Mathias Van Damme

Vriendelijk, snelle service

Heel snelle service, stellen klanten op hun gemak

veronique

Goede informatie . Correcte levering .

De Lameillieure Heidi

Een heel snelle en correcte werking, snel antwoord en zeer snel geleverd. Om te onthouden.

De heel snelle en correcte levering!

Blijven doordoen, zoals jullie bezig zijn.

Aircraft Solutions bvba / Frank Desmet

Zeer tevreden!

Zeer snel, goede service, goede prijs - kwaliteit, mooie aanbiedingen!

Neen, doe zo verder :-)

Laura Uwase

Ik ben met het bedrijf in contact gekomen via een collega. Ik heb heel aangenaam telefonisch contact gehad met een medewerker. Bestelling via de site verliep evenals vlot. Algemene ervaring met... Ik ben met het bedrijf in contact gekomen via een collega. Ik heb heel aangenaam telefonisch contact gehad met een medewerker. Bestelling via de site verliep evenals vlot. Algemene ervaring met wijnengeschenken.be is dan ook zeer positief. Ik ga dit zeker verder aanraden aan vrienden & kennissen.

De Meyer

nee

nee

Jerry Cornelis

De ervaring met Wijngeschenken.be is heel positief. Een goede prijs/kwaliteitsverhouding en heel snelle levering.

Heel snelle afwerking van het order.
Snelle levering.
Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Bij de melding van de verzending was het niet direct duidelijk of dit van Wijngeschenken.be was, gezien dit op een andere naam was opgestuurd.

Kristof Ott

Goed. Enkel als ik had gekozen voor 'overschrijving' als betaalmethode, ontving ik een mail met informatie, maar er stond niet duidelijk in vermeld welke mededeling ik moest gebruiken. Dit hield me... Goed. Enkel als ik had gekozen voor 'overschrijving' als betaalmethode, ontving ik een mail met informatie, maar er stond niet duidelijk in vermeld welke mededeling ik moest gebruiken. Dit hield me tegen om zo te betalen. Ik heb dan nog gekozen om ene nieuwe bestelling te plaatsen en te betalen via kredietkaart. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen dit niet doen en eventueel het bestelde product niet betalen en bijgevolg ook niet aankopen.

Duidelijk, snel, goed en veilig verpakt!

Als je kiest voor overschrijving als betaalmethode, ook zeker duidelijk de te gebruiken mededeling vermelden.

Buedts Jean Marie JSR

Zeer goed

Levering volgens afspraak ! Zeer stipt en vlot!
Beantwoord volledig aan de verwachting ivm met bestelde goederen!
DANK!!!!

Jurgen Claeys

Snelle reactie op vragen. Zeer snelle levering. Extra service!