Klantenservice
Tevredenheid over de aankoop
Levering
Nazorg

Martin Hartog

Nog nooit meegemaakt, vrijdagmiddag wijn besteld, zaterdagochtend om 8.15 uur aan huis geleverd! Service bestaat dus nog, en heerlijke wijnen op de koop toe, hulde !

Pluspunten

Super snelle levering, regelmatig proeverijen, en een uitstekende collectie wijnen.

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Geachte heer Hartog, Hartelijk dank voor u zeer positieve reactie. Ja ik had vanuit HHW(zus) een seintje doorgekregen dat jullie helemaal droog stonden dus snel in de auto naar 'Broek' (!) Geniet... Geachte heer Hartog, Hartelijk dank voor u zeer positieve reactie. Ja ik had vanuit HHW(zus) een seintje doorgekregen dat jullie helemaal droog stonden dus snel in de auto naar 'Broek' (!) Geniet ervan.
Met vineuze groet Gjalt de Vries

Leonard Toepoel

Lekkere rode wijnen voor een zeer redelijke prijs en wat een vriendelijke bediening en goede bezorgservice!!

Alina Uijl

Prachtige wijnwinkel met zeer kundige en gepassioneerde eigenaar! Uitgebreid assortiment met fijne bekende wijnen maar ook de mogelijkheid om je smaak te verbreden. Hierbij word je altijd prima... Prachtige wijnwinkel met zeer kundige en gepassioneerde eigenaar! Uitgebreid assortiment met fijne bekende wijnen maar ook de mogelijkheid om je smaak te verbreden. Hierbij word je altijd prima geadviseerd! Favoriete wijnwinkel van Alkmaar!

Tim

Prima....

Pluspunten

Mooie assortiment Italiaanse wijnen, fijne aanbiedingen, snelle levering

Verbeterpunten of advies

Aanpassingen mogelijk maken op de website mbt allevering bij bestellen gedurende het weekend.

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Geachte heer De Heer, Hartelijk dank voor u zeer goede beoordeling. U kunt aangeven welke dag u de wijn thuis geleverd wil hebben. U krijgt van ons altijd een bevestiging. Soms kan het zo zijn dat... Geachte heer De Heer, Hartelijk dank voor u zeer goede beoordeling. U kunt aangeven welke dag u de wijn thuis geleverd wil hebben. U krijgt van ons altijd een bevestiging. Soms kan het zo zijn dat die dag niet geleverd c.q. gewerkt wordt om de zending aan te maken. Zoals u weet is er niemand op maandag aanwezig om de zending aan te maken. Geeft u op zaterdag de bestelling door dan wordt deze dinsdag bij u bezorgd mits alle wijnen voorradig zijn. Met vineuse groet, GJalt de Vries

Prima ervaring! Ruime keus in uitstekende wijnen w.o. ook veel Italiaanse, onze favoriet.

Pluspunten

Ruime keus, uitstekende kwaliteit en prima service.

Geen.

Beste heer Dijkema,
Hartelijk dank voor uw zeer positieve reactie. Zoals u al jaren weet streeft BeauVin ernaar om de beste wijnen aan te bieden voor de juiste prijs.
Op de...
Beste heer Dijkema,
Op de zaterdagmiddagen staan er altijd wel een aantal wijnen uit het Wijnbericht open om geproefd te worden.
Met vineuse groeten, Gjalt de Vries
Wijnhandel Beauvin

Evelien Hogers

Heel fijne service

Pluspunten

Handig om een mooi/lekker kado bij de wijnhandel te bestellen. Degene die de wijn kreeg was zeer te spreken en de wijn werd persoonlijk door de eigenaar van de wijnhandel gebracht.

Pieter

Gjalt behoort met zijn bedrijf voor ons tot de beste in z’n soort. Al jaren lang zijn wij een zeer tevreden klant!

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Beste familie Van Beek, Hartelijk dank voor uw dikke voldoende. Hiermee gaan wij dit jaar verder om de wijn en de persoonlijke aandacht op dit niveau te houden. Dank en graag tot ziens.
Met...
Met vineuse groet,
Gjalt de Vries

Paul Baltus

Mooi assortiment aan wijnen.
Zeer deskundig advies van de eigenaar Gjalt, voor mij persoonlijk al meer dan 25 jaar.

Pluspunten

Uitgebreid assortiment in alle prijsklassen.
Zeer deskundig advies.
Elle maand mooie aanbiedingen.

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Dag Paul, Dank voor je zeer goede reactie. Ja jullie zij zo ongeveer mijn 'oudste klanten' in de zin van lang.
Met vineuse groet Gjalt de Vries

Mirjam

4 verschillende wijnen besteld voor kerstavond en allemaal heel erg goed en volledig in lijn met de beschrijving en verwachting dus perfecte wijn spijs combinaties en dat voor een hele betaalbare... 4 verschillende wijnen besteld voor kerstavond en allemaal heel erg goed en volledig in lijn met de beschrijving en verwachting dus perfecte wijn spijs combinaties en dat voor een hele betaalbare prijs!

Pluspunten

Mooie keuze, goede prijs kwaliteit

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Geachte mevrouw Van Ruth, Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling. Goed te lezen dat de wijnen allemaal goed smaakten bij de kerstmaaltijd. Elke maand bieden wij weer nieuwe wijnen aan. Het... Geachte mevrouw Van Ruth, Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling. Goed te lezen dat de wijnen allemaal goed smaakten bij de kerstmaaltijd. Elke maand bieden wij weer nieuwe wijnen aan. Het wijnbericht van januari komt binnenkort online.
Met vineuse groeten,
Gjalt de Vries

Albert

Werd goed op de hoogte gehouden over mijn bestelling. Ik kreeg zelfs op een order die ik zondag geplaatst had nog een bericht waarin ik mocht aangeven of de verwachtte bezorgdatum mij schikte of dat... Werd goed op de hoogte gehouden over mijn bestelling. Ik kreeg zelfs op een order die ik zondag geplaatst had nog een bericht waarin ik mocht aangeven of de verwachtte bezorgdatum mij schikte of dat ik mijn bestelling liever op een ander moment zou ontvangen.

Pluspunten

+ Leverdatum na bestelling nog te bepalen
+ Snel reactie
+ Goed assortiment en leverin

Verbeterpunten of advies

- Hoge leverkosten, ook voor kleine producten