Afwisseling van de inhoud in de box
7.5/10
Wat vind je van onze biologische recepten?
7.7/10
8.5/10
Contact met de klantenservice

Anja

Zeer slecht, alles kan in de prullenbak, alleen krop sla en eieren eruit gehaald. En dat moet € 45,-- kosten????? Belachelijk, zitten niet eens recepten bij, wat je ervan kan maken.
En dit...
En dit staat op hun site:
U kunt kiezen uit twee boxen. De Extra box voor 2 personen met ingredienten voor drie biologische maaltijden én een paar heerlijke extra’s voor lunch of ontbijt. Welke box u ook kiest, hij heeft een waarde van maar liefst €45,-.

Welke drie maaltijden je er dan van kan maken is mij geheel onduidelijk en welke heerlijke extra's voor lunch en ontbijt zijn, ontgaat mij ook. Of je moet al een winterwortel als ontbijt nemen.

Nooit weer, hoop dat de Postcodeloterij met zulke prijzen stopt.

Patricia Meijnckens-Oliviero

Wij hebben de Beebox (2 stuks) gewonnen met de Postcodeloterij.

De boxen bevielen prima aangezien 2 van de 4 gezinsleden vegetariër zijn en de andere twee vaak eveneens geen vlees tijdens de hoofdmaaltijden eten.
De box werd keurig op het vooraf doorgegeven tijdstip bezorgd!

Wanda

Box van postcode loterij. Ben vele smaken gewend maar dit was echt niet lekker. Hele dunne soep, pasta heel vettig door de cremefrais en de curry was ook echt niet lekker. Zou iedereen aan willen... Box van postcode loterij. Ben vele smaken gewend maar dit was echt niet lekker. Hele dunne soep, pasta heel vettig door de cremefrais en de curry was ook echt niet lekker. Zou iedereen aan willen raden om met de ingrediënten andere recepten te maken die wel lekker zijn. Dan zijn de spullen toch goed besteed.

Verse groente

MaR

Ik had het pakket gewonnen bij de Postcodeloterij. De ingrediënten, de groenten waren erg vers. De recepten zagen er leuk uit maar vallen vrij smakeloos uit. Bij de Thaise curry zat nog wel een... Ik had het pakket gewonnen bij de Postcodeloterij. De ingrediënten, de groenten waren erg vers. De recepten zagen er leuk uit maar vallen vrij smakeloos uit. Bij de Thaise curry zat nog wel een kleine zakje groene curry maar verder niets. Bij het pastagerecht zat een zakje Italiaanse kruiden en je moest er zelf nog wat peper en zout bij doen. Ook een vrij vlak gerecht qua smaak. Maar waar ik zelf erg van schrok: het aantal calorieën. per maaltijd en grammen vet. De Thaise curry bevat per persoon maar liefst 47% vet , 9% eiwit en 44% kh. De paddenstoelenpasta:623 per persoon, 44% vet, 41% kh en 15% eiwit. Alleen voor een hoofdgerecht zonder vlees of vis?
Als ik zelf pompoensoep maak is deze altijd lekker stevig. De pompoensoep in dit pakket is erg waterig. Dat klopt wel want er zit maar 36% pompoen in. De rest is water en nog wat toevoegingen. Het brood dat bij de soep hoort is een zuurdesembrood en daar kan je iemand een gat mee in zijn hoofd slaan. Je krijgt er een pakje roomboter bij dus… Smeren maar. En weer een grote kwak vet naar binnen.
Bij het woord biologisch denk ik automatisch aan gezonde voeding. De ingrediënten zijn op zich gezond maar de receptuur echt niet. Twee potten crème fraiche in een pasta maaltijd en een groot blik kokosmelk in de Thaise curry. En dan zit er nog niet eens vlees of vis bij, dat zou eigenlijk wel moeten gezien het lage percentage aan eiwitten.
Ik zal zelf nooit een WillemenDrees box kopen.

O ja, er zit ook nog een recept bij voor een tarte Tatin. Met daarbij… Een grote pot slagroom natuurlijk. We moeten wel in stijl blijven 🙂

Groenten zijn vers

Dave

Wat een slechte zooi 45 euro kost het pakket nog geen 5 euro waard.niet te eten ik denk dat zelfs een zwerver het nog laat staan.ze mogen er ook wel een vergrootglas vrijgeven want het vlees is... Wat een slechte zooi 45 euro kost het pakket nog geen 5 euro waard.niet te eten ik denk dat zelfs een zwerver het nog laat staan.ze mogen er ook wel een vergrootglas vrijgeven want het vlees is bijna niet te zien .weg ermee in de prullenbak die rotzooi

Niet echt nee

Christa van der Wel

Pakket gewonnen bij de postcodeloterij. Wat een teleurstelling! De waarde was € 45,- voor 3 dagen eten. Voor dat bedrag mag je veel meer verwachten. Geen stukje vlees te bekennen. Pompoensoep met... Pakket gewonnen bij de postcodeloterij. Wat een teleurstelling! De waarde was € 45,- voor 3 dagen eten. Voor dat bedrag mag je veel meer verwachten. Geen stukje vlees te bekennen. Pompoensoep met keihard brood, thaise currygerecht, beide niet lekker. Het pastagerecht heerlijk. Kortom: een domper. Volgens mij bestaat het bedrijf dankzij de postcodeloterij, als deze niet iedere maand pakketten daar bestellen is het snel over met Willem & Drees.

Nicole Dolmans

Ons gezin is tevreden met de vegetarische Beebox, verrassende recepten, niet te ingewikkeld. Doorgaans erg smaakvol, koken is hier weer leuk!

Verse producten, geen pakjes/zakjes, duidelijke recepten.

Ch.Wassink

De producten zijn van goede kwaliteit en de recepten zijn steeds weer verrassend.

Zie boven.

Ineke Dorgelo

Communicatie is helder en zeer klantvriendelijk.
Produkten zijn vers en goed, bijgeleverde recepten zijn i.h.a. goed te volgen en lekker

Zie hier boven

Coen

Prima bezorging, goed direct contact met de leverancier (Yvette) en gevarieerd eten wat makkelijk te maken is. Erg tevreden en ik raad het ook iedereen aan!