Klantenservice
Tevredenheid over de aankoop
Levering
Nazorg

Zeer goed

Pluspunten

prima informatievoorziening
snelle levering
wijnen van zeer goede kwaliteit en prijsverhouding

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Geachte mevrouw Scheffers, Hartelijk dank voor deze dikke voldoende! Wij streven er altijd naar om u en al onze andere klanten optimaal te voorzien van de beste wijnen, informatie daarover en daar... Geachte mevrouw Scheffers, Hartelijk dank voor deze dikke voldoende! Wij streven er altijd naar om u en al onze andere klanten optimaal te voorzien van de beste wijnen, informatie daarover en daar de nodige aandacht voor te geven. Misschien iets te ver rijden maar weet u dat wij 21 mei een grote overzichtsproeverij organiseren op een super locatie? https://www.beauvin.nl/pagina/beauvin-voorjaarsproeverij-21-mei-2017

Wim Mans

en snelheid van leveren i.c.m. topprijzen, kortom een absolute aanrader.
Chapeau!

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Geachte heer Mans, Hartelijk dank voor uw zeer mooie recentie. Wij doen dagelijks ons best om de beste wijnen aan te bieden. Dmv ons wijnbericht blijft u op de hoogte van onze... Geachte heer Mans, Hartelijk dank voor uw zeer mooie recentie. Wij doen dagelijks ons best om de beste wijnen aan te bieden. Dmv ons wijnbericht blijft u op de hoogte van onze wijnactiviteiten.
Met vineuse groeten, Gjalt de Vries

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Dag Igor, Hartelijk dank voor deze dikke voldoende. Wij streven ernaar om iedereen de beste wijnen te leveren. Ik zie jullie graag op de BeauVin Voorjaarsproeverij waar wij weer een keur aan... Dag Igor, Hartelijk dank voor deze dikke voldoende. Wij streven ernaar om iedereen de beste wijnen te leveren. Ik zie jullie graag op de BeauVin Voorjaarsproeverij waar wij weer een keur aan wijnen laten proeven met maar liefst vier wijnproducenten

Prima service

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Geachte mevrouw Hoeberechts, Hartelijk dank voor uw positieve reactie en bevindingen. Geniet van de Pontificis in het diepe zuiden.

Evert van Nass

Plezierig contact en goede voorlichting over wijnkeuze

Pluspunten

Goede prijs / kwaliteit verhouding en persoonlijke service.

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Geachte heer Van Nass, Hartelijk dank voor deze dikke voldoende. Wij blijven altijd op zoek naar de beste wijnen voor de beste prijs. Bijv. zondag 21 mei laten wij +/-80-90 van deze 'zomerwijnen'... Geachte heer Van Nass, Hartelijk dank voor deze dikke voldoende. Wij blijven altijd op zoek naar de beste wijnen voor de beste prijs. Bijv. zondag 21 mei laten wij +/-80-90 van deze 'zomerwijnen' proeven.
Met vineuse groet Gjalt de Vries

Kwalitatief goede wijnen. Vlot, betrokken bij klant, snel bezorgd.

Pluspunten

Kwalitatief goede wijnen. Vlot, betrokken bij klant, snel bezorgd, directe communicatie met klant (niet gestandaardiseerd).

Verbeterpunten of advies

Prijsniveau; kan wat scherper wellicht.

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Geachte heer Van der Vegt, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij doen er alles aan om voor iedereen de beste wijn te selecteren. Goed te lezen dat u tevreden. U kunt altijd aangeven welke wijnen u... Geachte heer Van der Vegt, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij doen er alles aan om voor iedereen de beste wijn te selecteren. Goed te lezen dat u tevreden. U kunt altijd aangeven welke wijnen u zoekt, dan kunnen wij daar een passend voorstel voor maken. Keuze uit +/- 650 wijnen!
Met vriendelijke groeten, Gjalt de Vries

A. Goveia

Zoals altijd fijn contact.

Pluspunten

Goede service
Aandacht voor aflevering

Nvt

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Dank Armand, goed te lezen van één van de beste cursisten van BeauVin (!)

Johan Meines

.....

Pluspunten

.....

Verbeterpunten of advies

U verkoopt een fles whisky maar hier was voor ons enkel en 1 fles van te vinden.
Deze vind je alleen wanneer je door een externe zoekmachine (google) hier naar word verwezen.
Er is geen...
Er is geen andere manier om whisky flessen te vinden, ik zocht er een samen met mijn fles aan te schaffen maar heb er maar drie gekocht ........

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Geachte heer Meines, Wij verkopen zgn. 'single cask whisky's' hiervan zijn altijd maar een aantal flessen voorradig. Om deze op onze website te zetten is haast onbegonnen werk omdat ze zeer snel... Geachte heer Meines, Wij verkopen zgn. 'single cask whisky's' hiervan zijn altijd maar een aantal flessen voorradig. Om deze op onze website te zetten is haast onbegonnen werk omdat ze zeer snel zijn uitverkocht. De whisky die u hebt gekocht is een blended whisky die altijd voorradig is. Zoekt u specifieke whisky's dan is het raadzaam om dit via ons emailadres info@beauvin.nl kenbaar te maken. Met vriendelijke groeten G.A. de Vries

annie wind

PRIMA UITSTEKENDE SEVICE ZOWEL BEZORGING ALS TELEFONISCH

Gerard Van Drielen

Eerste ervaring en voor herhaling vatbaar

Pluspunten

snelheid van afhandeling
mooi assortiment