Klantenservice
Bestellen
Tevredenheid over de aankoop
Levering
Nazorg

Online bestelling van diverse wijnen

Pluspunten

Mooi assortiment, in verschillende prijsklassen. Wijnen staan erg goed beschreven op de website. Gemakkelijk bestelproces en je wordt constant up-to-date gehouden m.b.t. de status van de... Mooi assortiment, in verschillende prijsklassen. Wijnen staan erg goed beschreven op de website. Gemakkelijk bestelproces en je wordt constant up-to-date gehouden m.b.t. de status van de bestelling/verzending. Bezorging ging erg vlot.

Geen!

Geachte mevrouw Van den Berg,
Hartelijk dank voor deze prachtig beoordeling. Binnenkort krijgt u het december wijnbericht waarin vele mooie december/eindejaars aanbiedingen staan.
Met...
Geachte mevrouw Van den Berg,
Met vineuse groeten,
Gjalt A. de Vries

Wijnhandel BeauVin

Snelle levering. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

Zeer klant vriendelijk. Goede adviezen, verkoper neemt serieus de tijd voor je wensen.

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Geachte heer Muurling, Hartelijk dank voor u zeer positieve beoordeling over BeauVin. Niet alleen de kwaliteit van de wijnen moet goed zijn wij vinden dat het advies over dezelfde wijnen en de... Geachte heer Muurling, Hartelijk dank voor u zeer positieve beoordeling over BeauVin. Niet alleen de kwaliteit van de wijnen moet goed zijn wij vinden dat het advies over dezelfde wijnen en de persoonlijke zorg goed moet zijn.
Met vriendelijke groeten,

C.A.M. van Dijk-de Veen

Alles verliep vlekkeloos van bestelling tot aflevering. Wat need more to say !

Geachte mevrouw Van Dijk,
Hartelijk dank voor deze zeer positieve beoordeling. Collefrisio is één van onze 'pijlers' uit Italië.
Geniet ervan en 1 november krijgt u het wijnbericht...
Geachte mevrouw Van Dijk,
Geniet ervan en 1 november krijgt u het wijnbericht toegestuurd met zoveel prachtige wijnen dat een keuze maken erg moeilijk is/wordt.
Met vineuse groeten, Gjalt de Vries

Arno vN

Uitstekende service en advies! En uiteraard zeer mooie wijnen.

Pluspunten

Super service ook met online bestellingen

Fam. van Ginkel

Prima service, snelle levering, duidelijke website. Ook in de winkel zeer goed en vriendelijk advies en voorproefjes!!

Beste familie Van Ginkel,
Beste familie Van Ginkel,
Hartelijk dank voor uw zeer positieve beoordeling over BeauVin. Wij zijn benieuwd naar u beoordeling over de wijnen die u hebt ontvangen. U kunt op het product klikken op beauvin.nl en daarna uw bevindingen neer te zetten.
Nogmaals dank Gjalt de Vries

A.J. de Ruijter

Eigenlijk alleen maar goede ervaringen

Pluspunten

mooie wijnen, nette prijzen, snel geleverd

Geachte heer De Ruijter,
Geachte heer De Ruijter,
Hartelijk dank voor uw zeer positieve reactie. Wij streven er altijd naar om door zoveel mogelijk mensen kennis te laten maken met 'onze wijnen'. Heeft u al gezien dat wij zondag 29 oktober een overzichtsproeverij van +/- 100 wijnen uit ons assortiment hebben? In Theater de Vest>>https://www.beauvin.nl/beauvin-najaarsproeverij. Tot dan?
Met vriendelijke Wijnhandel BeauVin

Maarten Verheijden

Duidelijke website met voldoende informatie. Zending was goed ingepakt.

Verbeterpunten of advies

Aangeven vóór welke tijd de bestelling geplaatst moet worden, om de bestelling de volgende dag nog te ontvangen.

Geachte heer Verheijden,
Geachte heer Verheijden,
Hartelijk dank voor u positieve reactie n.a.v. de verzending van de door u bestelde wijnen. Leuke diversiteit met alleen met toppers voor alledag. U punt over het aangeven wanneer de zending wordt bezorgd zijn wij mee bezig.
Met vineuse groeten,
Wijnhandel BeauVin

Goede adviezen en uitstekende service!

Pluspunten

Prima website en breed assortiment.

Niet van toepassing.

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Geachte mevrouw Maasland, Hartelijk dank voor uw dikke voldoende voor Wijnhandel BeauVin. Wij zijn benieuwd naar u beoordeling over de wijnen die u hebt ontvangen. U kunt op het product klikken op... Geachte mevrouw Maasland, Hartelijk dank voor uw dikke voldoende voor Wijnhandel BeauVin. Wij zijn benieuwd naar u beoordeling over de wijnen die u hebt ontvangen. U kunt op het product klikken op beauvin.nl en daarna uw bevindingen neer te zetten.
Nogmaals dank BeauVin, Gjalt de Vries

Snelle levering op gewenste dag!

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Geachte mevrouw Pelzer, Hartelijk dank voor deze zeer positieve reactie. Ik kan alleen maar schrijven 'Toh!' (Max komt 29 oktober naar Alkmaar om uit te leggen wat dit betekent!
Met vriendelijke...
Met vriendelijke groeten, Gjalt de Vries

Andre Geers

Correct en vriendelijk optreden bij telefonisch contact.
Levering met de helft nalevering omdat de voorraad onvoldoende was. Moet nog komen.

Pluspunten

Vlotte service, transparante uitvoering

Verbeterpunten of advies

Aanmaken van een account werkte bij mij niet feilloos.

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Geachte heer Geers, Hartelijk dank voor uw positieve reactie. De Herdade rosé komt vrijdag binnen en zaterdag(avond) kunt u er van genieten. Probeer ook eens de witte (en rode) van dit... Geachte heer Geers, Hartelijk dank voor uw positieve reactie. De Herdade rosé komt vrijdag binnen en zaterdag(avond) kunt u er van genieten. Probeer ook eens de witte (en rode) van dit huis!!
Met vineuse groeten, Gjalt de Vries