8.1/10
Kwaliteit van de wijn

jacob

Ik heb een hele mooie halfdozijn flessen champagne gevonden en werd veilig en snel bezorgd. wijnbeurs is een aanrader.

n.v.t.

n.v.t.

Bij deze kan ik melden dat ik met veel plezier lid ben en steeds goede wijnen heb ontvangen. Dat is eigenlijk de reden dat ik lid blijf, de wijnen zijn heerlijk.
Het bestellen en de bezorging...

Dat de wijnen altijd goed zijn.

Ik heb destijds gepleit voor levering van 6 i.p.v. 12 flessen. Fijn dat dat nu kan. Wat ik ook fijn zou vinden is een eigen wijnpakket samenstellen uit het aanbod. Bijvoorbeeld van de aangeboden wijnen er 2 of 4 x 3 flessen naar eigen keuze van bestellen. Ik drink alleen en dan zijn 3 flessen van een soort voldoende. Natuurlijk ken ik de wijnpakketten maar dan heb je geen keus.

Karin

Over het algemeen prima, maar wel eerst even googlen w.b. de wijnen. Sommige wijnhuizen zijn niet echt te vinden.....
Nu 3 flessen sauternes gekocht maar had 0,75 l verwacht. Blijken halfjes...

geen misleidende teksten!!

Kwaliteit altijd zoals verwacht. Bezorging punctueel. Regelmatig prima aanbiedingen

Uitstekende huiswijn La Pauline!

Geachte heer,

Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent en dan onze trots La Pauline u goed smaakt.

jjames@wijnbeurs.nl

Een abonnement genomen op de Bourgondische service rood. Het leek zo leuk; niet weten wat je iedere twee maanden thuis gebracht krijgt. Echter na één maal direct afgezegd. Van de 3x2 flessen waren...

Als je koopt nav de informatie op de site dan is het redelijk kloppend

Zorg voor goede wijn in de wijnservice pakketten omdat mensen vertrouwen dat er goede wijn in zit wat dus in werkelijkheid niet zo is

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw review. Spijtig om te horen dat u teleurgesteld bent over de bourgondische service. We zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Roland

Goede duidelijke website
Gemakkelijke bestelling
Ruime keus
Snrlle levering

Geachte heer,

Bedankt voor uw review. Erg leuk om te horen dat u tevreden bent over de wijnen. We hopen u nog vaker te mogen verblijden met onze wijnen.

Timo

Agressieve verkoop. Na een aankoop wordt je gestalkt lijkt het wel. Per post en ook per telefoon. Bij het eerste elefoontje van ze heb ik ze verteld dat ik niet door wijnbeurs gebeld te willen...

kwaliteit wijn en levering is in orde

Meer respect voor de klant.

Geachte heer,

Bedankt voor uw review. Spijtig om te horen dat u ondanks uw melding toch weer gebeld bent. Dit mag niet gebeuren. We zullen contact met u opnemen om dit nu goed voor elkaar te maken.

A.J. van Dijk

Al jaren klant en het mag gezegd worden; fantastische wijnen tot op heden hier kunnen bestellen. De smaaknotities zijn loepzuiver en zeer kundig en accuraat.

Constante kwaliteit. Juiste prijs/kwaliteit verhouding, goede service, bereikbaarheid en levering. Cmmunicatie verloopt goed.

Geen.

Geachte heer,

Bedankt voor uw review. Dank voor u jarenlange vertrouwen in ons. Leuk om te horen dat u zo positief bent over de Wijnbeurs. We doen ons uiterste best om de proefnotities zo accuraat mogelijk te beschrijven zodat u weet wat u kunt verwachten van de wijn, fijn om te horen dat u hier tevreden over bent!

Pieter-Bas IJdens

Goede wijn, snelle levering, daarna opdringerig en vervelend

Prima wijn, snelle levering, goede aanbiedingen

Er is op de website geen enkele manier om je communicatievoorkeuren aan te geven.

Geen probleem, maar: De wijnbeurs is heel erg opdringerig. Was ik direct na de bestelling nog geneigd om hier vaker te bestellen, dan is dat gevoel nu wel volledig tenietgedaan door de overvloed aan opdringerige reclame van dit bedrijf. Niet alleen krijg je een nieuwsbrief, je krijgt van dit bedrijf ook nog eens folders in je brievenbus, en je wordt via een call-center telefonisch benaderd met hun aanbiedingen.

Als de aanbieding niet heel erg goed is zou ik eenieder afraden bij dit bedrijf te bestellen, tenzij je heel erg graag tijdens werktijd iemand van de wijnbeurs aan de lijn wil hebben, of iets nodig hebt voor onderin de kattenbak.

Geachte heer,

Bedankt voor uw review. Jammer om te horen dat u de Wijnbeurs als opdringerig ervaart, dit is niet onze bedoeling. We zullen contact met u opnemen om ervoor te zorgen dat u de informatie van uw voorkeur wel en niet meer zult ontvangen.