Willemendrees.nl

Willemendrees.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Willemendrees.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company164
8.3/10
95 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Willemendrees.nl met 8.3/10. Gebaseerd op 164 ervaringen.
Contact met persoonlijk aanspreekpunt
Zeer goed (9/10)
Wat vind je van onze gezonde recepten?
Prima (7/10)
Afwisseling van de inhoud in de box

liesbet depuydt
Uitstekend (10/10)
liesbet depuydt

De service van Astrid, de kwaliteit van het eten.

Score voor Willemendrees.nl:5/5
Beveel je Beebox aan?Ja

Ik ben heel tevreden! het is een groot gemak dat ik niet meer altijd naar de winkel moet, lekker recepten, fijn dat we nu altijd bio en lokaal kunnen eten zonder veel gedoe, fijn dat er soms extra rijst, pasta,... in zit die ik op andere dagen nog kan gebruiken. en de service van astrid is echt ongezien goed!!.

Wout
Wout

De box op pauze zetten en weer aan gaat heel gemakkelijk. Website werkt super.

Beveel je Beebox aan?Ja

De producten zijn vers en van goede kwaliteit. maar de porties zijn vaak erg klein (8 kriel aardappeltjes voor 4 personen) . verder loopt alles heel soepel.

Florens
Florens
Beveel je Beebox aan?Ja

Mooie box, goede service en goede producten, wel vind ik de recepten wat bewerkelijk.

David Zeegers
Uitstekend (10/10)
David Zeegers

Kwaliteit van de producten

Score voor Willemendrees.nl:5/5
Beveel je Beebox aan?Ja

Goede kwaliteit, prima gerechten. wel bewerkelijk, maar dat is ook gewenning aan 'fastfood'.

Leantine Bastiaans-Knibbe
Leantine Bastiaans-Knibbe

Duurzaam en biologisch, pro-actieve onderneming.
Fijn dat er ook naast de boxen, andere biologische producten kunnen worden bijbesteld. Mag wat mij betreft uitgebreid worden qua assortiment.

Beveel je Beebox aan?Ja

Goed. vriendelijke en pro-actieve bee-box onderneemster yvette..
inhoud van de gezinsbox vonden we wel handig, met een recept erbij aangeleverd, maar we vonden het niet altijd even lekker. nu zijn we sinds kort naar de groente- en fruitbox overgestapt, zodat we zelf kunnen bedenken hoe we de maaltijd samenstellen. ik denk dat dit beter gaat werken. het concept is heel goed! goed voor de boeren, de natuur, de ondernemer en voor de consument. ga zo door!.

Anna sedelaar
Anna sedelaar

Heel vers en prima bui producten, het vlees is erg goed

Score voor Willemendrees.nl:3.5/5
Beveel je Beebox aan?Ja

Tot nu toe bevalt het goed, fijn om zelf niet altijd na te hoeven denken over wat er gegeten wordt!.

esther

Een gezinsbox besteld na winnen v bon vd pcloterij. gisteren kwam de box. er zat niet zoveel in, als je het vergelijkt met de foto's op de site. bij een gezinsbox verwacht ik producten en recepten voor hele gezin (doordeweeks met 4, weekenden met 7 pers). aan twee hamburgers, 200 gr lamsgehakt (als ze dat al lusten) en een klein zakje speltpasta heb je dan niet genoeg. de waarde v 44,- kon ik er ook zeker niet in terugzien. jammer. had er meer (letterlijk en figuurlijk) v verwacht.

Mathijs Huis in 't Veld
Mathijs Huis in 't Veld

Ik vind het echt super hoe Willem & Drees deze handige box gebruikt om een duurzamere en eerlijkere voedselketen te realiseren.

Beveel je Beebox aan?Ja

We hebben de box een aantal weken uitgeprobeerd en die weken heerlijk gegeten. ik vond het ook erg fijn om via deze box een duurzamer en eerlijker systeem te steunen. helaas is de box voor ons geen blijvende oplossing omdat wij met twee jonge kinderen en drukke banen. daar eten onze kinderen te slecht voor en kost het ons doordeweeks net iets te veel tijd. misschien over een paar jaar weer als de kids wat ouder zijn!.

T Nava
T Nava

De persoonlijke service is echt heel erg goed. Yvette is super. De flexibiliteit is ook ideaal: ik kan de beebox pauzeren en de leverdag aanpassen, en eem bestelling bijvoegen wanneer ik wil! (tot 5 dagen van tevoren)

Score voor Willemendrees.nl:4.5/5
Beveel je Beebox aan?Ja

Ik vind het echt heel fijn: we zijn met zn tweetjes en de drie maaltijden box (vega) is genoeg voor tenmiste 3x avondeten + 3x lunch. en vaak is er dan nog wat over om zelf mee te experimenteren. de recepten zijn best lekker en leuk om uit te proberen. verder is yvette erg aardig en attent: de flexibiliteit en persoonlijke aandacht bij beebox is echt fantastisch.

Leontien Kalverda
Voldoende (6/10)
Leontien Kalverda

Erg lekkere recepten. Heel leuk om elke week weer wat nieuws te proberen. Recepten zijn ook makkelijk te maken.

Score voor Willemendrees.nl:3/5
Beveel je Beebox aan?Ja

Ik ben erg tevreden over de box zelf. ben niet zo tevreden over de organisatie. kan geen contact krijgen met mijn contactpersoon en kan via de website niet mijn bezorgdag wijzigen. probeer al 4 weken op verschillende manieren.

Bedrijfsinformatie

Kies een van de Beeboxen van Willem&Drees en bestel heerlijk biologisch vers in onze online winkel. Biologisch, eerlijk & betaalbaar, gratis thuisbezorgd.
Adres
Graaf van Lynden van Sandenburgweg 6