Klantenservice
Tevredenheid over de aankoop
Levering
Nazorg

Paul coret

Voorlopig een 1 ster. Levering is zwaar onder de maat. wil aangeven de service onvoldoende te vinden. Woensdagmiddag besteld en geen levering de volgende dag. Kan voorkomen, maar u nam pas kontakt... Voorlopig een 1 ster. Levering is zwaar onder de maat. wil aangeven de service onvoldoende te vinden. Woensdagmiddag besteld en geen levering de volgende dag. Kan voorkomen, maar u nam pas kontakt op nadat ik een bericht heb verstuurd. Levering kon pas zaterdag. Dat is dus 3 dagen. A la. Ik ben niet moeilijk. Dus ok om het zaterdagochtend te leveren voor 12 uur. Ook nog mijn nummer gegeven indien het niet lukt. Zaterdagochtend niets. Weer bericht gestuurd. De transporteur was niet te bereiken..... 15.15 kwam de pakketdienst. Die gaf aan dat er geen tijdslot was opgegeven. Pro actief handelen ontbreekt. Ik moest zelf overal achteraan. Ben benieuwd hoe de 100% niet tevredenheid wordt opgelost zoals op de website is vermeldt.

Zie review

E.Wijgergangs

Al jaren zeer tevreden klanten. Goede wijnen met een goede prijs/kwaliteits verhouding. Bezorgingen gaan ook altijd zeer vlot.

Pluspunten

Prima assortiment. Diverse prijsklassen. Goede prijskwaliteit. Leuke wijnproeverijen.

Kan niets bedenken.

herman

Deskundige Gjalt weet niet alleen veel van goede wijn, maar ook van de combinatie met goed eten.
Door de wijn cursussen een slimme manier om klanten te vinden/binden
De diverse...
Door de wijn cursussen een slimme manier om klanten te vinden/binden
De diverse wijnproeverijen geven je een goed beeld van de wijnen; want alleen door regelmatig proeven lom je verder.

Pluspunten

zie hierboven

Verbeterpunten of advies

Een lastig te verbeteren punt is de parkeer gelegenheid bij de winkel.
Een lastig te verbeteren punt is de parkeer gelegenheid bij de winkel.
Maar omdat een beetje bestelling ook bezorgd kan worden maakt hij dat weer een beetje goed. Leidt in ieder geval tot grotere bestellingen...

M.C. Minnesma

Deskundig, groot assortiment en redelijke prijzen.

Pluspunten

Uitgebreid assortiment, deskundig adviqes, de bestellingen worden bezorgd.

Verbeterpunten of advies

Niet zo geschikt om af te halen, parkeerruimte voor de deur ontbreekt, zou makkelijk zijn als dit er wel was.

Prima, deskundig, vriendelijk, goed gesorteerd, snelle levering

Pluspunten

zie boven. zeer professioneel en uitstekende marketing

Verbeterpunten of advies

Uitstraling van de winkelpui. Parkeergelegenheid soms wat lastig maar moeilijk cq niet op te lossen.

Zeer goed.

Pluspunten

Deskundig personeel, goede uitleg en prima service.

Ga zo door.

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Hartelijk dank heer Van der Laan voor u lovende woorden. Volgende keer kom ik de wijn weer zelf brengen of wij zien u in de winkel aan het Scharlo. Met vineuse groeten Gjalt de Vries

Snelle levering en lekkere wijnen.

Heel goed!

Pluspunten

Het telefonisch contact opnemen na het plaatsen van een bestelling om de aflevering af te stemmen. De nalevering die exact volgens afspraak verloopt. Hieruit blijkt dat online verkoop ook... Het telefonisch contact opnemen na het plaatsen van een bestelling om de aflevering af te stemmen. De nalevering die exact volgens afspraak verloopt. Hieruit blijkt dat online verkoop ook persoonlijke verkoop kan zijn.

Karin

Goede service! En lekkere wijnen

Ank Stam- de Heer

Sinds een jaar of 4(?) bestellen we maandelijks onze wijnen bij Beauvin, zoals ik al heb aangegeven, zijn we zeer tevreden over klantvriendelijkheid, professionaliteit, leveringen advies.

Pluspunten

Inmiddels is de hele familie Stam/ de Heer dol op dhr. de Vries. Ik bedoel op zijn wijnen! Altijd vriendelijk te woord gestaan, zeer vlotte levering, deskundig, professioneel advies. Als een wijn... Inmiddels is de hele familie Stam/ de Heer dol op dhr. de Vries. Ik bedoel op zijn wijnen! Altijd vriendelijk te woord gestaan, zeer vlotte levering, deskundig, professioneel advies. Als een wijn niet helemaal smaakt zoals je verwacht had, zoekt Gjalt net zo lang mee, tot de juiste smaak gevonden is. Maar de "Vidigal"blijft onze favoriete huiswijn! Hulde!

Kan ze niet bedenken!

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Ik zit hier meer rode oortjes! Hartelijk dank voor deze mooie review en nog bedankt voor de bestelling. Woensdagavond kom ik deze bezorgen. Accoord? Fijne zondag.