 personen: Hachee met rode kool en aardappelpuree: Ik had nog nooit een rode kool gesneden, maar wat was de maaltijd een heerlijke verrassing! Volgende dag: pompoensoep met desembrood. Ook heerlijk van smaak, zeker het brood! Woensdag gingen we dan voor de fusilie met paddenstoelen, tomaatjes creme fraiche en schimmelkaas. Waar voor de eerste twee recepten alles 100 % klopte was het niet bij de fusilie het geval: : 2 eetlepels olijfolie waarbij je er maar 1 gebruikt ? En dan: toevoegen van kruidenmix.... die zaten er niet bij .....

Hele leuke box, zeer afwisselend

Recepten nog beter controleren