Afwisseling van de inhoud in de box
7.5/10
Wat vind je van onze biologische recepten?
7.7/10
8.5/10
Contact met de klantenservice

Adriana Luns

Meer dan heel erg tevreden met de combinatie van gemak (geen boodschappen hoeven doen en stapsgewijze recepten), gevarieerde en verrassende gerechten, alles van biologische origine en zo veel... Meer dan heel erg tevreden met de combinatie van gemak (geen boodschappen hoeven doen en stapsgewijze recepten), gevarieerde en verrassende gerechten, alles van biologische origine en zo veel mogelijk lokaal geproduceerde producten, makkelijk contact met je persoonlijke bezorgster en dan ook als één van de weinige aanbieders heb je hier de keuze uit een koolhydraatbewuste box.

Makkelijk contact met je “eigen” bezorger. Bovendien kun je online alles goed terugvinden. Tijdelijk stop zetten is ook zonder discussie zo geregeld. Of het nu is vanwege een vakantie of omdat je er even geen zin meer in hebt. Betaling kan online en automatisch. Gemak met een hoofdletter G.

willy roor

Box is veel te duur. Combinaties in gerechten leveren fletse en flauwe smaken op. Veel groenten met weinig smaak en dan zelf weinig aan specerijen erbij bedenken.
Porties vlees erg klein....
Porties vlees erg klein. Twee keer een box besteld. Allebei niet met de compleet beloofde inhoud. Reacties van t bedrijf zijn daarbij heel bijzonder. Ja, maar er zat wel iets anders in mevrouw. Dat is toch mooi extra. Ja... maar dat hoort niet bij t recept beste medewerker.

Geen enkele

John Bruinsma

Dure box. Recepten met flauwe smaken door slechte combinaties van groenten.

Joop van Leeuwen

Heerlijk om zo gevarieerd te kunnen eten met producten rechtstreeks van de biologische boer

Marlies Bindels

Afwisselende maaltijden. Goede verrassende recepten.

Kwaliteit ingrediënten bijzonder goed.

Desiree Van Leeuwen

Prima ziet er goed uit.
Leuk met de vergeten groenten.
Heb alleen soms geen idee wat wat is.
En wat lekkers ik er mee kan.
Jammer dat je niet bv rode kool die wij niet eten...
Prima ziet er goed uit.
Leuk met de vergeten groenten.
Heb alleen soms geen idee wat wat is.
En wat lekkers ik er mee kan.
Jammer dat je niet bv rode kool die wij niet eten 2x gehad nu. Kan annuleren of iets.
Zonde van de kool.

Jaap Klok

Box ontvangen op 25 januari 2019 via Vriendenloterij, waarvoor onze hartelijke dank! Voor drie maaltijden genoeg voor 2 personen: Hachee met rode kool en aardappelpuree: Ik had nog nooit een rode... Box ontvangen op 25 januari 2019 via Vriendenloterij, waarvoor onze hartelijke dank! Voor drie maaltijden genoeg voor 2 personen: Hachee met rode kool en aardappelpuree: Ik had nog nooit een rode kool gesneden, maar wat was de maaltijd een heerlijke verrassing! Volgende dag: pompoensoep met desembrood. Ook heerlijk van smaak, zeker het brood! Woensdag gingen we dan voor de fusilie met paddenstoelen, tomaatjes creme fraiche en schimmelkaas. Waar voor de eerste twee recepten alles 100 % klopte was het niet bij de fusilie het geval: : 2 eetlepels olijfolie waarbij je er maar 1 gebruikt ? En dan: toevoegen van kruidenmix.... die zaten er niet bij .....

Hele leuke box, zeer afwisselend

Robert van Piggelen

Een paar maanden gebruik gemaakt van de seizoensbox en wij waren verrast door de recepten. Soms uit de comfort zone maar toch te vaak matig qua smaak. Sommige groentes zijn geen 7 dagen houdbaar en... Een paar maanden gebruik gemaakt van de seizoensbox en wij waren verrast door de recepten. Soms uit de comfort zone maar toch te vaak matig qua smaak. Sommige groentes zijn geen 7 dagen houdbaar en dan heb je dus een probleem. Vaak ook terugkerende basisingrediënten zoals rijst of pasta. Voor wat je krijgt is het best prijzig en zeker geen alternatief voor de dagelijkse boodschap.

Verassende gerechten. Thuisbezorgd. Uitstekende kwaliteit vlees.

M.S. Doosje

Goed, fijn contact, snelle beantwoording bij vragen via de maultieme.

Producten zijn verrassend en lekker van smaak, recepten goed.

Astrid Wiessner Hoog

Ook een prijs gewonnen via de vriendenloterij. Maar vraag mij af waarom het zo duur moet kosten en waar de recepten zijn. Als lunch zaten er 2 broden in die je zelf moet afbakken en verder niet iets... Ook een prijs gewonnen via de vriendenloterij. Maar vraag mij af waarom het zo duur moet kosten en waar de recepten zijn. Als lunch zaten er 2 broden in die je zelf moet afbakken en verder niet iets om mee te lunchen dus. Vraag mij af wat ik op brood moet doen buiten de eieren dan.