Wijnoutlet.nl

Wijnoutlet.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Wijnoutlet.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company2255
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Wijnoutlet.nl met 8.7/10. Gebaseerd op 2255 ervaringen.

Goed (8/10)

Zie boven. Bestellen per fles.

Probeer zo objectief mogelijk te blijven in het beschrijven van de wijn. Teveel ophemelen geeft alleen maar teleurstelling.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

1e keer besteld. heel goed dat je per fles kunt bestellen! zo kun je sneller en goedkoper de wijn ontdekken die je lekker vindt.

Onvoldoende (4/10)

zie boven

zie boven

Score voor Wijnoutlet.nl:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Assortiment altijd weer verrassend en betaalbaar. veel om uit te proberen (wat in de meeste gevallen goed uitwerkt)..
enkele jaren erg tevreden geweest. merk het afgelopen jaar een sterke terugval. mogelijk ingegeven door bekendheid en groei. met name de bezorging is waardeloos en onbetrouwbaar. heb meerdere keren mijn ongenoegen geuit. wordt weggewimpeld en aan externe partij geweten. dat zal wel, maar zegt iets over de betrokkenheid. wijnoutlet is voor mij een 'dozenschuiver' geworden. en wel tot de voordeur van het magazijn. ik heb ook aangegeven te zullen stoppen. ook nu bij mijn laatste bestelling, is het wachten op een nazending.

Prima (7/10)

De prijs

Je kunt geen order inzien, ook niet als je als klant bent geregistreerd. Dit vind ik niet van deze tijd, echt zwak.

Score voor Wijnoutlet.nl:3.5/5

Goeie prijzen.

Goede sortering

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Positief. een verkeerde uitlevering van een bestelling wordt commercieel en met een glimlach opgelost.

IJA Ibink
Uitstekend (10/10)
IJA Ibink

Verpakking uitstekend, accuraat, persoonlijk.

Score voor Wijnoutlet.nl:5/5

Correct.

Zie boven

Zie boven

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima, ben ooit een keer op bezoek geweest in haaksbergen, op stepelo toen nog. goede ontvangst, je kon ruim proeven en kiezen goed advies. naderhand via internet ook goede ervaringen. vind het wel een gemis dat je niet meer op bezoek kunt komen (??)(woon in lichtenvoorde). moet momenteel noodgedwongen even rustig aan doen met aankopen, ga verhuizen, dan geen kelder meer, dus..

H. Raaijmakers
H. Raaijmakers

Groot aanbod.
En bij vragen goed telefonisch bereikbaar.

Laatst kwam via de mail een aanbieding van Rosé Hedo en die kon ik niet vinden op de site.
Kwam toevallig ui bij een aanbieding die ik al eerder besteld had en heb daarvoor gekozen.
Kennelijk was de bestelde hoeveelheid van 12 fl niet in voorraad en werden (4 fl. manco) die werden aangevuld door een alt. waarvan de meerprijs door wijnoutlet genomen werd. door

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Vaak mooie scherpe aanbiedingen..
na bestelling er vlotte afwerking.

niet echt gewoon goed

nee

Punctueel en netjes.

Kwaliteit producten & Snelheid van levering

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede aanbiedingen, goede kwaliteit. afhandeling bestellingen prima in orde: correct en vlot.

Marian
Uitstekend (10/10)
Marian

Supersnelle levering

Score voor Wijnoutlet.nl:5/5

Goed.

Bedrijfsinformatie

Welkom bij Wijnoutlet.nl. Hier kunt u gemakkelijk en voordelig online wijn bestellen. In ons assortiment kunt u de beste wijnen vinden, zoals de grote Bordeaux wijnen en uiteraard de beste Grand Cru wijn.
Adres
Industriestraat 18