9.5/10
9.5/10

Iris Wijman

De site was duidelijk en de omschrijving van het product was concreet. Omdat ik niet zeker wist of mijn geld was aangekomen belde ik naar het bedrijf. Hier werd ik vriendelijk onthaald en de meneer... De site was duidelijk en de omschrijving van het product was concreet. Omdat ik niet zeker wist of mijn geld was aangekomen belde ik naar het bedrijf. Hier werd ik vriendelijk onthaald en de meneer heeft mij heel goed verder geholpen. Ik heb mijn pakketje snel thuis aangekregen. 'Klant is koning' lijkt hier wel van toepassing.
Tip: Misschien is het handig om te bevestigen via mail of als het geld is aangekomen op de rekening.

Uitstekende hulp aan de telefoon
Klant is koning

Marcel Dielens

Snelle en correcte service

Jan Jaspers

Snelle levering. Maar mails vallen in spam-folder.

Bevestigingsmail valt in spam

Ruymaekers Marlene

Super tevreden! De produkten zijn uiterst zorgvuldig verpakt. De service en snelheid van leveren is zéér goed. Een bedrijf om naar terug te keren om te bestellen.

Correcte firma, wat betreft on-line bestellen.
Heb al anders meegemaakt!

Verwimp Tine

Snelle service !!

Deborah

Goede service

Cindy Wullems

Zeer tevreden!

Filip Desmedt

Ik ben enigzins verrast van de lage prijs in combinatie met de kwaliteit van het product. Top dus!

Enige opmerking: de mails kwamen in mijn spamfolder terecht dus volgens mij is er iets mis met jullie mails. Teveel spammeldingen gekregen van mensen? Te spammerig woordgebruik?

Prijs/kwaliteit

Mails kwamen in spam terecht