Klantenservice
Levering
9.5/10
Nazorg

kees

Gewoon ouderwets goed met nette prijzen

Pluspunten

vlotte reactie

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Geachte heer Hoogduin, Hartelijk dank voor de prachtige reactie op onze wijnbestelling die u afgelopen week hebt ontvangen. Geniet ervan en mocht een zomerse rode wijn willen drinken kijk eens naar de 'rode Sepp'.
Met vineuse groeten Gjalt de Vries Wijnhandel BeauVin

John

Zeer goede ervaring!

Pluspunten

Fijn persoonlijk contact en goede nazorg!

Verbeterpunten of advies

Als er te laat geleverd wordt dit op tijd laten weten.

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Geachte heer Swagemakers, Hartelijk dank voor uw zeer positieve reactie nav de wijnlevering van afgelopen week. Ik ben benieuwd welke wijnen goed in de smaak zijn gevallen.
Met vineuse groeten, Gjalt de Vries Wijnhandel BeauVin

Goede ervaringen

Pluspunten

Makkelijk bestelproces en customized aflevering.

Verbeterpunten of advies

Ik zou de uitnodiging om een beoordeling te geven beginnen met bv. Beste klant, in plaats van alleen met Klant. Komt minder persoonlijk en vriendelijk over.

Geachte heer Vaessen,
Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Wij nemen uw opmerking mee voor de optimalisatie van onze service naar onze klanten.
Probeer de wijn eens bij kaasfondue(!)
Met vineuse groeten,
Gjalt de Vries

Pauline

Prima. Niks te klagen

Pluspunten

Fine site. Korting bij grote afname

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Geachte mevrouw Van Tol, hartelijk dank voor deze dikke voldoende. Ondanks deze 10 gaan wij niet achterover leunen maar blijven altijd streven naar een nog betere advisering en alles wat daarbij hoort om u deze beste wijnen te kunnen aanbieden.
Met vineuse groeten Gjalt de Vries

Zeer goed

Pluspunten

prima informatievoorziening
snelle levering
wijnen van zeer goede kwaliteit en prijsverhouding

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Geachte mevrouw Scheffers, Hartelijk dank voor deze dikke voldoende! Wij streven er altijd naar om u en al onze andere klanten optimaal te voorzien van de beste wijnen, informatie daarover en daar de nodige aandacht voor te geven. Misschien iets te ver rijden maar weet u dat wij 21 mei een grote overzichtsproeverij organiseren op een super locatie? https://www.beauvin.nl/pagina/beauvin-voorjaarsproeverij-21-mei-2017

Wim Mans

en snelheid van leveren i.c.m. topprijzen, kortom een absolute aanrader.
Chapeau!

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Geachte heer Mans, Hartelijk dank voor uw zeer mooie recentie. Wij doen dagelijks ons best om de beste wijnen aan te bieden. Dmv ons wijnbericht blijft u op de hoogte van onze wijnactiviteiten.
Met vineuse groeten, Gjalt de Vries

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Dag Igor, Hartelijk dank voor deze dikke voldoende. Wij streven ernaar om iedereen de beste wijnen te leveren. Ik zie jullie graag op de BeauVin Voorjaarsproeverij waar wij weer een keur aan wijnen laten proeven met maar liefst vier wijnproducenten

Prima service

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Geachte mevrouw Hoeberechts, Hartelijk dank voor uw positieve reactie en bevindingen. Geniet van de Pontificis in het diepe zuiden.

Evert van Nass

Plezierig contact en goede voorlichting over wijnkeuze

Pluspunten

Goede prijs / kwaliteit verhouding en persoonlijke service.

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Geachte heer Van Nass, Hartelijk dank voor deze dikke voldoende. Wij blijven altijd op zoek naar de beste wijnen voor de beste prijs. Bijv. zondag 21 mei laten wij +/-80-90 van deze 'zomerwijnen' proeven.
Met vineuse groet Gjalt de Vries

Kwalitatief goede wijnen. Vlot, betrokken bij klant, snel bezorgd.

Pluspunten

Kwalitatief goede wijnen. Vlot, betrokken bij klant, snel bezorgd, directe communicatie met klant (niet gestandaardiseerd).

Verbeterpunten of advies

Prijsniveau; kan wat scherper wellicht.

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Geachte heer Van der Vegt, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij doen er alles aan om voor iedereen de beste wijn te selecteren. Goed te lezen dat u tevreden. U kunt altijd aangeven welke wijnen u zoekt, dan kunnen wij daar een passend voorstel voor maken. Keuze uit +/- 650 wijnen!
Met vriendelijke groeten, Gjalt de Vries