8.3/10
8.3/10
Kwaliteit van de wijn
7.6/10

Donders

Positief. Duidelijke mailing (e-mail en Post.NL). Snelle reacties, correcte bezorging

Dennis

De wijnbeurs. Leuke site en voor mij aardige betaalbare wijnen gekocht. Echter het zijn ook stalkers. Bijna iedere week een poststuk met aanbiedingen waar soms te toevallig de door jou gekochte...

Geachte heer,

Bedankt voor uw review. Spijtig om te horen dat u onze aanbiedingen per post en telefoon als vervelend beschouwt. Erg vervelend dat ondanks dat u dit eerder heeft aangegeven u nog steeds gebeld wordt, excuses hiervoor. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om te zorgen dat u volledig wordt uitgeschreven.

S. Falkena

Na een paar keer een tegenvallende wijn te hebben besteld, vond ik na mijn vakantie een aanbieding in de bus van een scherp geprijsde Acantus. Dat leek me wel wat. Online besteld. Wat blijkt de...

Aanbiedingen zijn naar mijn idee scherp geprijsd.

Zie ervaring hierboven en ga klanten niet bellen, als u zo ook folders stuurt. Als ik wat wil bestellen, doe ik dat wel. Degene, die belt, doet dat vaak op een ongelegen moment en dat wekt irritatie.

Geachte heer,

Bedankt voor uw review. Jammer dat u de Acantus aanbieding gemist heeft, gelukkig is er net een nieuwe aanbieding van Acantus gestart waar u van kunt profiteren: https://www.wijnbeurs.nl/Acties/Acantus-Golden-Selection:::277_1144.html

Aanbiedingen zijn inderdaad geldig binnen een bepaalde periode, kennelijk was u net op vakantie tijdens de vorige actie periode. U zult nu vanaf nu geen aanbiedingen meer per telefoon ontvangen omdat u aangeeft dit liever niet te willen. Bedankt voor de tip wat betreft de ledenprijzen, we nemen u feedback mee.

jjames@wijnbeurs.nl

Alleen maar positief. Prima wijnen, vlotte bezorging en adequate probleemafhandeling.

Vooral de wijnuitleg, de wijnhuizen, informatie over de druiven(soorten), proefnotities, aanbiedingen en de voordeeltjes als premiumlid zijnde.

De aanbiedingen per post: mag wat mij betreft meer geclusterd worden zodat post daarover niet wekelijk maar in een lagere frequentie wordt verstuurd.
Misschien is het werken met een App handiger en kosten besparend.

Heel goede ervaring, wijnen geen teleurstellingen en verassend, verkoop medewerkers zeer correct .

pcm de jong

Goede bezorging. Irritante reclame. producten voor prijs matig.

Snelle bezorging

Geen post en e-mail samen. Stop met 99 cent

Geachte heer,

Bedankt voor uw beoordeling. U kunt ervoor kiezen om geen post of email meer te ontvangen. Omdat ik nu niet wat uw voorkeur heeft, adviseer ik u om contact op te nemen met onze klantenservice zodat ze dit direct naar uw wens in orde kunnen maken.
Telefoon: 0294 788 103
E-mail: contact@wijnbeurs.nl

G van der Linden

Over het algemeen goed

Waar ik en meerdere mensen in mijn vriendenkring zich enorm aan ergeren, is het feit dat als ik niet lid ben, ik vaak 0,50 euro extra moet betalen per fles, dan bestel daarom ook nooit.
Tip: maak de fles 0,50 euro duurder en schaf het niet of wel lid zijn van de wijnbeurs af.
Gegarandeerd dat uw omzet enorm zal stijgen. Ik kan me niet voorstellen dat er niet meer mensen over klagen. Het kan ook zijn dat deze mensen gewoon niet bestellen en niets laten horen.

Geachte heer,

Bedankt voor uw review. Leuk om te zien dat u over het algemeen tevreden bent en ook een waardevolle tip voor ons heeft. We nemen uw verbeterpunt mee ter overweging ter verbetering van onze service.

A.J. de Veij

De levering ging prima

geen opmerkingen

nee

Ton Keetlaer

Prima. Actueel en klantvriendelijk

Compleet programma. Wat ik altijd erg plezierig vind is de opgave van maximale houdbaarheid.

Geachte heer,

Bedankt voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u positief bent over uw ervaring bij ons!

Rob van de Bank

Steeds heel positieve ervaringen met zowel het bestellen als de logistieke afhandeling.
Verder heel scherpe aanbiedingen,waar wij pensionado's dankbaar gebruik van maken.

Ja,de scherpe aanbiedingen die frekwent worden gedaan

Wij zouden dat momenteel niet weten

Geachte heer,

Wat fijn dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven, dank hiervoor. We zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent over uw wijn aankopen bij ons!