Afwisseling van de inhoud in de box
7.5/10
Wat vind je van onze biologische recepten?
7.7/10
8.5/10
Contact met de klantenservice

B. Velzel

Slecht bedrif en komt afspraken niet ba. Maandag 19/8/19 gebeld omdat pakket van d Postcodeloterij ondanks e-mailtoezegging niet is bezorgd. Waarschijnlijk is het pakket bezorgd op een andere... Slecht bedrif en komt afspraken niet ba. Maandag 19/8/19 gebeld omdat pakket van d Postcodeloterij ondanks e-mailtoezegging niet is bezorgd. Waarschijnlijk is het pakket bezorgd op een andere adres!
Medewerker zou dinsdag 20-8-19 terugbellen om een status-update te geven -> Is niet gebeurd.
Medewerker zou copy handtekeningbriefje e-mail en zodat ik kan aantonen dat het niet mijn handtekening is die op het briefje staat -> Is niet gebeurd.
Vandaag woensdag 22/8/19 gebeld met de klantenservice die volgens de informatie uit de e-mail geopend zou moeten zijn (wo: 09:00 - 17:00 uur) -> Krijg een antwoordapparaat aan de lijn met het verzoek een e-mailtje te sturen waarna er binnen twee dagen gereageerd wordt!

Geen!

Lilian Seine

Ik ben blij met de vegetarische maaltijdbox. Het is altijd ruim voldoende en meestal zijn de recepten verrassend en lekker. Het gemak niet meer na te hoeven denken over boodschappen en recepten is... Ik ben blij met de vegetarische maaltijdbox. Het is altijd ruim voldoende en meestal zijn de recepten verrassend en lekker. Het gemak niet meer na te hoeven denken over boodschappen en recepten is heerlijk luxe!

Angeline

Postcodeloterij box ontvangen. Tomatensoep als extraatje bij de lunch met gasten is linea recta door de wc gespoeld, 4 mensen met dezelfde reactie, veel te bitter.
De hamburgers waren erg...
De hamburgers waren erg lekker maar daarna de hele avond dorst, te zout dus.
Voor ons geen succes, veel plastic verpakking, bezorging met koelwagen, beter even op de fiets naar de markt.

Mary

Via postcodeloterij in mei een maaltijdbox met verse producten gewonnen. Genoeg voor 3 heerlijke maaltijden. Alle producten waren heerlijk vers en lekker!

Een leuk boekje erbij!

Ab

Vanmorgen mijn prijs van de postcodeloterij.nl ontvangen een heerlijke box vol met geweldige producten van Willem@Drees.
Ziet er allemaal heel vers uit en goed gekoeld.
1 paprika miste...
Ziet er allemaal heel vers uit en goed gekoeld.
1 paprika miste ik maar die heb ik standaard in de koelkast dus geen probleem .
Top en bedankt

Joos Holster

Over de kwaliteit en variatie van de groenten zijn we tot op heden (10 weken nu) zeer te spreken. Receptuur zijn we iets minder gelukkig mee, en zoekende naar de voor ons passende box. Met vlees... Over de kwaliteit en variatie van de groenten zijn we tot op heden (10 weken nu) zeer te spreken. Receptuur zijn we iets minder gelukkig mee, en zoekende naar de voor ons passende box. Met vlees vraagt meer echte vlees liefde als die we hebben gezien de soms aanwezige specialiteiten. Vegetarisch vinden we voor ons te zuivelrijk. We zitten nu op een familiebox, maar nog te kort om er iets zinnigs over te zeggen.

Vers, biologisch en thuisbezorgd. Voor het eerst van mijn leven verliefd op de verschillende maar allemaal heerlijke aardappels.

W. van Schilt

Vandaag het Willem en Drees voorjaarspakket ontvangen, gewonnen met de Postcodeloterij.
Verse producten, goed gekoeld, nu nog gaan koken!

Margreet

Ik was blij verrast met 2 boxen boordevol heerlijke Produkten. De pasta uit het receptenboekje gemaakt met al die verse groenten heerlijk! De soep en de hamburgers zeer smakelijk. Dikke tien!... Ik was blij verrast met 2 boxen boordevol heerlijke Produkten. De pasta uit het receptenboekje gemaakt met al die verse groenten heerlijk! De soep en de hamburgers zeer smakelijk. Dikke tien! Bedankt voor deze super verrassing .

Gewonnen. Wel keurige mail en telefoontje vooraf gehad. Zeer vriendelijke enthousiaste bezorger .

Debbie B.

Ik begrijp de klachten niet... al tijden abonnee van Willem&Drees en het is altijd goed. (Wellicht dat de klachten zijn van winnaars van de Postcode Loterij) Afgelopen maand voor het eerst geleverd... Ik begrijp de klachten niet... al tijden abonnee van Willem&Drees en het is altijd goed. (Wellicht dat de klachten zijn van winnaars van de Postcode Loterij) Afgelopen maand voor het eerst geleverd gekregen via de nieuwe bezorgdienst, heerlijk dat ze nu ook overdag bezorgen! 10x beter dan de bezorging via PostNL. Elke keer leuke variaties die ik zelf niet snel zou bedenken maar het is altijd lekker!

Gevarieerd en verrassende combinaties

van Boxtel

Pakketten gisteren bezorgt , 2x sla half rot en bruin, 2x 3 tomaten rot en beurse plekken. Gewonnen via postcodeloterij.