Afwisseling van de inhoud in de box
7.4/10
Wat vind je van onze biologische recepten?
7.6/10
7.8/10
Contact met de klantenservice

Vandaag werkt de site niet! telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Er gaat ontzettend veel mis met dit product.

De heel organisatie opnieuw optuigen en ieder uur vanuit een ander IP-adres controleren of de site voor bestellingen werkt.

Positief met wat minpunten

veel variatie. We eten dingen waar we nog nooit van gehoord hadden of die nooit op ons bord kwamen

de bruine papieren zakken, ze zijn vaak nat als ze bezorgd worden en scheuren ontzettend snel, al enkele keren alles op de grond door een kapotte zak. Soms is de verhouding groenten een beetje zoek.... de bruine papieren zakken, ze zijn vaak nat als ze bezorgd worden en scheuren ontzettend snel, al enkele keren alles op de grond door een kapotte zak. Soms is de verhouding groenten een beetje zoek. Voor de rode kool en de witte kool, 1 kool voor 2 personen omdat een halve kool ws geen optie is, maar 2 hele kolen voor 4 personen, daar eten we 4 dagen van. tip voor het extra pakket, wat afwisseling zou leuk zijn, elke week peren, appelsap en hetzelfde brood. Een keer bv een melkproduct, ander fruit, ander sapje

Hallo!
Bedankt voor je leuke review. Vanaf deze week gaan we gebruik maken van andere, meer stevige papieren zakken. De verhouding is iets waar we niet veel mee kunnen, zoals je zegt, we kunnen geen halve kool geven. We proberen altijd de afweging te maken met de hoeveelheid. Soms heb je daardoor extra veel, soms kom je net iets te kort. Je tip voor meer afwisseling van de extra's zal ik doorgeven aan het recepten team.
Klantenservice Ekomenu / Willem&Drees

Over het algemeen leuke en voor ons nieuwe recepten. Een enkele keer wat minder smakelijk.

Ik denk dat er gelet wordt op zo min mogelijk verpakkingsmateriaal, wat redelijk goed lukt. Daarnaast vind ik een klein stukje achtergrondinformatie ook leuk om te lezen.

Misschien soms nog iets beter kijken naar de verdeling van de maaltijden in de week. We hadden een keer een week met 2/3 keer een maaltijd met rijst en/of risotto....iets meer afwisseling is welkom!

Beste,
Bedankt voor je positieve reactie. Verbeterpunten zijn we hard mee bezig. Nog even geduld en dan kan je bij ons kiezen uit ± 20 verschillende recepten per week. Vanaf maart is dit mogelijk. Genoeg mogelijkheid tot afwisseling vanaf dan!
Rianne

Waar ik tegenaan liep was de hoeveelheid berichten en mails en ook nog 1 telefoontje over de bezorgtijd en de vraag of ik dan thuis was? Ja.., want heb deze tijd daarvoor gereserveerd.
Ik heb...
Ik heb 2 weken de extra box gehad met daarin in totaal 18 eieren voor 2 personen. Veel teveel hele grote kolen van soms 1 1/2 kilo. Sorrie hoor, maar ik bestel voor 2 en dit is echt teveel. Daarbij ben ik niet zo heel erg enthousiast over de recepten van afgelopen 2 weken.
Vandaag ook kapotte en natte zakken. En een onbekende kool die gelig oogde en van binnen zwart was uitgeslagen.
De weekend bijdrage exact hetzelfde als vorige week.
Ik heb opgezegd om bovenstaande redenen.

Biologische afkomst.

De hoeveelheid beter afpassen aan het aantal personen. Desnoods vraag je dat even aan de lant. Wil je een hele kool en de helft gebruiken en daarvan de andere helft bewaren? Nee ik wil geen kolen... De hoeveelheid beter afpassen aan het aantal personen. Desnoods vraag je dat even aan de lant. Wil je een hele kool en de helft gebruiken en daarvan de andere helft bewaren? Nee ik wil geen kolen bewaren. Daar heb ik geen ruimte voor. Ik wil afgepaste hoeveelheden.

Beste,
Wat jammer dat je hier tegen aan ben gelopen en je daardoor je abonnement opgezegd hebt. Ik zal intern de vele e-mail bespreken. We zijn op dit moment bezig met vele veranderingen die dit jaar gaan plaatsvinden. Zoals bijvoorbeeld het kiezen van recepten en daarbij meer rekening houden met afgepaste hoeveelheden. Zou je het bericht met je gegevens willen sturen aan klantenservice@willemendrees.nl? Dan kan ik voor je kijken of we het ongemak van de kool en de kapotte/ natte zakken voor je kunnen compenseren.

