Alex

Top goede verkoper, binnen een dag me auto verkocht

Doornbos

Snel en adequaat geholpen door Leroy, top!

Jan van Akkooi

Zeer snelle acties en erg behulpzaam

Snoeks

Fantastisch en netjes geholpen. Was hiermee onbekend maar bij een volgende keer zal ik hier zeker weer gebruik van maken.

Jan-Brand Mastenbroek

Snelle reactie en snel afgehandeld. Een heel fijn en correct gevoel bij dit bedrijf!

Visser

Snel en vriendelijk

Fiordana

Wesley heeft mij goed geholpen, super vriendelijk en kwam snel met een oplossing voor mij probleem.
Eventueel belde hij terug om te kijken hle bet gaat tussen mij en de koper tot wanneer de auto verkocht was.

Rachid

Super snel, super duidelijk. Direct handelen. Ja is ja en nee is nee. Prachtig en voortaan voor mij geen marktplaats meer. Goed bezig en ga zo door jongen.

A. Van Os

Heel tevreden. Alleen jammer dat de koper pas de auto 1.5 week na aankoop ophaalde.

evert

Zonder verwachting auto aangemeld, binnen half uur al gebeld door daan voor korte uitleg, weer na +/- 1,5 uur gebeld dat er een koper was,2 dagen later al auto afgeleverd en alles keurig volgens... Zonder verwachting auto aangemeld, binnen half uur al gebeld door daan voor korte uitleg, weer na +/- 1,5 uur gebeld dat er een koper was,2 dagen later al auto afgeleverd en alles keurig volgens afspraak en naar tevredenheid afgehandeld!