Fransjansonius

Luisterend in onderhandelen. De klant is koning!

Kerskes

Goed vriendelijk

Lemmens

Eerste ervaring en die was positief. Beter resultaat (+- 15%) dan bij eigen garage. Vooraf duidelijk en eerlijk wat er verwacht kan worden. Achteraf geen discussie over de afgesproken prijs. Wat ik... Eerste ervaring en die was positief. Beter resultaat (+- 15%) dan bij eigen garage. Vooraf duidelijk en eerlijk wat er verwacht kan worden. Achteraf geen discussie over de afgesproken prijs. Wat ik zou graag willen zien: mogelijkheid om aan te geven of de auto opgehaald moet worden of gebracht wordt (in een straal van xx km’s).

Janus Smits

Snelle en korrekte verkoop en afhandeling.

Goede en vriendelijke service, er wordt snel gehandeld, en snel resultaat.

Richard van Oosterhout

No nonsens onderhandelingen.
Zeer snel een koper gevonden.

Herman Ham

Keurig geregeld. Alles klopt en snel het overeengekomen verkoppbedrag ontvangen.
Zeer tevreden ook over de vriendelijke contacten!

Werd na aanmelding heel snel gebeld om de auto te bespreken, vraagprijs etc. Dezelfde middag( ongeveer 2-3 uur later)kreeg werd in gebeld met een bod. Het gaat allemaal heel snel en professioneel.... Werd na aanmelding heel snel gebeld om de auto te bespreken, vraagprijs etc. Dezelfde middag( ongeveer 2-3 uur later)kreeg werd in gebeld met een bod. Het gaat allemaal heel snel en professioneel. Kopende partij is ook een net autobedrijf met directe vrijwaring en directe betaling. Erg prettige manier van zaken doen. Kleine tip.... na het telefonisch akkoord krijg je een overeenkomst die al bindend is. Wellicht handiger als je eerst die overeenkomst naar de mensen stuurt zodat zij die kunnen lezen en dan pas akkoord gaan. Niet dat er rare dingen on staan, maar geeft wel een "vervelend gevoel " omdat er misschien toch een addertje in staat...
Mocht ik mojn auto nog een keer willen verkopen zal ik zeker gebruik maken van dit bedrijf!

Guido

Nemen geen verantwoordelijkheid.