Stephanie Alberse

Goede producten en snelle levering!

Snelle levering en kwalitatief goede producten.

Laura Voet / Real2Me

Real2Me

Goed overzicht van verschillende soorten wijngeschenken. Fijn dat het systeem adresgegevens onthoudt. Bij een order naar hetzelfde bedrijf, met een andere contactpersoon, kan het adres nogmaals... Goed overzicht van verschillende soorten wijngeschenken. Fijn dat het systeem adresgegevens onthoudt. Bij een order naar hetzelfde bedrijf, met een andere contactpersoon, kan het adres nogmaals aangevinkt worden en enkel de naam van de contactpersoon worden aangepast.

Locaties op website waar onderscheid in ontvanger en factuuradres kan worden gemaakt en de manier waarop, is onduidelijk. Dit kan verbeterd worden. Ook wanneer meerdere keren dezelfde order besteld... Locaties op website waar onderscheid in ontvanger en factuuradres kan worden gemaakt en de manier waarop, is onduidelijk. Dit kan verbeterd worden. Ook wanneer meerdere keren dezelfde order besteld wordt maar naar andere klanten wordt gestuurd, kan wellicht een efficiëntie slag gedaan worden. Nu moet iedere keer opnieuw een selectie van het product gedaan worden en alle stappen weer opnieuw worden doorlopen.

Kalina

Top!

Snelle levering, makkelijk bestellen

Paul Steens, CV De Doorzètters Nirbik

Prima service, klantvriendelijk en klantgericht, prima producten

Duidelijke informatie over product, prijs. Foto’s ook goed.

Mogelijkheid om door te klikken naar meer detailinfo (in mijn geval binnenmaten van wijnkisten)

Rene Storm

1x pas wat besteld

nvt

nvt

Bianca Boymans

Snel geleverd, heerlijke wijn

Kees van Laar

Lekkere wijn en snel geleverd

Vriendelijk

Mirjam

Het is de eerste keer dat ik online bij dit bedrijf een bestelling heb gedaan. De keuze en mogelijkheden zijn enorm. En n.a.v. deze bestelling ben ik telefonisch benaderd en heb nog veel informatie... Het is de eerste keer dat ik online bij dit bedrijf een bestelling heb gedaan. De keuze en mogelijkheden zijn enorm. En n.a.v. deze bestelling ben ik telefonisch benaderd en heb nog veel informatie gekregen. Een zeer prettige kennismaking met dit bedrijf.

Het nabellen en vragen of alles naar wens is verlopen en toelichten welke mogelijkheden er zijn.

tot op heden geen verbeterpunten kunnen vinden

Ingrid Westenberg

Heel goed, heel attent en persoonlijk

duidelijk aanbod en duidelijke prijzen etc

duidelijker maken dat je het als cadeau kan laten versturen. ik kreeg achteraf mailtje met de vraag of ik er een persoonlijk berichtje bij wilde doen, die mogelijkheid heb ik niet gezien op de... duidelijker maken dat je het als cadeau kan laten versturen. ik kreeg achteraf mailtje met de vraag of ik er een persoonlijk berichtje bij wilde doen, die mogelijkheid heb ik niet gezien op de website. wel superattent dat ze me er over mailden en het voor elkaar maakten

J Vriend

Wijn kado gedaan. Kwam goed stevig verpakt aan. Felicitatie kaartje persoonlijk met de hand geschreven erg leuk!!

Op verzoek een felicitatie bericht achter kunnen laten. Dit werd in de vorm van een handgeschreven kaartje bij de wijnkist gedaan. Super leuk!