Kwaliteit van het totaal product

De Pauze Afrit 32

Fijne ervaring, goed geholpen en snelle levering

Voor ons de vriendelijke hulp , ook achteraf even vragen of alles in orde was, fijn

Tips

Gewoon zo verder doen ;-)

`t Draaiboompje

Ik heb de samenwerking als zeer prettig ervaren.

Heel klantvriendelijk

Nee, ga zo door

Reactie Logoforma Groep:

Dank voor uw positieve reactie. We zien u een volgende keer graag weer terug !

Tout le Monde

Goed product en snelle levering

goede service en snelle levering

Reactie Logoforma Groep:

Dank voor uw reactie. Fijn dat u tevreden bent !

G.F.M. Uphof

Lastig. Eerst Wijnwinst daarna Logoforma daarna factuur van Beers & Brands. Transportkosten bij alle bedrijven verschillend .

Tips

Ik zou graag via de site willen bestellen en inzichtelijke info over totaalkosten.

Beste heer Uphof,
Beste heer Uphof,
Het spijt ons zeer dat u maar matig tevreden bent over onze dienstverlening. Ik heb het verloop van uw order nog even nagekeken en kan niet anders concluderen dat mijn collega's hun uiterste best hebben gedaan om uw (afwijkende) aanvraag zo goed als mogelijk te beantwoorden en te begeleiden. Fijn dat u uiteindelijk wel tevreden bent met de kwaliteit van ons totaalproduct.

Tennisvereniging Bennebroek

Prima, snelle en vriendelijke service.

Goede en snelle service van de verkoper.

Nee

Reactie Logoforma Groep:

Dank voor uw positieve beoordeling ! Dit wordt enorm gewaardeerd.

Brasserie Martinique

De ervaring met logoforma hebben wij ervaren als zeer prettig en adequate actie over onze vragen en informatie

Wij hebben geen overdreven sterke punten ervaren het was vanaf het begin zeer duidelijk.

Neen

Reactie Logoforma Groep:

Fijn dat u tevreden bent met uw bestelling. We zien u graag terug !

J. Kager

Goed contact met Arjen

Als jullie iets beloven maken jullie dat waar.

Tips

Ik laat de glazen afleveren op een adres waar niet altijd iemand aanwezig is, het zou handig zijn als ik van tevoren een dag(deel) weet wanneer er wordt bezorgd. Nu hoor ik het alleen als het wordt... Ik laat de glazen afleveren op een adres waar niet altijd iemand aanwezig is, het zou handig zijn als ik van tevoren een dag(deel) weet wanneer er wordt bezorgd. Nu hoor ik het alleen als het wordt verzonden.

Holzikstables

Zeer goede ervaring mee!

vriendelijke en behulpzame medewerkers

Liqueurs & Gifts

Zeer positief, erg behulpzaam en meedenkend

Vooral het meedenken en erg klantvriendelijk communiceren vinden wij een sterk punt

Nee

Stania state

Uitstekend , snel, flexibel , wel geprijsd

Arjen

Tips

Aanbiedingen maken voor een leuk gangbaar Glas, wij werken met grotere partijen met dit glas hebben dan 150 nodig en zien dat er door dit gebruik elke keer 5 stuks sneuvelen , elk weekend 10 = €... Aanbiedingen maken voor een leuk gangbaar Glas, wij werken met grotere partijen met dit glas hebben dan 150 nodig en zien dat er door dit gebruik elke keer 5 stuks sneuvelen , elk weekend 10 = € 28,-

Succes