Was het aangenaam shoppen op onze webshop?
Heeft u al onze communicatie goed ontvangen? Zijnde de bevestiging van uw bestelling en de logistieke details van uw bestelling?
Werd uw bestelling snel en correct geleverd door onze koerier
Was het makkelijk om te bestellen?
Vond u onze eigen klantendienst klantvriendelijk?
Hebben we u voldoende info per wijn gegeven? Waren onze acties ook duidelijk omschreven?

DJ

Goede service, lekkere wijnen. Wel al een aantal keer achter elkaar problemen met de verzending via PostNL. 1 keer fles kapot. Volgende zending in het geheel niet aangekomen. Bleek eveneens kapot en... Goede service, lekkere wijnen. Wel al een aantal keer achter elkaar problemen met de verzending via PostNL. 1 keer fles kapot. Volgende zending in het geheel niet aangekomen. Bleek eveneens kapot en retour bij Wijnmarkt

Commmunicatie

Reactie Wijnmarkt.be:

Beste,
Het is inderdaad heel vervelend als er een breuk voorvalt, zowel wij als PostNL proberen dit uiteraard altijd te vermijden.
Hopelijk bevallen de vervangwijnen die we hadden...
Beste,
Hopelijk bevallen de vervangwijnen die we hadden aanbevolen in de smaak?!
Groetjes,
Chantal
Klantendienst

LUC PEETERS

Prachtige service.

steeds correcte uitleg

Harry Aalberts

Positieve ervaring, goede keus en makkelijk.

Heb nog geen negatieve ervaringen zoals vb een minder goede wijn iets wat ik met andere on line aanbieders wel heb gehad.

michel gregoire

Perfecte service. Goede promoties. En ....kwaliteit/prijsverhouding is zeer goed.

Snelle service en je kunt ook losse flessen bestellen wat zeer interessant is om wijnen te proeven en te beoordelen om achteraf een perfecte keuze te maken.

Heel goed

Elke vraag wordt opgelost per kerende

Heel goed

Goede inhoudelijk adviezen en dat telkens weer.

We zoeken soms hele specifieke wijnen en ontvangen altijd het juiste advies.

Tot hiertoe alleen maar gunstige ervaring. Tijdens vorige degustatie heel wat goede wijn geproefd en kunnen bespreken met goed geïnformeerde "inschenkers" die zeker niet partijdig waren voor de... Tot hiertoe alleen maar gunstige ervaring. Tijdens vorige degustatie heel wat goede wijn geproefd en kunnen bespreken met goed geïnformeerde "inschenkers" die zeker niet partijdig waren voor de tafel die zij bedienden.

Zeer snelle levering
mooi samengesteld aanbod wijnen

Dom Cecile

Zeer vriendelijk onthaal , goede uitleg

Jacqueline

Gaat eigenlijk goed, fijne mensen en lekkere wijnen.

Flexibiliteit, ruim assortiment