Afwisseling van de inhoud in de box
7.5/10
Wat vind je van onze biologische recepten?
7.7/10
8.5/10
Contact met de klantenservice

elkhuizen

Het pakket ontvangen , gewonnen bij postcodeloterij. Ben zelf een enthousiaste hobbykok , dus heb alle gerechten gemaakt. Helaas ben ik niet enthousiast over de gerechten. De flammemkuchen was oké,... Het pakket ontvangen , gewonnen bij postcodeloterij. Ben zelf een enthousiaste hobbykok , dus heb alle gerechten gemaakt. Helaas ben ik niet enthousiast over de gerechten. De flammemkuchen was oké, wel een hoop werk, de erwtensoep was echt niet te knagen, maak zelf ook vegetarische erwtensoep maar miste de specifieke smaken van de ouderwetse erwtensoep, ook de pasta was echt niet smakelijk, mij dunkt u heeft nog heel wat te bedenken aan smakelijke gerechten.

Van der heijde

We kregen een doos via een loterij. Best goed gevuld, alle producten geprobeerd. Waarschuwing; vegetarische erwtensoep niét eten! Stoffig doch smakeloos, zelfs na Maggie en zout/peper injectie, na 4... We kregen een doos via een loterij. Best goed gevuld, alle producten geprobeerd. Waarschuwing; vegetarische erwtensoep niét eten! Stoffig doch smakeloos, zelfs na Maggie en zout/peper injectie, na 4 happen weggespoeld door de gootsteen.

Weet niet

Lvt service

Kutbedrijf

Marketing erg sterk. Beloven gouden bergen

Reactie Willemendrees.nl:

Beste Lvt service, Bedankt voor het achterlaten van een reactie, wij vinden het altijd fijn als mensen de moeite nemen ons feedback te geven! Graag zou ik met je in contact komen zodat we samen... Beste Lvt service, Bedankt voor het achterlaten van een reactie, wij vinden het altijd fijn als mensen de moeite nemen ons feedback te geven! Graag zou ik met je in contact komen zodat we samen boven water kunnen krijgen wat het probleem is en hoe ik je daar bij kan helpen. Wil je contact met mij opnemen via klantenservice@willemendrees.nl? Met vriendelijke groet, Rianne Klantenservice Willem&Drees

C.M.Akkerman

Er was een ontbijtpakket besteld via de PLN ontbijten doe je meestal 's morgens en ddaarom was de afgesproken tijd tussen 09:00 en 11:00 uur. Eerst was het niet mogelijk 3 dagen van te voren te... Er was een ontbijtpakket besteld via de PLN ontbijten doe je meestal 's morgens en ddaarom was de afgesproken tijd tussen 09:00 en 11:00 uur. Eerst was het niet mogelijk 3 dagen van te voren te bestellen, daarna de verkeerde datum en toen ook nog de verkeerde tijd. 'S morgens een berichtje dat ik een kwartier van te voren een berichtje zou krijgen nooit ontvangen toen kwam het ontbijt ook nog na de lunch
PLN ik zou toch een andere prijs aanbieden in de Loterij, misschien wordt het zo slecht afgehandeld, omdat het om een gewonnen prijs gaat ik zou het in ieder geval nooit bestellen.

Nee geen enkele zwaar teleurgesteld ik wilde iemand verrassen nou dus niet.

Reactie Willemendrees.nl:

Beste C.M. Akkerman, Bedankt voor het achterlaten van een reactie, wij vinden het altijd fijn als mensen de moeite nemen ons feedback te geven! Vervelend om te horen dat er iets niet goed... Beste C.M. Akkerman, Bedankt voor het achterlaten van een reactie, wij vinden het altijd fijn als mensen de moeite nemen ons feedback te geven! Vervelend om te horen dat er iets niet goed gegaan is met je Postcode Loterij prijs. Graag zou ik met je in contact komen zodat we dit op een nette manier kunnen afhandelen voor je. Wil je contact met mij opnemen via klantenservice@willemendrees.nl? Met vriendelijke groet, Rianne Klantenservice Willem&Drees

Jo

Ben ruim 4 jaar geleden begonnen met wat toen nog heette de Beebox. Was toen zeer tevreden. Afwisselende recepten, goede bezorging en persoonlijk aanspreekpunt. Sinds de Beebox op is gegaan in... Ben ruim 4 jaar geleden begonnen met wat toen nog heette de Beebox. Was toen zeer tevreden. Afwisselende recepten, goede bezorging en persoonlijk aanspreekpunt. Sinds de Beebox op is gegaan in Willem en Drees is zowel de bezorging als de afwisseling van de recepten en inhoud van de box achteruit gegaan. Veel minder variatie, meer rijst en pasta (mijn kast puilt uit). Ook is er geen persoonlijk aanspreekpunt meer. Waar ik voorheen als er bij de bezorging iets mis ging meteen met de beebox ondernemer contact op kon nemen en ook altijd snel een persoonlijk antwoord kreeg, moet ik nu met het hoofdkantoor contact opnemen. Zij zijn slecht bereikbaar, het duurt dagen voor je een antwoord krijgt, en dit is dan vaak niet bevredigend. En dat in tegenstelling tot wat er op de website vermeld staat. Voor mij dus nu nog maar heel af en toe een box bestellen.

