Klantenservice
Tevredenheid over de aankoop
Levering
Nazorg

Jan van Beek

Voor alles de maximum score geven is eigenlijk te mooi om waar te zijn, maar ik kan het echt niet anders. Voor alle facetten score ik Beauvin met een 10

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Beste (Jan) heer Van Beek, Als één van mijn beste 'leerlingen' van de laatste wijncursus die natuurlijk erg kritisch is geworden streelt deze positieve reactie mij zeer. Wij streven naar de beste... Beste (Jan) heer Van Beek, Als één van mijn beste 'leerlingen' van de laatste wijncursus die natuurlijk erg kritisch is geworden streelt deze positieve reactie mij zeer. Wij streven naar de beste wijnen in ons assortiment met een dito service. C'est normal. Met vineuse groeten Gjalt de Vries Wijnhandel BeauVin

Lia van Engelenburg

Voor de 1e keer een doos wijn bij jullie besteld, ging makkelijk, snel geleverd, geen verzendkosten bij 12 flessen.
Dus ik ben helemaal tevreden.

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Beste mevrouw Van Engelenburg, Hartelijk dank voor uw reactie over BeauVin. Arjolle een absoluut topdomein. Kijk ook eens bij de aanbiedingen van deze maand (juli) daar worden vier wijnen van... Beste mevrouw Van Engelenburg, Hartelijk dank voor uw reactie over BeauVin. Arjolle een absoluut topdomein. Kijk ook eens bij de aanbiedingen van deze maand (juli) daar worden vier wijnen van L'arjolle aangeboden.

Keurig

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Geachte mevrouw Spanninga, Hartelijk dank voor uw zeer positieve reactie. Ik zie dat de wijn bij u bezorgd is. Vanavond lekker aan de Pecorino.
Geniet ervan.
Met vineuse groeten, Gjalt de...
Geniet ervan.
Met vineuse groeten, Gjalt de Vries
Wijnhandel BeauVin

Hans van der Wouden

Tweede keer dat ik hier een paar doosjes wijn bestel, vorige keer goed bevallen en nu opnieuw

Pluspunten

leuk assortiment, makkelijke bestelling via website, hoef geen lid te worden, kosteloze verzending bij 12 flessen

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Geachte heer Van der Wouden, Hartelijk dank voor uw zeer positieve reactie. Laat de Squinzano u goed smaken en met deze zomerse temperaturen iets gekoeld smaakt de wijn nog lekkerder.
Met...
Met vineuse groeten, Gjalt de Vries
Wijnhandel BeauVin

Goede service, prima wijnen en goed geprijsd. Wat wil je nog meer

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Geachte heer Toornstra, hartelijk dank voor uw positieve reactie en geniet van de Top wijnen van tenuta d'Angelis!
Met vineuse groeten, Gjalt de Vries Wijnhandel BeauVin

Snelle service en een leuk aanbod.

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Geachte heer Toornstra, hartelijk dank voor uw positieve reactie en geniet dit weekend van het weer met de BBQ wijnen.

kees

Gewoon ouderwets goed met nette prijzen

Pluspunten

vlotte reactie

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Geachte heer Hoogduin, Hartelijk dank voor de prachtige reactie op onze wijnbestelling die u afgelopen week hebt ontvangen. Geniet ervan en mocht een zomerse rode wijn willen drinken kijk eens naar... Geachte heer Hoogduin, Hartelijk dank voor de prachtige reactie op onze wijnbestelling die u afgelopen week hebt ontvangen. Geniet ervan en mocht een zomerse rode wijn willen drinken kijk eens naar de 'rode Sepp'.
Met vineuse groeten Gjalt de Vries Wijnhandel BeauVin

John

Zeer goede ervaring!

Pluspunten

Fijn persoonlijk contact en goede nazorg!

Verbeterpunten of advies

Als er te laat geleverd wordt dit op tijd laten weten.

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Geachte heer Swagemakers, Hartelijk dank voor uw zeer positieve reactie nav de wijnlevering van afgelopen week. Ik ben benieuwd welke wijnen goed in de smaak zijn gevallen.
Met vineuse groeten,...

Goede ervaringen

Pluspunten

Makkelijk bestelproces en customized aflevering.

Verbeterpunten of advies

Ik zou de uitnodiging om een beoordeling te geven beginnen met bv. Beste klant, in plaats van alleen met Klant. Komt minder persoonlijk en vriendelijk over.

Geachte heer Vaessen,
Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Wij nemen uw opmerking mee voor de optimalisatie van onze service naar onze klanten.
Probeer de wijn eens bij...
Geachte heer Vaessen,
Probeer de wijn eens bij kaasfondue(!)
Met vineuse groeten,
Gjalt de Vries

Pauline

Prima. Niks te klagen

Pluspunten

Fine site. Korting bij grote afname

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Geachte mevrouw Van Tol, hartelijk dank voor deze dikke voldoende. Ondanks deze 10 gaan wij niet achterover leunen maar blijven altijd streven naar een nog betere advisering en alles wat daarbij... Geachte mevrouw Van Tol, hartelijk dank voor deze dikke voldoende. Ondanks deze 10 gaan wij niet achterover leunen maar blijven altijd streven naar een nog betere advisering en alles wat daarbij hoort om u deze beste wijnen te kunnen aanbieden.
Met vineuse groeten Gjalt de Vries