8.1/10
Afwisseling van de inhoud in de box
7.5/10
Wat vind je van onze biologische recepten?
7.6/10
7.9/10
Contact met de klantenservice

Erg enthousiast over het concept, de kwaliteit van de producten - erg smaakvol en ook de variatie aan recepten. Ook vind ik de extra informatie bij de recepten over de producten leuk en informatief.... Erg enthousiast over het concept, de kwaliteit van de producten - erg smaakvol en ook de variatie aan recepten. Ook vind ik de extra informatie bij de recepten over de producten leuk en informatief. Wat ik moeilijker vind is de lange bezorgtijd, 4 uur thuis blijven voor een bestelling is voor ons een te grote tijdspanne. Verder zijn vaak de kwark/yoghurt bestellingen vaak kapot/ingedukt, zonde! Je eet erg met de seizoenen, wat goed is, maar ik merk ook dat ik toe ben aan meer variatie - dat kan ik ook doen op de dagen dat we niet met jullie koken, want in principe eet ik graag met de seizoenen mee.

Missie

Zie bovenstaand

Hele slechte ervaringen met bezorging van pakketten Willem & Drees. Laatste 2 keren veel later (3 en 6 uur te laat) geleverd dan tijdslot dat was aangevraagd. Deze keer gekozen voor ochtendbezorging... Hele slechte ervaringen met bezorging van pakketten Willem & Drees. Laatste 2 keren veel later (3 en 6 uur te laat) geleverd dan tijdslot dat was aangevraagd. Deze keer gekozen voor ochtendbezorging maar krijg berichtje dat het vanavond tussen 22.50 en 23,20 uur wordt afgeleverd. Dat is toch geen tijdstip!

Producten zijn prima, daarom des te vervelender dat bezorging ver onder de maat is.

Bezorging, betere bereikbaarheid.

Reactie Willemendrees.nl:

Goedendag, Wat jammer om te horen dat je ervaringen met de bezorging niet goed zijn. Excuses hiervoor. We zijn hard aan het werk om de bezorging op de rit te krijgen. Afgelopen week is er een... Goedendag, Wat jammer om te horen dat je ervaringen met de bezorging niet goed zijn. Excuses hiervoor. We zijn hard aan het werk om de bezorging op de rit te krijgen. Afgelopen week is er een issue geweest met de verstuurde sms door de bezorgdienst. Deze gaf de tijd niet goed weer. Als het goed is heb je je pakket wel eerder op de avond ontvangen Mocht dit niet zo zijn of heb je nog meer feedback voor ons, dan kan je een e-mail sturen. Dit mag naar klantenservice@willemendrees.nl. Groet, Rianne

J van der Molen

Gezinsbox voor 3 pers als prijs postcodeloterij.
Oude verkleurde gesneden rode kool , 1 oude tomaat ,
Gezinsbox voor 3 pers als prijs postcodeloterij.
Oude verkleurde gesneden rode kool , 1 oude tomaat ,
3 afgesneden stukjes prei, 5 aardappelen .1 zoete aardappel,,3 ons rundergehakt ,3 ons worstjes,6 plakken lasagne ,pakje passata pomidori, 1 pompoen van 6 ons, 1 ons geraspte kaas en wat zakjes kruiden .
Waarde 52 euro ,voor 3 dagen !!!
Zelfs geen recept bereiding.!!!
Wat een blamage.

zijn er niet

Stoppen met deze prijzen van loterij

Reactie Willemendrees.nl:

Goedendag, Wat jammer om te horen dat de box niet goed bij je aangekomen is. Excuses hiervoor. De receptbereiding sturen wij altijd enkele dagen van te voren via de e-mail. Zou je mij een e-mail... Goedendag, Wat jammer om te horen dat de box niet goed bij je aangekomen is. Excuses hiervoor. De receptbereiding sturen wij altijd enkele dagen van te voren via de e-mail. Zou je mij een e-mail kunnen sturen met dit verhaal en je adresgegevens? Dit mag naar postcodeloterij@willemendrees.nl. Dan krijg je van mij een compensatie hiervoor. Groet, Rianne

Goed en netjes afgeleverd. Recepten zijn prima.
Wel jammer dat er al een keer ingrediënten zijn vergeten en al 2 keer de cavelo nero na 2 dagen helemaal geel was geworden.

Nvt

Via mobiele site ook de agenda helemaal in kunnen zien. Nu kan ik geen hele week inzien en dus geen pauze invullen of ander aflever moment. Om dit te kunnen doen moet ik op de desktop inloggen. Deze heb ik niet altijd tot mijn beschikking.
Het zou ook fijn zijn als je zou kunnen kiezen uit meerdere recepten. Zodat je enige invloed hebt op wat je eet de volgende week

Reactie Willemendrees.nl:

Hi! Fijn te horen dat de bezorging goed is gaan en de recepten in de smaak vallen. Goed nieuws! We zijn hard aan het werk met een andere website en met het mogelijk maken om zelf je recepten te... Hi! Fijn te horen dat de bezorging goed is gaan en de recepten in de smaak vallen. Goed nieuws! We zijn hard aan het werk met een andere website en met het mogelijk maken om zelf je recepten te kunnen gaan kiezen! De verwachting is dat dit vanaf medio maart beschikbaar is. Groet, Rianne Klantenservice Willem&Drees

Guido

Lekker!

