Afwisseling van de inhoud in de box
7.4/10
Wat vind je van onze biologische recepten?
7.6/10
7.9/10
Contact met de klantenservice
8.1/10

Ugnius

Very good. Tasty and fresh food, different recepies every week.

Fresh food. different recepies every week.

Could be more dishes with fish.
Information about exact delivery time could be share a day before.

Reactie Willemendrees.nl:

Hi Ungnius, thanks for your nice feedback. I have passed on your request for more fish and with your other comment we have already started working. From this month you will see an expected... Hi Ungnius, thanks for your nice feedback. I have passed on your request for more fish and with your other comment we have already started working. From this month you will see an expected delivery time via text message. Do you have more tips for us? You can always send an e-mail to klantenservice@willemendrees.nl Kind regards, Rianne Customer Service Willem&Drees

Marjorie de Jager-Wijntuin

Wij hebben de koolhydraatarme box met 3 maaltijden per week voor 3 personen. Recepten zijn eenvoudig, verrasssend en vaak ook heel lekker. Hoeveelheid van de maaltijden zijn met 2 mannen in huis net... Wij hebben de koolhydraatarme box met 3 maaltijden per week voor 3 personen. Recepten zijn eenvoudig, verrasssend en vaak ook heel lekker. Hoeveelheid van de maaltijden zijn met 2 mannen in huis net aan voldoende.
De box wordt op maandag gebracht. Wat ik ervaar is dat de je geen dag tussen de maaltijden kan doen, omdat sommige groenten en vlees later in de week niet meer goed zijn. Dat is jammer.

- De halve uien die nodig zijn. De andere helft is dan nodig in een ander gerecht. Waardeloos!
- Vóór dat de box geleverd wordt vermelding van de ingrediënten die je zelf toe moet voegen.

Reactie Willemendrees.nl:

Beste Marjorie, Bedankt voor je aardige woorden. We zullen je verbeterpunten meenemen! Heb je nog meer tips, dan kan je dat altijd aan ons laten weten via klantenservice@willemendrees.nl Met... Beste Marjorie, Bedankt voor je aardige woorden. We zullen je verbeterpunten meenemen! Heb je nog meer tips, dan kan je dat altijd aan ons laten weten via klantenservice@willemendrees.nl Met vriendelijke groet, Rianne Klantenservice Willem&Drees

Jan Veenvliet

We ontvingen naar aanleiding van onze klacht deze mail van de klantenservice van Willem&Drees:
Wij hebben reeds de bezorgdienst geattendeerd op de bezorging die niet goed is gegaan en ze hebben de koerier erop aangesproken. Ik hoop dat je begrijpt dat wij niet van afstand bepalen of de hamburgers nog goed zijn, dat is alleen te bepalen door te ruiken aan de ontdooide hamburgers die minimaal 5 minuten uit de verpakking zijn. Onze hamburgers zien er standaard al wat bruinig uit omdat er geen conserveermiddelen worden gebruikt. Dus aan alleen de kleur kan je het niet zien. Vandaar de vraag van mijn collega, of het goed is dien je toch echt zelf te bepalen met je gezonde verstand. Bovenstaande geld eigenlijk voor alle producten. Voor de sla zal ik in ieder geval een compensatie geven, van de Postcode Loterij zal je binnen 2 weken een Hema cadeaubon t.w.v. €5,- ontvangen.

Hieronder onze reactie:
Dank je voor je advies en vervelend dat ik mijn gezonde verstand niet heb gebruikt. Dat zal ik dan nu even doen. Mijn gezonde verstand zegt het volgende: Natuurlijk is het goed dat jullie de bezorgdienst er op hebben geattendeerd, dat de bezorging niet goed is gegaan. Het blijft echter jullie verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen, dat de box volgens afspraak, op het goede adres, op tijd en met verse producten wordt bezorgd.

Ook zegt mijn gezonde verstand: We hebben een Willem&Drees maaltijd-box gewonnen bij de Postcodeloterij. De producten dienen vers te zijn en ik hoef er niet "op verzoek" aan te ruiken. Het feit dat jullie de boxen voor een zacht prijsje aan de Postcodeloterij hebben geleverd, doet daar niets aan af. We zijn niet tevreden.
Verder zegt mijn gezonde (zakelijke) verstand: De enige manier om het probleem correct op te lossen was geweest, het onmiddellijk opnieuw versturen van een nieuwe verse maaltijd-box, die op tijd, op het goede adres en volgens afspraak afgeleverd wordt.

Mijn gezonde verstand vraagt zich ook nog het volgende af:
Ik citeer uit je e-mail: "of het goed is dien je toch echt zelf te bepalen met je gezonde verstand." Klantenservice - hoezo? Hebben wij iets verkeerd gedaan?
Daarna hebben we niets meer gehoord van de Klantenservice van Willem&Drees. Superslecht!

We hebben een maaltijdbox gewonnen bij de Postcodeloterij. Het leek ons een mooie prijs.

Volgens afspraak bezorgen, op tijd en op het goede adres.
Cursus klantvriendelijkheid voor de medewerkers van de Klantenservice.

