Afwisseling van de inhoud in de box
7.5/10
Wat vind je van onze biologische recepten?
7.7/10
8.5/10
Contact met persoonlijk aanspreekpunt
8.3/10
8.1/10

Mary

Via postcodeloterij in mei een maaltijdbox met verse producten gewonnen. Genoeg voor 3 heerlijke maaltijden. Alle producten waren heerlijk vers en lekker!

Een leuk boekje erbij!

Ab

Vanmorgen mijn prijs van de postcodeloterij.nl ontvangen een heerlijke box vol met geweldige producten van Willem@Drees.
Ziet er allemaal heel vers uit en goed gekoeld.
1 paprika miste...

Joos Holster

Over de kwaliteit en variatie van de groenten zijn we tot op heden (10 weken nu) zeer te spreken. Receptuur zijn we iets minder gelukkig mee, en zoekende naar de voor ons passende box. Met vlees...

Vers, biologisch en thuisbezorgd. Voor het eerst van mijn leven verliefd op de verschillende maar allemaal heerlijke aardappels.

W. van Schilt

Vandaag het Willem en Drees voorjaarspakket ontvangen, gewonnen met de Postcodeloterij.
Verse producten, goed gekoeld, nu nog gaan koken!

Margreet

Ik was blij verrast met 2 boxen boordevol heerlijke Produkten. De pasta uit het receptenboekje gemaakt met al die verse groenten heerlijk! De soep en de hamburgers zeer smakelijk. Dikke tien!...

Gewonnen. Wel keurige mail en telefoontje vooraf gehad. Zeer vriendelijke enthousiaste bezorger .

Debbie B.

Ik begrijp de klachten niet... al tijden abonnee van Willem&Drees en het is altijd goed. (Wellicht dat de klachten zijn van winnaars van de Postcode Loterij) Afgelopen maand voor het eerst geleverd...

Gevarieerd en verrassende combinaties

van Boxtel

Pakketten gisteren bezorgt , 2x sla half rot en bruin, 2x 3 tomaten rot en beurse plekken. Gewonnen via postcodeloterij.

T T

Gewoon helemaal perfect!
sla wordt niet gehalveerd zoals bij de Krat , alles ruim voldoende en van goede kwaliteit!
Heel blij mee!!

biologisch , vers, verrassende recepten