8.3/10
8.3/10
Kwaliteit van de wijn
7.5/10

Goede keus, scherpe prijs, snelle en correcte levering

Zie boven. Ook redelijk bruikbare omschrijvingen van de wijnen.

Wijn is zuur (kapot) en de communicatie van de klantenservice is slecht.

Geachte heer,
Bedankt voor uw review. Spijtig om te horen dat de wijn niet aan uw verwachtingen voldoet en de communicatie niet naar wens is verlopen. We nemen binnenkort contact met u op zodat we dit naar uw tevredenheid kunnen oplossen.

Roel Wever

Punctueel en altijd de juiste fles.

Ik bestel al 2 jaar bij de wijnbeurs, mooi assortiment en snelle levering

snelle levering

nee

Doe met enige regelmaat een bestelling

prettig contact
stipte levering

Donders

Positief. Duidelijke mailing (e-mail en Post.NL). Snelle reacties, correcte bezorging

Dennis

De wijnbeurs. Leuke site en voor mij aardige betaalbare wijnen gekocht. Echter het zijn ook stalkers. Bijna iedere week een poststuk met aanbiedingen waar soms te toevallig de door jou gekochte... De wijnbeurs. Leuke site en voor mij aardige betaalbare wijnen gekocht. Echter het zijn ook stalkers. Bijna iedere week een poststuk met aanbiedingen waar soms te toevallig de door jou gekochte producten in staan. Maar het aller ergste is als je even niet besteld je werkelijk soms 2x per dag beschermt gebeld wordt. Ik heb meerder malen laten weten hier niet van gediend te zijn maar niets helpt. Afgelopen vakantie 11x gebeld. Pfff. Dus weet waar je aan begint. Ik zeg mijn lidmaatschap weer op en hoop dat het dan weer stil blijft.

Geachte heer,
Bedankt voor uw review. Spijtig om te horen dat u onze aanbiedingen per post en telefoon als vervelend beschouwt. Erg vervelend dat ondanks dat u dit eerder heeft aangegeven u nog steeds gebeld wordt, excuses hiervoor. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om te zorgen dat u volledig wordt uitgeschreven.

S. Falkena

Na een paar keer een tegenvallende wijn te hebben besteld, vond ik na mijn vakantie een aanbieding in de bus van een scherp geprijsde Acantus. Dat leek me wel wat. Online besteld. Wat blijkt de... Na een paar keer een tegenvallende wijn te hebben besteld, vond ik na mijn vakantie een aanbieding in de bus van een scherp geprijsde Acantus. Dat leek me wel wat. Online besteld. Wat blijkt de actie is al weer verlopen. Tevens ben ik het met een andere reviewer eens, dat ik het gedoe met de extra korting voor leden waardeloos vind. Om die reden heb ik al meerdere keren niet besteld.

Aanbiedingen zijn naar mijn idee scherp geprijsd.

Zie ervaring hierboven en ga klanten niet bellen, als u zo ook folders stuurt. Als ik wat wil bestellen, doe ik dat wel. Degene, die belt, doet dat vaak op een ongelegen moment en dat wekt irritatie.

Geachte heer,
Bedankt voor uw review. Jammer dat u de Acantus aanbieding gemist heeft, gelukkig is er net een nieuwe aanbieding van Acantus gestart waar u van kunt profiteren: https://www.wijnbeurs.nl/Acties/Acantus-Golden-Selection:::277_1144.html
Aanbiedingen zijn inderdaad geldig binnen een bepaalde periode, kennelijk was u net op vakantie tijdens de vorige actie periode. U zult nu vanaf nu geen aanbiedingen meer per telefoon ontvangen omdat u aangeeft dit liever niet te willen. Bedankt voor de tip wat betreft de ledenprijzen, we nemen u feedback mee.
jjames@wijnbeurs.nl

Alleen maar positief. Prima wijnen, vlotte bezorging en adequate probleemafhandeling.

Vooral de wijnuitleg, de wijnhuizen, informatie over de druiven(soorten), proefnotities, aanbiedingen en de voordeeltjes als premiumlid zijnde.

De aanbiedingen per post: mag wat mij betreft meer geclusterd worden zodat post daarover niet wekelijk maar in een lagere frequentie wordt verstuurd.
Misschien is het werken met een App...
Misschien is het werken met een App handiger en kosten besparend.

Heel goede ervaring, wijnen geen teleurstellingen en verassend, verkoop medewerkers zeer correct .