B. Velzel

Slecht bedrif en komt afspraken niet ba. Maandag 19/8/19 gebeld omdat pakket van d Postcodeloterij ondanks e-mailtoezegging niet is bezorgd. Waarschijnlijk is het pakket bezorgd op een andere... Slecht bedrif en komt afspraken niet ba. Maandag 19/8/19 gebeld omdat pakket van d Postcodeloterij ondanks e-mailtoezegging niet is bezorgd. Waarschijnlijk is het pakket bezorgd op een andere adres!
Medewerker zou dinsdag 20-8-19 terugbellen om een status-update te geven -> Is niet gebeurd.
Medewerker zou copy handtekeningbriefje e-mail en zodat ik kan aantonen dat het niet mijn handtekening is die op het briefje staat -> Is niet gebeurd.
Vandaag woensdag 22/8/19 gebeld met de klantenservice die volgens de informatie uit de e-mail geopend zou moeten zijn (wo: 09:00 - 17:00 uur) -> Krijg een antwoordapparaat aan de lijn met het verzoek een e-mailtje te sturen waarna er binnen twee dagen gereageerd wordt!

Geen!

Afspraken na komen en de telefoon opnemen tijdens openingstijden

Lilian Seine

Ik ben blij met de vegetarische maaltijdbox. Het is altijd ruim voldoende en meestal zijn de recepten verrassend en lekker. Het gemak niet meer na te hoeven denken over boodschappen en recepten is... Ik ben blij met de vegetarische maaltijdbox. Het is altijd ruim voldoende en meestal zijn de recepten verrassend en lekker. Het gemak niet meer na te hoeven denken over boodschappen en recepten is heerlijk luxe!

Minpuntjes: soms zijn de groenten na 2 dagen al niet meer lekker vers. Bovendien vind ik dat de recepten soms niet kloppen qua volgorde of kooktijden (gelukkig kan ik uiteraard zelf wat aanpassingen... Minpuntjes: soms zijn de groenten na 2 dagen al niet meer lekker vers. Bovendien vind ik dat de recepten soms niet kloppen qua volgorde of kooktijden (gelukkig kan ik uiteraard zelf wat aanpassingen doen).
Ik zou ook erg blij worden als er nog minder plastic verpakkingen gebruikt worden.

Angeline

Postcodeloterij box ontvangen. Tomatensoep als extraatje bij de lunch met gasten is linea recta door de wc gespoeld, 4 mensen met dezelfde reactie, veel te bitter.
De hamburgers waren erg...
De hamburgers waren erg lekker maar daarna de hele avond dorst, te zout dus.
Voor ons geen succes, veel plastic verpakking, bezorging met koelwagen, beter even op de fiets naar de markt.

Mary

Via postcodeloterij in mei een maaltijdbox met verse producten gewonnen. Genoeg voor 3 heerlijke maaltijden. Alle producten waren heerlijk vers en lekker!

Een leuk boekje erbij!

Ab

Vanmorgen mijn prijs van de postcodeloterij.nl ontvangen een heerlijke box vol met geweldige producten van Willem@Drees.
Ziet er allemaal heel vers uit en goed gekoeld.
1 paprika miste...
Ziet er allemaal heel vers uit en goed gekoeld.
1 paprika miste ik maar die heb ik standaard in de koelkast dus geen probleem .
Top en bedankt

Joos Holster

Over de kwaliteit en variatie van de groenten zijn we tot op heden (10 weken nu) zeer te spreken. Receptuur zijn we iets minder gelukkig mee, en zoekende naar de voor ons passende box. Met vlees... Over de kwaliteit en variatie van de groenten zijn we tot op heden (10 weken nu) zeer te spreken. Receptuur zijn we iets minder gelukkig mee, en zoekende naar de voor ons passende box. Met vlees vraagt meer echte vlees liefde als die we hebben gezien de soms aanwezige specialiteiten. Vegetarisch vinden we voor ons te zuivelrijk. We zitten nu op een familiebox, maar nog te kort om er iets zinnigs over te zeggen.

Vers, biologisch en thuisbezorgd. Voor het eerst van mijn leven verliefd op de verschillende maar allemaal heerlijke aardappels.

Receptuur en dat met name de combinaties en kruiden. Lijkt vooral bij elkaar geraapt op wat voor handen is en niet zo zeer op smaak.
En wat wij echt niet fijn vinden is dat bezorger het niet...
En wat wij echt niet fijn vinden is dat bezorger het niet voor de deur mag achter laten. Wij wonen in buitengebied, hebben eigen bedrijf op ons land en kunnen niet altijd bij de deur zijn als bezorger aankomt. Ook als sedan telefonisch contact hebben en zeggen zet maar bij de deur we zijn er met vijf minuten mogen ze het niet achter laten. Dan komt het oude buren terecht, eind lopen of met auto, en blijft het gewoon in de zon staan. Niet handig, en dat terwijl we er zijn, maar onszelf niet zomaar naar voordeur kunnen toveren.

W. van Schilt

Vandaag het Willem en Drees voorjaarspakket ontvangen, gewonnen met de Postcodeloterij.
Verse producten, goed gekoeld, nu nog gaan koken!