Beebox.nl

Beebox.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Beebox.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company155
8.3/10
95 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Beebox.nl met 8.3/10. Gebaseerd op 155 ervaringen.
Contact met persoonlijk aanspreekpunt
Zeer goed (9/10)
Wat vind je van onze gezonde recepten?
Prima (7/10)
Afwisseling van de inhoud in de box
Prima (7/10)

Leontien Kalverda
Leontien Kalverda

Erg lekkere recepten. Heel leuk om elke week weer wat nieuws te proberen. Recepten zijn ook makkelijk te maken.

Beveel je Beebox aan?Ja

Ik ben erg tevreden over de box zelf. ben niet zo tevreden over de organisatie. kan geen contact krijgen met mijn contactpersoon en kan via de website niet mijn bezorgdag wijzigen. probeer al 4 weken op verschillende manieren.

Rutger
Uitstekend (10/10)
Rutger

Voldoende variatie, goede kwaliteit producten

Score voor Beebox.nl:5/5
Beveel je Beebox aan?Ja

Gezonde en smakelijke gerechten met duidelijke recepten. we zijn tevreden! ook de levering is betrouwbaar en flexibel.

Christine Kösters
Christine Kösters

Variatie en gezonde producten. Leuke afwisselende recepten.

Beveel je Beebox aan?Ja

Afwisselende recepten en producten. goede informatie via site.

Sophie

Ik heb al een tijd (anderhalf jaar?) de 1 persoons box-extra..
niets te klagen over kwaliteit, bezorging, contact....allemaal prima..
maar sommige produkten kunnen niet voor 1 persoon geleverd worden ( halve komkommer, aubergine etc.:gaat niet)..
aangezien ik een laag inkomen 'geniet' moet ik, gezien de prijs, met deze box wel minstens 5 dagen doen. lukt prima, maar regelmatig eet ik dan wel 6 maal in de 14 dagen courgette en 4 maal aubergine: niet fijn. daar bij wordt er ook altijd en fles heerlijk sap (mag ik niet) en lekker brood (verdraag ik niet) geleverd, maar een simpeler en goedkopere box is er niet voor 1 persoon. dat snap ik, het loont niet. en de meeste mensen zullen wel meer geld te besteden hebben. voor mij is het dus steeds twijfelen of ik wel door moet/kan gaan. helaas.

Corry
Uitstekend (10/10)
Corry

Er zat een keer "Zwarte trompet " of wel Trompette de la mort in onze box. De volgende dag maakte ik een Risotto met paddenstoelen. Maar in mijn keuken ging ik opeens twijfelen of ik deze zwate cantharellen echt kon gebruiken. Roerend in de courgettesoep direct de BeeBox ondernemer gebeld. Zij begreep mij goed en gaf direct de bevestiging dat het veilig was.
De Risotto maak ik nog vaak omdat het een heerlijk gerecht is.

Score voor Beebox.nl:5/5
Beveel je Beebox aan?Ja

Wij krijgen al 3 jaar de beebox thuis bezorgd en zijn er heel tevreden over. contact met onze beebox ondernemer is altijd prettig en er wordt snel gereageerd op je mail..
kwaliteit is heel goed: paddenstoelen zijn bv altijd super vers; veel beter dan van de supermarkten. je merkt dat het veel sneller bij jou als consument is. bietjes, wortelen , paprika, tomaten hebben echt lekkere smaak. biologisch is echt lekkerder. het brengt bij mij herinneringen boven aan de moestuin van mijn opa..

Fokje Friso
Fokje Friso

Goede service, makkelijk kontakt en wijzigingen verlopen vlekkeloos..

Score voor Beebox.nl:4.5/5
Beveel je Beebox aan?Ja

Heerlijke recepten (zowel voor vegetariërs als voor vleeseters) met groentes, die je anders niet snel zou gebruiken .

C Jacobs
C Jacobs

-wat er in de box zit is wel goed van kwaliteit

Beveel je Beebox aan?Nee

Beebox was ok. je merkte aan de recepten dat er over na was gedacht. .
sinds het willem &drees is de variatie minder (bv 3 weken achter elkaar rode bessen, maar ook wat betreft de groenten) en de recepten zijn vaak "slordig" (bv handig om te weten dat de kokos melk aangelengd moet worden met water..). ook wordt er door de contactpersoon niet gereageerd op ons bericht dat er wat mist in de box (niet het goedkoopste ingredient).

D. de Jonge

Wij ontvangen de beebox (basis vers) nog niet zo lang, maar zijn tot nu toe erg tevreden. goed gevulde box met lekker producten waarvan je weet waar het vandaan komt. verbeterpuntjes liggen vooral op het gebied van communicatie.

Geertje
Goed (8/10)
Geertje

Duidelijke informatie over produkten, over het algemeen prima kwaliteit & versheid, duidelijkheid over leveringen. Erg makkelijk om tijdelijke wijzigingen in box of levering door te geven.

Score voor Beebox.nl:4/5
Beveel je Beebox aan?Ja

Meestal erg goed, soms is er blijkbaar een overdaad aan bepaalde produkten waardoor die wat vaker voorkomen.

Saskia van Zanten
Goed (8/10)
Saskia van Zanten

Biologisch, lekkere recepten, keuze uit verschillende boxen.

Score voor Beebox.nl:4/5
Beveel je Beebox aan?Ja

Ik heb al zeker 2 jaar de maaltijdbox met veel tevredenheid. het contact is goed en snel.

Bedrijfsinformatie

Kies een van de Beeboxen van Willem&Drees en bestel heerlijk biologisch vers in onze online winkel. Biologisch, eerlijk & betaalbaar, gratis thuisbezorgd.
Adres
Graaf van Lynden van Sandenburgweg 6