Afwisseling van de inhoud in de box
7.7/10
Contact met persoonlijk aanspreekpunt
8.5/10
8.3/10
Wat vind je van onze gezonde recepten?
7.8/10

Marieke

Lekker, afwisselend, genoeg (Soms teveel), persoonlijk, flexibel, goede kwaliteit

Goede recepten, flexibiliteit in keuze en bezorging, bijbestellingen mogelijkheid

VM

Lekker, mooie producten, makkelijk

Mooie producten

Annemiek

De koolhydraatarme Beebox bevalt mij prima. Ik hoef 3x in de week niet na te denken wat ik moet koken, en de recepten zijn goed en gebalanceerd. Soms vegetarisch, soms vlees. Er zitten regelmatig...

- Beebox heeft voor zover ik weet de enige koolhydraatarme maaltijdbox van Nederland.
- Tot nu toe heb ik geen dubbele recepten gezien, het is steeds iets nieuws.
- Bijzondere groenten.
- Goede recepten.

Margreet

Altijd weer een verrassing wat er in de box zit. Ook leuk om de diverse, aparte, recepten te koken en te eten.
Soms wel wat veel maar dan hebben we de volgende dag een restjesdag. We doen er...

Heerlijk vers! Het ziet er prachtig uit.

Franita

Groente van het seizoen, vers met bijpassende recepten.

Vers en biologisch. Leveringstijd wordt een dag van te voren gemeld en klopt.

Debbie

Wij zijn erg tevreden! Frisse verse producten en leuke recepten!

Gevarieerd aanbod en lekker vers!

Gerrie Lammé

De recepten en dus de maaltijden van de Beebox zijn tot nu toe allemaal volgens verwachting heel goed geweest. Zelfs nog smakelijker en vernieuwender dan gehoopt. De recepten zijn verrassend, met...

Klein, dus zeer persoonlijk! Goed bereikbaar en ondermeer Gerry reageert snel op vragen. Producten van lokale leveranciers vinden we echt een pluspunt.

Debbie

Heb verschillende typen boxen geprobeerd en ze zijn allemaal even goed! Ik heb ook veel recepten (niet alle) gemaakt en deze zjn super, inventief en voor mij nieuw.
Wat vooral opvallend is, de...

Organisatie is prima, voedsel in box erg lekker en uitgebreid. Recepten prima!

Anneke Mooijman

Het is elke keer weer een feestje om de box van Yvette te ontvangen.
De producten zijn super gezond en de recepten goed te maken.
Ik heb er een hobby bij: koken uit de vegetarische box.

lekker vers en compleet.

M.Ubachs

Goede kwaliteit, vriendelijke medewerkers,die iedere week de producten komen afleveren