W.A. Van Elk

Alles top geregeld

Jasper Swinkels

Snel en makkelijk je auto verkopenšŸ‘šŸ¼

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Kijk, mooi dat u ons platform ervaren heeft zoals wij deze bedoeld hebben. Een volgende keer staan wij weer graag voor u klaar!

Ilja

Snel en zonder gedoe de auto verkocht

Harm Postma

Megasnel, vriendelijk, service, duidelijk.

Bedankt Kaan, TOP !!

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Graag gedaan natuurlijk! Onze Kaan staat graag de volgende keer weer voor u klaar om uw auto succesvol voor u te verkopen.

E.R.van egmond

Snel en professioneel geregeld

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Fijn dat alles snel en professioneel geregeld is voor u en u via ons platform uw auto succesvol heeft verkocht.

Anton Thebes

Snel en betrouwbaar

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Fijn dat alles snel en goed verlopen is

Dijkmans

Helder en duidelijke afspraken met goed resultaat

Taman

Vriendelijk, coulant

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Super dat alles soepel verlopen is.

Sjef

Uitstekende service! Zeer snel en efficient geholpen, geen gezeur of alsnog handjeklap aan de deur. Snel opgehaald en administratieve afhandeling ging ook perfect. Kan dit bedrijf zeker aanbevelen.... Uitstekende service! Zeer snel en efficient geholpen, geen gezeur of alsnog handjeklap aan de deur. Snel opgehaald en administratieve afhandeling ging ook perfect. Kan dit bedrijf zeker aanbevelen. Sjef

Mannee

Super geregeld en een hele goede prijs gekregen.
Super geregeld en een hele goede prijs gekregen.
Heel goed en snel geholpen, zeker ook met de taxatie van mijn auto door Kevin in Rotterdam. Een mooie prijs per e-mail gekregen en uiteindelijk ook als eindbod. Belangrijk om eerlijk te zijn over je auto en goede info en foto's te sturen.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Fijn dat uw ervaring helemaal goed verlopen is. Uiteraard helpen wij u graag weer met de verkoop van een volgende auto.