8.1/10
Afwisseling van de inhoud in de box
7.5/10
Wat vind je van onze biologische recepten?
7.6/10
7.9/10
Contact met de klantenservice

van Boxtel

Pakketten gisteren bezorgt , 2x sla half rot en bruin, 2x 3 tomaten rot en beurse plekken. Gewonnen via postcodeloterij.

graag goede verse producten!!

T T

Gewoon helemaal perfect!
sla wordt niet gehalveerd zoals bij de Krat , alles ruim voldoende en van goede kwaliteit!
Heel blij mee!!

biologisch , vers, verrassende recepten

VvV

Mooie box, veel verpakkingsmateriaal

Goede kwaliteit

Minder verpakkingsmateriaal. Het zou mooi zijn als verpakkingsmateriaal ook gerecycled werd

L.

Afwisselende recepten en lekker

Soms ontbreekt een ingrediënt of klopt t recept niet. De bereidingstijd is altijd langer.

Marion Verheul

Ik vind de kwaliteit van de producten prima en ook de recepten. Communicatie verkoopt ook goed en op sympathieke wijze.

Sterk en duidelijk concept.

Variatie kan nog wat beter (wel erg veel aubergines en witlof....)

Anita Feller

Via postcodeloterij een maaltijdpakket gewonnen.Wat een heerlijkheid!Vers,gekoeld,en (h)eerlijke recepten!

De versheid en biologisch.

Lineke van Bon

Wij zijn eeg tevreden! Heerlijke afwisselende recepten die wekelijks aan de deur gebracht worden. Ook erg prettig dat ik mijn vragen direct aan de bezorger kan stellen! Mijn enige tip zou zijn: geef... Wij zijn eeg tevreden! Heerlijke afwisselende recepten die wekelijks aan de deur gebracht worden. Ook erg prettig dat ik mijn vragen direct aan de bezorger kan stellen! Mijn enige tip zou zijn: geef ons een keuze uit meerder recepten zodat er voor iedereen een heerlijke box klaar staat, nu sla ik wel eens een weekje over omdat ik 1 vd drie recepten niet zo lekker vind.
Verder heel erg tevreden!

Zeer gevarieerd, duidelijke, simpele recepten.

Keuze geven uit meerdere recepten.

Nelly Mol

Ik ben zeer tevreden over de box. Heerlijke producten en voor een 1 persoon box meer dan voldoende om er meerdere dagen van te kunnen eten. Bovendien biedt de box producten die ik niet eerder heb... Ik ben zeer tevreden over de box. Heerlijke producten en voor een 1 persoon box meer dan voldoende om er meerdere dagen van te kunnen eten. Bovendien biedt de box producten die ik niet eerder heb gegeten ( vergeten groenten). De bezorging is, tot heden, op een gunstig tijdstip en door vriendelijke behulpzame mensen.

Recepten zijn makkelijk te maken. Geen extra liflafjes. Gezond en ruim voldoende.

Ideeën vermelden om de over gehouden ingrediënten te verwerken in een ander recept.

Sterre Hijlkema

Vreselijk bedrijf.

Vreselijk bedrijf.

Absoluut de aller slechtste service die ik ooit maar dan ook ooit heb meegemaakt. Het is echt ongelooflijk hoe dit bedrijf in de communicatie is en hoe ze de klant de schuld willen geven van hun eigen fouten. Nadat ik de service van de nationale afdeling heb gevraagd kreeg ik oa deze tekst terug:

'Zoals eerder aangegeven is het niet de bedoeling dat als je van de ondernemer je zin niet krijgt je de klacht in gaat dienen bij de landelijke klantenservice, mijn gevoel is eigenlijk dat je ons tegen elkaar uit wilt spelen.'

Zo gek is het niet als je de vertrouwen in je lokale partij kwijt bent, dat je het hogerop zoekt. Maar goed, de interne bedrijfsvoering voelt echt als een soap... Drama.

Biologisch eten

Überhaupt service. De regionale manager heeft er weken over gedaan en uren bellen om zaken van een paar tientjes goed te maken. Nee, echt om te huilen.

Annelies

Ontvang box altijd met plezier. Fijne biologische producten en ook groenten die ik nog niet (zo goed) ken.

Duidelijke informatie over de weekleveringen, accurate en vriendelijke bezorging, smakelijke maaltijden met biologische producten en gemakkelijk een pauze in te lassen via je account.

Ondanks dat de recepten op de website te vinden zijn zou ik bijgevoegde recepten op papier fijn vinden. Werkt voor mij gemakkelijker. Ik heb geen printer in huis.
Een enkele keer vind ik het...
Een enkele keer vind ik het bezorgtijdvak (van 17 tot 22 uur) ook wat ruim om te wachten. Is in de toekomst een soort 'track en trace' mogelijk?