Afwisseling van de inhoud in de box
7.5/10
Wat vind je van onze biologische recepten?
7.7/10
8.5/10
Contact met de klantenservice

T T

Gewoon helemaal perfect!
sla wordt niet gehalveerd zoals bij de Krat , alles ruim voldoende en van goede kwaliteit!
Heel blij mee!!

biologisch , vers, verrassende recepten

VvV

Mooie box, veel verpakkingsmateriaal

Goede kwaliteit

L.

Afwisselende recepten en lekker

Marion Verheul

Ik vind de kwaliteit van de producten prima en ook de recepten. Communicatie verkoopt ook goed en op sympathieke wijze.

Sterk en duidelijk concept.

Anita Feller

Via postcodeloterij een maaltijdpakket gewonnen.Wat een heerlijkheid!Vers,gekoeld,en (h)eerlijke recepten!

De versheid en biologisch.

Lineke van Bon

Wij zijn eeg tevreden! Heerlijke afwisselende recepten die wekelijks aan de deur gebracht worden. Ook erg prettig dat ik mijn vragen direct aan de bezorger kan stellen! Mijn enige tip zou zijn: geef... Wij zijn eeg tevreden! Heerlijke afwisselende recepten die wekelijks aan de deur gebracht worden. Ook erg prettig dat ik mijn vragen direct aan de bezorger kan stellen! Mijn enige tip zou zijn: geef ons een keuze uit meerder recepten zodat er voor iedereen een heerlijke box klaar staat, nu sla ik wel eens een weekje over omdat ik 1 vd drie recepten niet zo lekker vind.
Verder heel erg tevreden!

Zeer gevarieerd, duidelijke, simpele recepten.

Nelly Mol

Ik ben zeer tevreden over de box. Heerlijke producten en voor een 1 persoon box meer dan voldoende om er meerdere dagen van te kunnen eten. Bovendien biedt de box producten die ik niet eerder heb... Ik ben zeer tevreden over de box. Heerlijke producten en voor een 1 persoon box meer dan voldoende om er meerdere dagen van te kunnen eten. Bovendien biedt de box producten die ik niet eerder heb gegeten ( vergeten groenten). De bezorging is, tot heden, op een gunstig tijdstip en door vriendelijke behulpzame mensen.

Recepten zijn makkelijk te maken. Geen extra liflafjes. Gezond en ruim voldoende.

Sterre Hijlkema

Vreselijk bedrijf.

Vreselijk bedrijf.

Absoluut de aller slechtste service die ik ooit maar dan ook ooit heb meegemaakt. Het is echt ongelooflijk hoe dit bedrijf in de communicatie is en hoe ze de klant de schuld willen geven van hun eigen fouten. Nadat ik de service van de nationale afdeling heb gevraagd kreeg ik oa deze tekst terug:

'Zoals eerder aangegeven is het niet de bedoeling dat als je van de ondernemer je zin niet krijgt je de klacht in gaat dienen bij de landelijke klantenservice, mijn gevoel is eigenlijk dat je ons tegen elkaar uit wilt spelen.'

Zo gek is het niet als je de vertrouwen in je lokale partij kwijt bent, dat je het hogerop zoekt. Maar goed, de interne bedrijfsvoering voelt echt als een soap... Drama.

Biologisch eten

Annelies

Ontvang box altijd met plezier. Fijne biologische producten en ook groenten die ik nog niet (zo goed) ken.

Duidelijke informatie over de weekleveringen, accurate en vriendelijke bezorging, smakelijke maaltijden met biologische producten en gemakkelijk een pauze in te lassen via je account.

Sirin

UITERST onvriendelijk te woord gestaan nadat ik problemen ondervond met bestellen via hun site. Ik was verheugd omdat ik een prijs had gewonnen bij de vriendenloterij en kon deze door problemen op... UITERST onvriendelijk te woord gestaan nadat ik problemen ondervond met bestellen via hun site. Ik was verheugd omdat ik een prijs had gewonnen bij de vriendenloterij en kon deze door problemen op de site van willemendrees niet innen. Men was niet bereid mij te helpen. De loterij moest NB bemiddelen omdat ik wel gewoon recht had op mijn prijs! Jammer hoor WillenenDrees. Onacceptabel hoe ik te woord werd gestaan aan de telefoon!