Rijssen

Zeer snelle en nette service

Vonk

Goed en snel geregeld.

Hans van Hirtum

Uitstekende service: goede uitleg en begeleiding. correcte en vlotte behandeling van de verkoop. klantvriendelijke houding.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Dank voor de mooie woorden Hans. Zo horen we het graag en dat is de service die wij willen verlenen!

Bart

Hele slechte ervaring

Niko de Wit, Plastisch Ruimtelijk Vormen

Na ons besluit om onze oudere diesel weg te doen, was ik benieuwd hoeveel de auto nog zou opbrengen. Kort nadat ik via jullie site enkele gegevens had ingevoerd met onze vraagprijs erbij werden we... Na ons besluit om onze oudere diesel weg te doen, was ik benieuwd hoeveel de auto nog zou opbrengen. Kort nadat ik via jullie site enkele gegevens had ingevoerd met onze vraagprijs erbij werden we al gebeld. Weer een uurtje later lag er een bod waar we mee akkoord gingen. De snelle en correcte communicatie vonden wij heel prettig. We hebben nog een kleine twee weken van onze auto genoten en het ophalen verliep zoals afgesproken. Kortom; een echte aanrader dit bedrijf!

mj.bouman

Prima en vakkundig geregeld, zonder problemen en netjes alles volgens afspraak, een volgende keer weer op deze manier. snel en accuraad. geen loze beloftes maar doen wat ze zeggen.

N.Meijer

Eerlijk bedrijf die de juiste mensen vinden om je voertuig te verkopen

Henk Schulte

Zijn heel netjes te woord gestaan en zijn goed geholpen

John

Zeer snelle en correcte afhandeling van verkoop auto.

Y Stakenburg

Snel, duidelijk en vriendelijk