Henk Heijs

Kundig, efficient en effectief in het proces, prettig en punctueel in de contacten

Luijtgaarden

Er werd snel contact opgenomen, en me auto was binnen 2 uur verkocht, ze zijn ook goed bereikbaar.

Richard

Geweldig, binnen 4 uur mijn auto verkocht voor een zeer mooie en gegarandeerde prijs. ook de afhandeling perfect.

Heel vriendelijk

Ger Termoshuizen

Super goed, vriendelijk en snel.
Super goed, vriendelijk en snel.
Ik had binnen een paar uur een Volkswagen polo en een Fiat 500 naar alle tevredenheid verkocht via deze site. Heel fijn geholpen door Daan. ? Kan iedereen aanraden die een auto wil verkopen het op deze manier te doen.

Robert Douven

Alles is keurig geregeld. Alles verliep vlot en exact volgens afspraak. Zeer tevreden.

Leo van Engelen

Snel geholpen

Hanssen W.J

Zeer prettig en behulpzaam

Paul

Mijn contactpersoon was richard, ik ben bijzonder tevreden over de professionele werkwijze en vooral ook de manier waarop er zaken werd gedaan... erg vriendelijk. Ben er van overtuigd dat ik de... Mijn contactpersoon was richard, ik ben bijzonder tevreden over de professionele werkwijze en vooral ook de manier waarop er zaken werd gedaan... erg vriendelijk. Ben er van overtuigd dat ik de beste prijs heb ontvangen voor de Audi R8, ik kan iedereen aanraden om bij verkoop van hun auto contact met hen op te nemen!

Mvg, paul

Jeroen Haex

Ik had totaal geen ervaring om op deze wijze onze auto te verkopen. Daardoor was ik wel sceptisch en iets wat terughoudend. Begrijpelijk maar totaal onnodig. De regie blijft bij de verkopende partij... Ik had totaal geen ervaring om op deze wijze onze auto te verkopen. Daardoor was ik wel sceptisch en iets wat terughoudend. Begrijpelijk maar totaal onnodig. De regie blijft bij de verkopende partij en de tussenpersoon adviseert en gaat voor je aan de slag wanneer je weet wat je prijsmatig voor de auto wilt hebben. En dan gaat het snel.... binnen het uur de auto verkocht aan een autogarage die de auto ook nog komt ophalen. Let wel dit is niet altijd gebruikelijk. De Betreffende garage man was beleefd en duidelijk. Kortom alle gemaakte afspraken zijn prima nageleefd in alle tevredenheid.