Karin Mergan

Uitstekende en vlugge service. Woensdag bestelling gedaan en vrijdagochtend al gekregen!

MSXi

Snel en zeer klantvriendleijk

snelle levering
super klant gericht

Toon De Man

Positieve ervaring.
Snelle en zorgvuldige levering!
Kadootje is een pluspunt!

Verzorgd & zorgvuldig verpakt
Geïnteresseerd naar mening van klant

Janssens Eduard

Vlotte en snelle levering. Leuke geschenkideeën

i-draw

Ik weet niet of het geschenk is aangekomen

goed overzicht van de producten
snel in communicatie en vriendelijk

Van de Wiele Steven

Goede ervaring, levering was zoals afgesproken en flexibel ook met de drukke feestdagen! Na een telefonisch gesprek met de vraag wanneer mijn geschenk ging aankomen, wist wijngeschenken mij... Goede ervaring, levering was zoals afgesproken en flexibel ook met de drukke feestdagen! Na een telefonisch gesprek met de vraag wanneer mijn geschenk ging aankomen, wist wijngeschenken mij onmiddellijk te melden dat deze onderweg was en zeker wel ging aankomen voor kerst!

- Klantvriendelijkheid
- Informatie op de website over het product is zeer duidelijk en je krijgt wat er afgebeeld wordt!

- bij het bestellen en afronden had ik graag een confirmatie gehad over mijn bestelling, nu was ik niet 100% zeker of mijn bestelling gelukt was.

Marika Kerkhof

Dit was mijn eerste bestelling, alles is goed en veilig ingepakt en snel geleverd,
ik ben heel tevreden

snelle levering

neen

Pfleiderer-glass-works bvba

Ik kocht mooie wijnkistjes in hardhout... prachtige afwerking en goede kwaliteit tegen een zeer scherpe prijs.

Uitgebreid gamma tegen sterke prijzen, overzichtelijk en snelle levering. TOP!

Iets meer gedetailleerde info over een product eventueel(afmetingen/inhoud)
Iets meer gedetailleerde info over een product eventueel(afmetingen/inhoud)
Ik miste ook (detail) het feit dat ik geen afwerkend verpakkingsmateriaal vond op de site zoals houtwol of iets in die aard.

Pascale Verbruggen - gemeente Tremelo

Zeer goed

Zeer goed

Joeri Op de Beeck

Zeer goed! Geen enkele negatieve opmerking.

Telefonisch contact opnemen met de klant bij twijfel over details van de levering.