Was de prijs-kwaliteitsverhouding goed?
Is uw bestelling tijdig geleverd?
Verliep het bestelproces gemakkelijk?
Vond u de informatie op de site voldoende?

Michiel

Prima site met goed wijnen

Wat zijn onze sterke punten?

Snelle levering, makkelijk om mee in contact te komen.

A. van de Mierde

De ervaring was goed. Alleen de wijn die ik zocht was er niet alleen 1 jaartje verder. Het lijkt wel of ze per jaartal worden verkocht.

Wat zijn onze sterke punten?

Dat de flessen goed en stevig worden verpakt..

Reactie Wijndeal.nl:

Beste klant, Jaargangen lopen soms uit, en dan beginnen we aan de nieuwe jaargang. Blijkbaar was de jaargang 2022 ten tijde van verzending op de website nog niet veranderd in 2023. Onze excuses... Beste klant, Jaargangen lopen soms uit, en dan beginnen we aan de nieuwe jaargang. Blijkbaar was de jaargang 2022 ten tijde van verzending op de website nog niet veranderd in 2023. Onze excuses daarvoor. Overigens is de Grenach-Viognier frisser als deze jong gedronken wordt;)

Kane

Ik ben zeer tevreden met mijn bestelling en de afhandeling er van.

Wat zijn onze sterke punten?

Dank zij een erg toegankelijke webshop die een zeer mooi assortiment presenteert was de bestelling snel geplaatst.
De snelle levering heeft van mij een tevreden klant gemaakt

Jan P.

TOP. gisteren besteld vandaag al geleverd!

Wat zijn onze sterke punten?

snelle afwikkeling van mijn bestelling

Ruddy De Saedeleer

👍

Jules

Levering duurde door omstandigheden wat langer. Echter, gemaakte afspraak niet juist.

Reactie Wijndeal.nl:

Beste Jules,
Beste Jules,
Zoals we telefonisch hebben verteld heeft door onvoorziene omstandigheden de levering inderdaad wat langer geduurd dan normaal. Nogmaals onze excuses hiervoor. Een coulancefles is naar u onderweg.

Peter van Leeuwen

Mooi proefpakket ontvangen, snelle levering

Wat zijn onze sterke punten?

duidelijke site en veel wijnen

Paula

Leuke ervaring en fijn contact. Alles was ok.

Duidelijke site

Kurt verjans

Zeer fijn. Tijdig geleverd!

Wat zijn onze sterke punten?

Groot duidelijk aanbod en kan per fles bestellen.