Verse producten, met de seizoenen mee-eten, onbekende/minderbekende groentes

Reactie Willemendrees.nl:

Beste Jo, Bedankt voor het achterlaten van een reactie, wij vinden het altijd fijn als mensen de moeite nemen ons feedback te geven! We hebben inderdaad de afgelopen 2 maanden wat problemen... Beste Jo, Bedankt voor het achterlaten van een reactie, wij vinden het altijd fijn als mensen de moeite nemen ons feedback te geven! We hebben inderdaad de afgelopen 2 maanden wat problemen gehad met bereikbaarheid van de klantenservice, excuses hiervoor. Graag zou ik met je in contact komen om te kijken hoe we kunnen verbeteren. Wil je contact met mij opnemen via klantenservice@willemendrees.nl? Met vriendelijke groet, Rianne Klantenservice Willem&Drees

Lizzy

Had me erop vergeugd....maar wat n teleurstelling 2xvegan gehakt en 300gram kalfsgehakt noem ik niet gevarieerd..verder zat er in het pretpakket qua groente5 aardappeltjes 2tomaatjes2wortels2kleine... Had me erop vergeugd....maar wat n teleurstelling 2xvegan gehakt en 300gram kalfsgehakt noem ik niet gevarieerd..verder zat er in het pretpakket qua groente5 aardappeltjes 2tomaatjes2wortels2kleine aubergines 2piepkkeine paprikas 2appels 3teentjes knoflook 1uitje.1 preitje en ik heb nog nooit zo n klein pompoentje gezien...dit is voor drie dagen en voor n gezin.. wat n lachertje dit is n pakket van 52.50... een maal en nooit meer

Jerry Cooper

Het is een drama. Box wordt niet geleverd op afgesproken moment. Hierdoor geen eten in huis, schandalig!

Vers

Reactie Willemendrees.nl:

Beste Jerry Cooper, Bedankt voor het achterlaten van een reactie, wij vinden het altijd fijn als mensen de moeite nemen ons feedback te geven! Vervelend om te horen dat er iets niet goed... Beste Jerry Cooper, Bedankt voor het achterlaten van een reactie, wij vinden het altijd fijn als mensen de moeite nemen ons feedback te geven! Vervelend om te horen dat er iets niet goed gegaan met de aflevering van je box. Graag zou ik met je in contact komen zodat we dit op een nette manier kunnen afhandelen voor je. Wil je contact met mij opnemen via klantenservice@willemendrees.nl? Met vriendelijke groet, Rianne Klantenservice Willem&Drees

R van Gilst

Ik ben erg tevreden met de kwaliteit van het eten en de service. Echter de bezorgdienst is een waardeloze partij. Reviva.
Men heeft de bezorging uitbesteed.
Van de 10 bezorgingen pas 2...
Men heeft de bezorging uitbesteed.
Van de 10 bezorgingen pas 2 x op tijd, zonder problemen. 8x dus niet.
Afgelopen maandag 3.5 uur te laat.
3 weken daarvoor elke X een half uur tot een uur.
Week daarvoor ineens 3 uur te vroeg.
Wanneer jullie tot bezinning zijn gekomen en van bezorgleverancier zijn gewisseld meld ik mij weer.

Groet, R van Gilst.

Servicegerichtheid, kwaliteit voedsel.

Reactie Willemendrees.nl:

Beste R van Gilst, Bedankt voor het achterlaten van een reactie, wij vinden het altijd fijn als mensen de moeite nemen ons feedback te geven! Vervelend om te horen dat er iets niet goed... Beste R van Gilst, Bedankt voor het achterlaten van een reactie, wij vinden het altijd fijn als mensen de moeite nemen ons feedback te geven! Vervelend om te horen dat er iets niet goed gegaan is met het bezorgen van je pakket. We zijn in overleg met de bezorgdienst Reviva om de dienstverlening te verbeteren en we merken dat hierin kleine stappen worden gemaakt. Wil je contact met mij opnemen via klantenservice@willemendrees.nl Met vriendelijke groet, Rianne Klantenservice Willem&Drees

Merel Meskers

Veruit de beste maaltijdbox die er te krijgen is.

De producten zijn altijd mooi en vers. Hoeveelheid is altijd perfect.

Reactie Willemendrees.nl:

Beste Merel, Bedankt voor je mooie woorden! We zijn al hard aan de slag met je verbeterpunten. Vanaf begin 2020 kan je bij ons kiezen uit de recepten, zo kan je de bieten eindelijk over gaan... Beste Merel, Bedankt voor je mooie woorden! We zijn al hard aan de slag met je verbeterpunten. Vanaf begin 2020 kan je bij ons kiezen uit de recepten, zo kan je de bieten eindelijk over gaan slaan! Mocht je nog meer tips hebben, mag je ze natuurlijk altijd melden via klantenservice@willemendrees.nl Met vriendelijke groet, Rianne Klantenservice Willem&Drees

Ugnius

Very good. Tasty and fresh food, different recepies every week.

Fresh food. different recepies every week.

Reactie Willemendrees.nl:

Hi Ungnius, thanks for your nice feedback. I have passed on your request for more fish and with your other comment we have already started working. From this month you will see an expected... Hi Ungnius, thanks for your nice feedback. I have passed on your request for more fish and with your other comment we have already started working. From this month you will see an expected delivery time via text message. Do you have more tips for us? You can always send an e-mail to klantenservice@willemendrees.nl Kind regards, Rianne Customer Service Willem&Drees