Kwaliteit van de wijn
7.7/10

G.Langevoort

Heel goede ervaring. Goede oplossingen worden telefonisch aangereikt. Dat is ook de reden dat ik gestopt ben met anderen. Natuurlijk is ook de kwaliteit van de wijnen super belangrijk.

Correcte aflevering en goede prijzen !

Goede ervaring, altijd op tijd leveren, je kunt de dag met tijd uitkiezen, ze verkopen goede wijnen en goed omschreven. Kortom heel tevreden met de Wijnbeurs, wij bestellen er heel graag.

Levering, met indicatie v tijd en keuze, snelle reakties en qua webshop goede omschrijving van de wijn en vaak goede akties.

Misschien optie, dat er als je vaak besteld, ze een soort persoonlijk wijnaccount, waarin de nieuwe wijnen etc die bij jouw smaakprofiel passen, je erop geattendeerd wordt.

Reactie de Wijnbeurs:

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw review. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent en vinden het leuk dat u ook zo’n originele tip voor ons heeft! We nemen dit mee ter verbetering van onze website.

Jim James
Account Manager de Wijnbeurs
jjames@wijnbeurs.nl

Goed.

Heldere informatie over aangeboden producten inclusief (en dat is zeer belangrijk) de datum tot wanneer de wijn bewaard kan worden.

Reclames/aanbiedingen niet versturen per post en per e-mail. Derhalve bestanden screenen. Kan stevige bezuiniging in operating cost opleveren.

Wouter Methorst

Goede ervaring

Jan Dunning

Uitstekend

Goede service, afspraken over delevering kloppen altijd. Ook een compliment voor PostNL.
Prima prijs-kwaliteit

Doorgaan zo

Levering altijd op tijd, goede kwaliteit

Zie boven

Veel te veel reclamefolders in de bus

Makkelijk wijn bestellen.

Soms goede aanbiedingen.

Bij alle wijnen staat een smaakbeschrijving die soms wat overdreven is. Daardoor kan een wijn soms tegenvallen.

Goede service met bezorgen aan huis. Tot nu toe kloppen de aanbevelingen met wat wij er van verwachten.

De snelle thuisbezorging is erg fijn

Niet echt. Maar mogelijk de aan biedingen nog iets meer personificeren?

Ik ervaar deze samenwerming als echte samenwerking. U komt Uw afspraken na.

Ik zou graag meer van mijn wijn zien, Blackhawk Zinfandel. Ik heb meerdere wijnen geprobeerd, maar ik ik kom iedere keer weer uit bij deze wijn. Deze smaak is persoonlijk.

Max van den Ouweelen

Al vele jaren klant bij de wijnbeurs omdat zij goede en goed geprijsde wijnen leveren uit Amerika en Australië.
Ben inmiddels ook "abonnee" op hun huismerk La Pauline. deze wijn wordt in een...

De beschrijving van een wijn sluit in de regel aan bij mijn smaak.
Prijzen zijn soms heel aantrekkelijk.

Het dubbel op reclame maken (via de mail en via papieren mailings) kan efficiënter en derhalve goedkoper.