Krista Tichelaar

Goede ervaring; snelle levering en werd goed op de hoogte gehouden.

Het invullen van de informatie op het kaartje was niet eenduidig

Frans Algra

Slechte ervaring. Heeft te maken met het bezorgen. Hadden fles besteld om cadeau te geven voor een vriend zijn verjaardag. Op de dag is het niet afgeleverd maar volgens de site zijn ze wel geweest... Slechte ervaring. Heeft te maken met het bezorgen. Hadden fles besteld om cadeau te geven voor een vriend zijn verjaardag. Op de dag is het niet afgeleverd maar volgens de site zijn ze wel geweest en hadden ze een kaartje achter gelaten in de brievenbus. De vriend was de hele dag thuis en er lag geen briefje in de bus. De volgende dag is het pakketje gewoon in de hal achter gelaten, niet afgegeven maar gewoon in de hal geplaatst. Gelukkig lag het er nog toen de vriend thuis kwam maar het had ook zo weggenomen kunnen worden door iemand anders. De bezorging is reden voor mij om niet meer bij u te bestellen.

De keuzes op de website zijn goed.

Andere bezorgdienst nemen.

Snel en correct

Ernest Bomans

Goede en stipte levering

voordelig

bepaalde links op de website werken niet.

Victor en Mana Maertens

Prima!

Toon Goor

Snelle service en duidelijke website

Meer wijnen per 1 of 2 verkoop

Julie Van Meel

Bestellen van picknicktas

Overzichtelijk. Leuke tekst bij geleverd product.

M. Hol

bezorging

bezorgdatum kiezen is niet mogelijk zou wel fijn zijn.

B. V.

15 houten geschenkdozen voor 1 wijnfles aangekocht. Levering en afhandeling zeer correct, echter ben ik zeer teleurgesteld in de kwaliteit van de houten geschenkdozen. Gezien ik die niet aan mijn... 15 houten geschenkdozen voor 1 wijnfles aangekocht. Levering en afhandeling zeer correct, echter ben ik zeer teleurgesteld in de kwaliteit van de houten geschenkdozen. Gezien ik die niet aan mijn klanten kan geven zoals geleverd heb ik ze allemaal zelf opgeschuurd om geen ruwe kanten meer te hebben. Dit product bestel ik niet opnieuw, er is heel wat ruimte voor verbetering!

Afhandeling bestelling en degelijke verpakking voor te verzenden.

Ondermaatse kwaliteit van het bestelde product