Micha Langevoort

Prima service

Goede klachtafhandeling

Nvt

Marnix Bindels

Het juiste product is op tijd afgeleverd, 10 punten.

Het juiste product is op tijd afgeleverd, 10 punten.

Ik heb veel automatische mails ontvangen, teveel naar mijn mening. Bovendien was de afzender vaak anders: picknickmand.nl, .be, masha-international, dpd.nl. Dat wekte een rommelige indruk.

Op tijd en dat is belangrijk voor een kado

Ik bestelde op vrijdag met levering op zaterdag en dat liep helemaal goed. Uit de tekst van de website zou je kunnen opmaken dat dat eigenlijk niet de geboden service is vanwege “werkdagen” in de... Ik bestelde op vrijdag met levering op zaterdag en dat liep helemaal goed. Uit de tekst van de website zou je kunnen opmaken dat dat eigenlijk niet de geboden service is vanwege “werkdagen” in de tekst.

Thijs

Goede service

Snel een nieuw product toegestuurd gekregen toen het bij ontvangst beschadigd te zijn door de post.

Als ik bestel nu wijn en geschenk, krijg ik een verzendbevestiging van picknickmand.nl. dit is enigzins verwarrend.

Rob Verhagen

Zeer snelle levwring

sandra bonekamp

goede prijs snelle levering

Hoi Wan ten Heuw

Bij de levering was iets niet goed gegaan. Na contact te hebben opgenomen hebben zij het snel opgepakt en gezorgd dat via een andere vervoerder mijn bestelling alsnog op tijd binnen was om het te... Bij de levering was iets niet goed gegaan. Na contact te hebben opgenomen hebben zij het snel opgepakt en gezorgd dat via een andere vervoerder mijn bestelling alsnog op tijd binnen was om het te geven. Top service! Ga zo door!

Klantvriendelijk, servicegericht, snelle levering

yvonne Van Schilt

Dit is een goed bedrijf

Goed assortiment

Een datum van levering kunnen opgeven anders komt het op het verkeerde dag aan als het om een kadootje gaat

Thomas Janssen

Goed levering en goede service zelfs netjes gebeld toen iets niet leverbaar was, wat was besteld. Toen vervanging aangeboden en dag later geleverd.

Goede service
Goede producten

Bestelling geplaatst met klarna afterpay, maar tot op heden kan ik mijn bestelling niet betalen en staat nog "in behandeling"

Manfred Koch

Angenehm

Normal

Passende Verpackung für das Produkt (Kartons zu groß)

E. Brugma

Snel en goed