Joost

Uitstekend geholpen door Richard. Wij hebben twee auto's verkocht. Binnen een paar uur hadden we al een goed bod liggen. De overdracht van 1 auto ging wat moeizaam omdat de koper in mijn ogen overal... Uitstekend geholpen door Richard. Wij hebben twee auto's verkocht. Binnen een paar uur hadden we al een goed bod liggen. De overdracht van 1 auto ging wat moeizaam omdat de koper in mijn ogen overal en nergens problemen, vlekjes, deukjes etc zag bij een 12 jaar oude auto. Door proffesionele tussenkomst van Richard is dit alsnog naar tevredenheid opgelost. Auto's verkopen geeft altijd wel wat stress. Maar die is door wijverkopenuwautowel.nl (Richard) voor een groot deel weggenomen. Nogmaals bedankt!

BigBoy

Prima en razendsnel geregeld

Mariska

Snelle service, klantvriendelijkheid had wel meer voor mijn auto verwacht

Bodelier l

Supersnel, correct en meedenkend

Erwin

Ik wilde van mijn auto af omdat ik privé ga leasen maar kreeg overal niet het bedrag dat ik wilde. Je krijgt dan online een bedrag door en als je je auto dan laat taxeren krijg je ineens 5000 euro... Ik wilde van mijn auto af omdat ik privé ga leasen maar kreeg overal niet het bedrag dat ik wilde. Je krijgt dan online een bedrag door en als je je auto dan laat taxeren krijg je ineens 5000 euro minder. Ik kwam terecht bij deze jongens en die hadden binnen een half uur een koper gevonden die wel wilde betalen wat ik vroeg. Ik ben geholpen door Richard, die is gaan zoeken en kwam binnen een half uur met een mooi bod. 2 dagen later stond ik bij de dealer die het gelijk helemaal in orde maakte. Richard heeft nog een aantal keer gebeld, gevraagd hoe het is gegaan en dergelijke. Ik ben dus goed begeleid. Dit bedrijf is echt een aanrader. De verkoop betrof een Mercedes CLA 180 AMG Edition en ik kreeg meer dan bij de erkende Mercedesdealer. Top wat jullie doen. Bedankt.

Ruud St

Doen wat de naam beloofd! En dat blijkt in de praktijk bij veel andere bedrijven helaas niet het geval. Contact persoon Robin was terzake kundig en zeer (pro)actief. Reele eerste waarde inschatting,... Doen wat de naam beloofd! En dat blijkt in de praktijk bij veel andere bedrijven helaas niet het geval. Contact persoon Robin was terzake kundig en zeer (pro)actief. Reele eerste waarde inschatting, die vervolgens (binnen 2 uur) is overtroffen. Afwikkeling verkoop professioneel en eenvoudig. Bij afleveren auto GEEN enkel gezeur of dappere poging om nog wat van de prijs af te krijgen. DEAL=DEAL. Bedankt voor de service.

Bas van der Wal

Aardig en kundige mensen aan de telefoon. Ik heb mijn auto an de sloop verkocht. Ik wist natuurlijk wel dat ik 15 euro meer zou beuren als ik het zelf geregeld had, maar ik vond het prima zo. Als ik... Aardig en kundige mensen aan de telefoon. Ik heb mijn auto an de sloop verkocht. Ik wist natuurlijk wel dat ik 15 euro meer zou beuren als ik het zelf geregeld had, maar ik vond het prima zo. Als ik ooit weer een auto te verkopen heb zal ik aan jullie denken.

Driss

Snel, correct en duidelijke communicatie.