Reviews

8.7 / 10
7000 beoordelingen
Schrijf beoordeling

96% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
8.6/10
Info over verloop order
8.9/10
Snelheid levering
8.8/10
Bestelgemak
8.3/10
Klantvriendelijkheid
8.7/10
Informatie op de website
8.3/10
Kwaliteit van de wijn
8.2/10
After sales
7.5/10

7000 Reviews

Anoniem

1/10

Slechte ervaring. Eerste bestelling gedaan, krijg bevestiging met bezorgment. Blijf daarvoor thuis. Niemand gezien, wijn nooit gekregen ??.

Reactie de Wijnbeurs:

Geachte mevrouw,
Bedankt voor uw review. Spijtig om te horen dat de bezorging niet goed is verlopen, excuses hiervoor. We nemen z.s.m. Contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Jim...
Geachte mevrouw,
Bedankt voor uw review. Spijtig om te horen dat de bezorging niet goed is verlopen, excuses hiervoor. We nemen z.s.m. Contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Jim James
Account Manager de Wijnbeurs
jjames@wijnbeurs.nl


Anoniem

10/10

Groetjes van Pim Smits aan Franz Lampe


Anoniem

8/10

De wijn is altijd prima, deze keer minder goede ervaring met de bezorging...

Sterke punten

De wijn is altijd prima.

Verbeterpunten of tips

Ik had aangegeven dat de order geen haast had, maar vervolgens is er niet gecommuniceerd wanneer de wijn zou aankomen, de track&trace van de bezorger was helaas niet aan te passen op een datum dat... Ik had aangegeven dat de order geen haast had, maar vervolgens is er niet gecommuniceerd wanneer de wijn zou aankomen, de track&trace van de bezorger was helaas niet aan te passen op een datum dat er iemand thuis was, en nu moet ik de wijn ophalen op een bezorgpunt. Dit vind ik geen goede service...

Reactie de Wijnbeurs:

Geachte mevrouw,
Bedankt voor uw review. Spijtig om te horen dat de bezorging niet goed is verlopen, excuses hiervoor. We zullen er alles aan doen om uw volgende bestelling weer correct bij u te...
Geachte mevrouw,
Bedankt voor uw review. Spijtig om te horen dat de bezorging niet goed is verlopen, excuses hiervoor. We zullen er alles aan doen om uw volgende bestelling weer correct bij u te bezorgen.
Met vriendelijke groet,
Jim James
Account Manager de Wijnbeurs
jjames@wijnbeurs.nl


Anoniem

8/10

Leveren Goede wijn
vind wel: teveel reclames werkt ergernis op

Verbeterpunten of tips

Minder reclames zou fijn zijn


Anoniem

8/10

Heel goede service en afhandeling Aanbiedingen aan klikken en vervolgens inloggen is onhandig

Sterke punten

Heel goede service

Verbeterpunten of tips

Aanbiedingen aan klikken en vervolgens inloggen is onhandig


Anoniem

10/10

Goed bedrijf wat snel levert.

Sterke punten

Snelle levering!

Verbeterpunten of tips

Minder reclame!


G. Van Rijn

8/10

Prima bedrijf. Snelle levering van goede kwaliteit.
Een probleem is, als de wijn eenmalig naar een ander adres gestuurd moet worden , dan wordt de volgende bestelling automatisch weer naar dat...
Prima bedrijf. Snelle levering van goede kwaliteit.
Een probleem is, als de wijn eenmalig naar een ander adres gestuurd moet worden , dan wordt de volgende bestelling automatisch weer naar dat adres gestuurd. Is al 2 keer voorgekomen.

Sterke punten

Snelle levering

Verbeterpunten of tips

Zie boven . Wijn eenmalig naar ander adres


Joost van Lingen

3/10

Meer dan 20 jaar lid.
Klacht over wijn met kurk: afgescheept met kul-argument.
Dus lidmaatschap opgezegd.
In mijn bedrijf gaan we anders met klanten om.

Sterke punten

Nee.

Verbeterpunten of tips

De bezem door de klantenservice.


Klarenbeek

10/10

Correcte afhandeling van de order

Sterke punten

Snelle levering

Verbeterpunten of tips

Geen


Anoniem

9/10

x

Sterke punten

x

Verbeterpunten of tips

x