Je aankoop wordt beschermd

8.3/10
8.3/10

J.p.van der Vliet van Gaalen

De wijn die ik had besteld was werkelijk heerlijk,iedereen die hier op bezoek waren hebben ook echt genoten,mooie volle wijn,voor herhaling vatbaar!

nieland

Heerlijke wijnen, goede service en een eerlijke prijs!

Pim Z

Ik had een doos 1865 - Governo All`Uso Toscano Rosso IGT 2016 besteld met een hoge waardering van Luca Maroni, 98 punten. Ondanks die hoge waardering vond ik de wijn niet lekker, te licht. Nadat ik...

Goede service en soepel beleid.

C. de Kinderen

Tot nu toe goed. Doen wat ze beloven.

No nonsence aanpak. Promte levering.

Michiel

Zeer goede service en kennis van zaken!

Deskundig/ Klantvriendelijk/ Zeer te spreken over de nieuwe wijn lijn Grand Maestro Italiano. Ik heb de rode wijn Negroamaro IGT ‘16 (fruitig, kruidig en complex) en de witte wijn Pinot Grigio IGT Terre Siciliane ‘16 (fruitig en rond, neigt naar groene appel) geschonken en werkelijk iedereen was te spreken over de geweldige kwaliteit. Gasten kwamen er specifiek om vragen. Beide wijnen zijn zeer geschikt voor een borrel met een hapje.

Wat deze ervaring betreft, geen verbeterpunten. Nou ja eentje dan, ik zou terug gebeld worden, maar heb de volgende dag zelf nog maar een keer gebeld. Het kan natuurlijk zijn dat de boodschap niet is doorgekomen. Niet echt een probleem dus.

Bestel af en toe een doos wijn als die me wel wat lijkt.

Vaak is de wijn perfect in prijs/kwaliteit.

Nog betere omschrijving van de smaak en dat niet voor een betere verkoop houden, maar precies omschrijven zoals de smaak is. ( hoe moeilijk dat ook soms is)

1e keer besteld. Heel goed dat je per fles kunt bestellen! Zo kun je sneller en goedkoper de wijn ontdekken die je lekker vindt.

Zie boven. Bestellen per fles.

Probeer zo objectief mogelijk te blijven in het beschrijven van de wijn. Teveel ophemelen geeft alleen maar teleurstelling.

Assortiment altijd weer verrassend en betaalbaar. Veel om uit te proberen (wat in de meeste gevallen goed uitwerkt).
Enkele jaren erg tevreden geweest. Merk het afgelopen jaar een sterke...

zie boven

zie boven

Goeie prijzen

De prijs

Je kunt geen order inzien, ook niet als je als klant bent geregistreerd. Dit vind ik niet van deze tijd, echt zwak.

Positief. Een verkeerde uitlevering van een bestelling wordt commercieel en met een glimlach opgelost.

Goede sortering