Afwisseling van de inhoud in de box
7.4/10
Wat vind je van onze biologische recepten?
7.6/10
7.9/10
Contact met de klantenservice
8.1/10

Margreet

Ik was blij verrast met 2 boxen boordevol heerlijke Produkten. De pasta uit het receptenboekje gemaakt met al die verse groenten heerlijk! De soep en de hamburgers zeer smakelijk. Dikke tien!... Ik was blij verrast met 2 boxen boordevol heerlijke Produkten. De pasta uit het receptenboekje gemaakt met al die verse groenten heerlijk! De soep en de hamburgers zeer smakelijk. Dikke tien! Bedankt voor deze super verrassing .

Gewonnen. Wel keurige mail en telefoontje vooraf gehad. Zeer vriendelijke enthousiaste bezorger .

Nvt

Debbie B.

Ik begrijp de klachten niet... al tijden abonnee van Willem&Drees en het is altijd goed. (Wellicht dat de klachten zijn van winnaars van de Postcode Loterij) Afgelopen maand voor het eerst geleverd... Ik begrijp de klachten niet... al tijden abonnee van Willem&Drees en het is altijd goed. (Wellicht dat de klachten zijn van winnaars van de Postcode Loterij) Afgelopen maand voor het eerst geleverd gekregen via de nieuwe bezorgdienst, heerlijk dat ze nu ook overdag bezorgen! 10x beter dan de bezorging via PostNL. Elke keer leuke variaties die ik zelf niet snel zou bedenken maar het is altijd lekker!

Gevarieerd en verrassende combinaties

van Boxtel

Pakketten gisteren bezorgt , 2x sla half rot en bruin, 2x 3 tomaten rot en beurse plekken. Gewonnen via postcodeloterij.

graag goede verse producten!!

T T

Gewoon helemaal perfect!
sla wordt niet gehalveerd zoals bij de Krat , alles ruim voldoende en van goede kwaliteit!
Heel blij mee!!

biologisch , vers, verrassende recepten

VvV

Mooie box, veel verpakkingsmateriaal

Goede kwaliteit

Minder verpakkingsmateriaal. Het zou mooi zijn als verpakkingsmateriaal ook gerecycled werd

L.

Afwisselende recepten en lekker

Soms ontbreekt een ingrediënt of klopt t recept niet. De bereidingstijd is altijd langer.

Marion Verheul

Ik vind de kwaliteit van de producten prima en ook de recepten. Communicatie verkoopt ook goed en op sympathieke wijze.

Sterk en duidelijk concept.

Variatie kan nog wat beter (wel erg veel aubergines en witlof....)

Anita Feller

Via postcodeloterij een maaltijdpakket gewonnen.Wat een heerlijkheid!Vers,gekoeld,en (h)eerlijke recepten!

De versheid en biologisch.

Lineke van Bon

Wij zijn eeg tevreden! Heerlijke afwisselende recepten die wekelijks aan de deur gebracht worden. Ook erg prettig dat ik mijn vragen direct aan de bezorger kan stellen! Mijn enige tip zou zijn: geef... Wij zijn eeg tevreden! Heerlijke afwisselende recepten die wekelijks aan de deur gebracht worden. Ook erg prettig dat ik mijn vragen direct aan de bezorger kan stellen! Mijn enige tip zou zijn: geef ons een keuze uit meerder recepten zodat er voor iedereen een heerlijke box klaar staat, nu sla ik wel eens een weekje over omdat ik 1 vd drie recepten niet zo lekker vind.
Verder heel erg tevreden!

Zeer gevarieerd, duidelijke, simpele recepten.

Keuze geven uit meerdere recepten.

Nelly Mol

Ik ben zeer tevreden over de box. Heerlijke producten en voor een 1 persoon box meer dan voldoende om er meerdere dagen van te kunnen eten. Bovendien biedt de box producten die ik niet eerder heb... Ik ben zeer tevreden over de box. Heerlijke producten en voor een 1 persoon box meer dan voldoende om er meerdere dagen van te kunnen eten. Bovendien biedt de box producten die ik niet eerder heb gegeten ( vergeten groenten). De bezorging is, tot heden, op een gunstig tijdstip en door vriendelijke behulpzame mensen.

Recepten zijn makkelijk te maken. Geen extra liflafjes. Gezond en ruim voldoende.

Ideeën vermelden om de over gehouden ingrediënten te verwerken in een ander recept.