Was het aangenaam shoppen op onze webshop?
Heeft u al onze communicatie goed ontvangen? Zijnde de bevestiging van uw bestelling en de logistieke details van uw bestelling?
Werd uw bestelling snel en correct geleverd door onze koerier
Was het makkelijk om te bestellen?
Vond u onze eigen klantendienst klantvriendelijk?
Hebben we u voldoende info per wijn gegeven? Waren onze acties ook duidelijk omschreven?

De Herdt

Op zaterdag 4 augustus heb ik een mail gestuurd naar Chantal van wijnmarkt met volgende tekst:"Wij ontvingen in goede
orde de bestelde 12 flessen Fabre Montamayon.Jammer genoeg hadden...
orde de bestelde 12 flessen Fabre Montamayon.Jammer genoeg hadden we,zoals op jullie site aangegeven,het jaartal 2014
besteld aan 11,95 euro.Wij stellen vast dat u ons 12 flessen van jaartal 16 hebt geleverd.Dit jaartal is trouwens courant te
koop aan 11,15.Nogmaals jammer voor deze eerste bestelling.Wij zullen de zending niet retourneren daar wij tot begin
september in Frankrijk verblijven".

Reactie Wijnmarkt.be:

Beste meneer De Herdt,
Beste meneer De Herdt,
We hebben ondertussen contact met u proberen op te nemen. Helaas zonder succes maar we begrijpen dat u nog op vakantie bent. U kunt ook na uw verlof de wijnen nog retourneren, gelieve contact met ons op te nemen zodra u kan. We maken hier graag een uitzondering op de regel.
Chantal
Klantendienst

Gert L.

Aangename koopervaring, met mogelijkheid om wijn af te halen.

Snelle service en mogelijkheid om af te halen in magazijn.

Snelle en correcte service

Uitgebreide keuze en goede prijs/kwaliteit

christiaan maes

Promoties niet duidelijk

snelle levering

Frank

Goede organisatie. Zelfs per mail een zeer persoonlijke behandeling. Vriendelijk. Correct.

Grote keuze. Niet de goedkoopste maar ook geen overdreven prijzen. Snelle levering. Capabele medewerkers.

Positieve en korrekte weergave

Goed overzicht - prijsgunstig - snelle aan huislevering