Was het aangenaam shoppen op onze webshop?
Heeft u al onze communicatie goed ontvangen? Zijnde de bevestiging van uw bestelling en de logistieke details van uw bestelling?
Werd uw bestelling snel en correct geleverd door onze koerier
Was het makkelijk om te bestellen?
Vond u onze eigen klantendienst klantvriendelijk?
Hebben we u voldoende info per wijn gegeven? Waren onze acties ook duidelijk omschreven?

Goede ervaring en snelle levering.

Duidelijke informatie. Goede klantenservice. Tijdens het verzend proces is er een fles gesneuveld en is de verzending niet bezorgd. Navraag hierover werd keurig en heel snel beantwoord en een nieuwe... Duidelijke informatie. Goede klantenservice. Tijdens het verzend proces is er een fles gesneuveld en is de verzending niet bezorgd. Navraag hierover werd keurig en heel snel beantwoord en een nieuwe verzending onmiddelijk gedaan.

Sunshine

Fantastisch lekkere wijnen op aanraden van De Wijnmarkt.

Gevraagd naar een wijn die bij het voorgerecht past: schaaldieren en daarna een wijn voor bij het hoofdgerecht: kip. Beide wijnen werden enorm gesmaakt door mijn gasten. Fantastisch goed gekozen... Gevraagd naar een wijn die bij het voorgerecht past: schaaldieren en daarna een wijn voor bij het hoofdgerecht: kip. Beide wijnen werden enorm gesmaakt door mijn gasten. Fantastisch goed gekozen mevrouw de sommelier!

Mooie wijnen, goede prijs en ultra snelle levering!

Mooie wijnen, goede prijs en ultra snelle levering!

Reactie Wijnmarkt.be:

Beste,
Hartelijk dank voor uw aardige reactie!
Chantal

Françoise, Huldenberg

Top! Zoals gewoonlijk! Met een spoedige levering!

yves malaisse

Bonjour, je suis désolé mais cela fait 4 jours que j' attends ma livraison pourtant prévue le29/11

impossible donc d' évaluer le produit

Reactie Wijnmarkt.be:

Beste Yves,
We hebben ondertussen contact gehad over de levering van uw bestelling.
Beste Yves,
We hebben ondertussen contact gehad over de levering van uw bestelling.
Door de enorme drukte van Black Friday en Cyber Monday was er vertraging bij de aflevering van uw wijnen. Hier hadden ongeveer alle koeriersdiensten last van.
De PostNL chauffeurs waren vaak na 22u nog aan het leveren in uw regio, hierdoor werd het een dag of 2 later.
Onze excuses voor het ongemak.
Chantal Smeets

Prima. De zaterdag een vraag gesteld via mail de zondag al antwoord. De zondag de bestelling geplaatst de dinsdag daarop mooi verpakt aangeleverd.

Kort op de bal

Overzichtelijke website. Ruim assortiment.

Eric

We hebben diverse malen wijn besteld in verschillende hoeveelheden

ruime keus, goede online hulp, leuke (kortings-)acties en snelle en goede levering

Marcel Joris

niet bepaald alles ok