Verrassende recepten

kiezen uit recepten

Alma Neervoort

Wij ontvingen het vegetarische najaarspakket van de postcodeloterij. Werd netjes op tijd (volgens afspraak) geleverd. Mooie en lekkere ingrediënten! Complimenten voor de soep! Wij eten altijd... Wij ontvingen het vegetarische najaarspakket van de postcodeloterij. Werd netjes op tijd (volgens afspraak) geleverd. Mooie en lekkere ingrediënten! Complimenten voor de soep! Wij eten altijd vegetarisch en zijn blij met de recepten waarmee we de gerechten vaker kunnen maken!

Aflevering volgens afspraak
Mooie producten

Reactie Willemendrees.nl:

Wat leuk om te horen! Als je nog meer inspiratie voor gerechten wil kan je altijd kijken op https://willemendrees.nl/recepten/

Karla Rolfes

Wat een verrassing. Vandaag de bio box ontvangen die we gewonnen hebben via de postcodeloterij. Netjes bericht van de bezorger, zelfs een kwartier voor komst nog een telefoontje. Geweldig.
De...
De producten zagen er goed en vers uit. Ik kon de verleiding niet weerstaan en heb de heerlijke appel-peercrumble gemaakt. Roomboter uit de Weerribben, als ik mijn ogen sluit zie ik daar weer de koeien lopen. Voortreffelijk wat een smaak . Ook de appels en peer geweldig. Een hoera voor alle boeren. Toen de erwtensoep, ook deze was heerlijk, goed gekruid. Nee geen zoute rommel maar een bio erwtensoep zoals die hoort te smaken. Het desembrood was na het bakken heerlijk knapperig en met de roomboter erop een streling voor de tong.

Het receptenboekje is super easy

Sorry ik kan zo gauw niets bedenken.

Goedendag,

Wat leuk om je positieve feedback te horen, dank je wel hiervoor!

Info @haflingerhofdeheksenketel

Heb 6 paketten gewonnen van 52.50 euro per pakket.Aflevering was goed. Inhoud dramatisch.ik heb contact gehad met een medewerkster over de slechte kwaliteit van de producten. Kippenpoten over de... Heb 6 paketten gewonnen van 52.50 euro per pakket.Aflevering was goed. Inhoud dramatisch.ik heb contact gehad met een medewerkster over de slechte kwaliteit van de producten. Kippenpoten over de datum. Spruiten die zwart van de luis zagen en ga zo maar door. Ik weet dat biologisch duurder is dan normaal maar kom aan inhoud vergeleken met biologische zaak in Middelburg nog aan geen 22 euro.Ik zal ook een klacht neerleggen bij de postcodeloterij want ik neem aan dat die ook niet graag beduveld worden. Lydia van leeuwen

Niet

Eerlijk zijn

Reactie Willemendrees.nl:

Beste Lydia, Bedankt voor je bericht. We hebben je naar mijn weten een gepaste oplossing aangeboden. Als je daar niet mee eens bent wil je dan nog eens contact met ons opnemen via... Beste Lydia, Bedankt voor je bericht. We hebben je naar mijn weten een gepaste oplossing aangeboden. Als je daar niet mee eens bent wil je dan nog eens contact met ons opnemen via postcodeloterij@willemendrees.nl? Groet, Rianne Klantenservice Willem&Drees

stork

Altijd goed verzorgt maar veranderen van bezorging is waardeloos vandaag 12 December zou het smiddags bezorgt worden nu kregen wij bericht om half twaalf vanavond niet normaal dit is geen tijdstip... Altijd goed verzorgt maar veranderen van bezorging is waardeloos vandaag 12 December zou het smiddags bezorgt worden nu kregen wij bericht om half twaalf vanavond niet normaal dit is geen tijdstip voor mensen die werken

eten prima verder geen sterke punten doe echt iets aan het bezorgen dit is echt belachelijk koerier eerder was het echt een super bezorging

zie boven nadenken over bezorgen niet via een koeriersdienst hoe zit dat met mijn eten lekker tussen de pakjes dit valt echt tegen

Reactie Willemendrees.nl:

Goedendag, Het tijdstip van bezorgen is niet iets waar wij achter staan en ik heb inmiddels ook een klacht hierover ingediend bij de bezorgdienst. Excuses voor het late tijdstip van... Goedendag, Het tijdstip van bezorgen is niet iets waar wij achter staan en ik heb inmiddels ook een klacht hierover ingediend bij de bezorgdienst. Excuses voor het late tijdstip van bezorgen. Groet, Rianne Klantenservice Willem&Drees

elkhuizen

Het pakket ontvangen , gewonnen bij postcodeloterij. Ben zelf een enthousiaste hobbykok , dus heb alle gerechten gemaakt. Helaas ben ik niet enthousiast over de gerechten. De flammemkuchen was oké,... Het pakket ontvangen , gewonnen bij postcodeloterij. Ben zelf een enthousiaste hobbykok , dus heb alle gerechten gemaakt. Helaas ben ik niet enthousiast over de gerechten. De flammemkuchen was oké, wel een hoop werk, de erwtensoep was echt niet te knagen, maak zelf ook vegetarische erwtensoep maar miste de specifieke smaken van de ouderwetse erwtensoep, ook de pasta was echt niet smakelijk, mij dunkt u heeft nog heel wat te bedenken aan smakelijke gerechten.

Lees bovenstaand bericht

Goedendag,

Bedankt voor je feedback! We zullen deze meenemen met de evaluatie van dit pakket.