A Halverhout

Lekker, bezorging met Reviva gaat steeds beter.
Lekker, bezorging met Reviva gaat steeds beter.
Lekkere verrassende recepten. Versheid van groente beter dan bij Ecomenu. Binnenkort zelfs keuze in recepten. Daar ben ik blij mee want ik ben niet blij met het vele kalfsvlees in de recepten. Die arme beesten hebben helemaal geen leven gehad, terwijl ik juist alleen bio vlees eet vanwege hert dierenwelzijn ( wat ik dan maar aanneem)

lekkere recepten ,genoeg variatie, versheid oke

minder kalfsvlees ajb

Beste A. Halverhout,
Beste A. Halverhout,
Bedankt voor je positieve feedback. Leuk om te horen. Ik begrijp je punt over het kalfsvlees. Wellicht is het interessant voor je om te lezen hoe de kalveren leven: https://www.ecofields.nl/eco-fields/kalveren/

Goed en vriendelijk

Biologisch , klantvriendelijk. Bij producten die niet goed zijn wordt er een compensatie gegeven.

Hallo,
Leuk om te horen dat je blij met ons bent!

Marianne

De producten zijn prima, echt vers en smaakvolle recepten die niet al te bewerkelijk zijn.
De verpakking in zakken van de laatste tijd vind ik een stuk minder fijn dan dat het in een krat zat; zakken zijn vaak doorweekt en vandaag zelfs twee eieren kapot. En de bezorging is echt een verschrikking sinds men is overgestapt naar een andere bezorgdienst. Ik heb nog niet 1 keer op de juiste tijd geleverd gekregen, zakken worden gewoon bij de buren gedropt ver voor de afgesproken tijd, waar ze dan vervolgens uren lang ongekoeld in de gang staan. Hier verschillende keren over geklaagd bij W&D, maar geen gehoor gevonden. Dat moet ik dan maar opnemen met de bezorgdienst. Dit is voor mij toch de reden om mijn lidmaatschap op te zeggen. Heel jammer.

Zie boven

Beste Marianne,
Beste Marianne,
Bedankt voor je duidelijke feedback. Wat vervelend dat je geen gehoor hebt gevonden op je klachten. Ik zie dat je een lange e-mail hebt gestuurd afgelopen week waar we helaas nog niet de kans hebben gehad om op te antwoorden. Ik zal zorgen dat één van mijn collega's snel contact met je opneemt.

Wesselink

Teruglopend assortiment en belaberde bezorging.
We waren jarenlang zeer tevreden over het assortiment en bezorging van de Beebox.
Sinds de overgang naar Willem en Drees merken we dat de...
Teruglopend assortiment en belaberde bezorging.
Sinds de overgang naar Willem en Drees merken we dat de gerechten minder gevarieerd zijn, er echt afgemeten porties zijn ( tegen een gelijkblijvend bedrag ) en dat de spullen in papieren zakken aangeleverd worden.
Druppel is nu wel dat vorige week ( 30-1-2020 ) we een tijdslot hadden afgesproken van 17.30 maar dat de spullen al om 13.00 bij onze buren gedumpt zijn ( buren voelden zich echt onder druk gezet door de mededeling dt er vlees in de pakketten zat. Ze kregen dus letterlijk een koelkast vol met onze spullen in hun mag gesplitst )
Daarnaast was het bekertje creme fresh kapot gegaan waar door het een grote smeerboel was in de zak.
Meerekenend dat de hoeveelheden minder worden ( echt geen 60,- per week waard ) de recepten minder gevarieerd en meer standaard en de belabberde bezorging maakt de keus om hiermee te stoppen wel heel erg gemakkelijk.

helaas geen meer

Meer variatie, terug naar de hoeveelheden van de BeeBox en bezorgen op moment dat we hebben afgesproken en weer in de vertrouwde oranje kratten.

Diny

Prima contact met chauffeur over bezorging

porties goed, vers

Van mij hoeven de vleesvervangers niet in de vorm van burgets/steaks. Heb ik niks mee, Zijn samengestelde producten, vaak met veel zout.

Hallo!
Leuk om te horen wat je van onze box vind. Ik zal je feedback over de vleesvervangers doorgeven aan ons receptenteam.
Klantenservice...

Maarten

Willem en Drees biedt mij de mogelijkheid om veel diverser te kunnen koken dan gewoonlijk zonder zoektocht naar allerlei passende ingrediënten: alles in één zak, recept erbij op de iPhone en koken... Willem en Drees biedt mij de mogelijkheid om veel diverser te kunnen koken dan gewoonlijk zonder zoektocht naar allerlei passende ingrediënten: alles in één zak, recept erbij op de iPhone en koken maar

Diversiteit

Niet té vaak kastanjechampignons in gerechten

Hallo Maarten,
Hallo Maarten,
Bedankt voor je feedback! Wat jij beschrijft is precies wat wij voor ogen hebben als iemand besluit uit onze box te gaan koken. Ik zal je verbeterpunt doorgeven aan het receptenteam.
Klantenservice Willem &Drees