8.3/10
8.3/10
Kwaliteit van de wijn
7.5/10

Alles goed verzorgd, duidelijke informatie over tijd van leveren en op tijd verandering hierover aangegeven.

Truus Ornée

snelle aflevering

prima in orde

Snelle levering, goede nazorg.

Prijs- kwaliteit verhouding uitstekend.

Ik ben al vrijwel vanaf de start van wijnbeurs lid. Toch ontvang ik regelmatig mailing waarin weer aanbevolen wordt toch lid te worden. Ook bij telefonisch bestellingen heb ik daarop gewezen, omdat... Ik ben al vrijwel vanaf de start van wijnbeurs lid. Toch ontvang ik regelmatig mailing waarin weer aanbevolen wordt toch lid te worden. Ook bij telefonisch bestellingen heb ik daarop gewezen, omdat anders een afwijkende prijs wordt berekend.

Ger

Goede wijnen tegen aantrekkelijke prijzen. Goede service.

G. Vos

Goede wijnen, snel geleverd

Bestel niets bij dit bedrijf, als wel iets bestelt blijven ze eindeloos reclame naar je huisadres toesturen. Menigmaal het verzoek gedaan om hier mee te stoppen. Helaas is dat tegen dovemansoren.

Luister naar de verzoeken van de klant. Als de klant geen reclame op huisadres of email wil ontvangen. Stop daar dan mee. Levert alleen ergenis en een slechte recentie op.

Geachte heer,
Bedankt voor uw review. Spijtig om te horen dat uw verzoek niet is verwerkt. We zouden dit graag alsnog in orde maken, uw contact gegevens zijn echter niet zichtbaar bij deze review. Als u contact opneemt met klantenservice dan gaan we er mee aan de slag.
Klantenservice:
Telefoon: 0294 788 103
E-mail: contact@wijnbeurs.nl
jjames@wijnbeurs.nl

1 keer wijn besteld. Op zich prima maar niets bijzonders. Wat wel bijzonder is, is de buitengewoon irritante overvloed van reclame in je brievenbus, frequent telefonisch aandringen met zogenaamde... 1 keer wijn besteld. Op zich prima maar niets bijzonders. Wat wel bijzonder is, is de buitengewoon irritante overvloed van reclame in je brievenbus, frequent telefonisch aandringen met zogenaamde aanbiedingen en de stortvloed van spam in je email. Al deze ellende krijg je er gratis bij en eraf komen lukt niet. Advies: Koop ergens anders wijn.

Zie ervaring.

Geachte heer,
Bedankt voor uw review. Spijtig om te horen dat u onze aanbiedingen als vervelend beschouwt. U bent bij deze uitgeschreven voor aanbiedingen per telefoon, post en email.
Met...

Robbert

Op zondag 12 flessen wijn besteld, waarbij duidelijk vermeld stond dat levering op maandag in de ochtend zou plaats vinden. Ook in de bestelbevestiging werd dit levering de volgende dag vermeld.... Op zondag 12 flessen wijn besteld, waarbij duidelijk vermeld stond dat levering op maandag in de ochtend zou plaats vinden. Ook in de bestelbevestiging werd dit levering de volgende dag vermeld. Mooie en snelle service als je de wijn inderdaad de volgende dag cadeau wilt doen aan wat klanten, maar helaas kwam er geen wijn de volgende dag. Wel pas na zelf navragen een slap excuus van de klantenservice dat het zo druk was dat het niet gelukt was om mijn bestelling tijdig te leveren. Als je al 20 jaar wijn verkoopt, dan kan je inmiddels wel weten dat het eind november wellicht wat drukker is met de verkoop, maar bij de wijnbeurs kwam het dit jaar kennelijk toch als een verrassing. Als je dan vervolgens op de website ziet dat ze met postnl alleen leveren van dinsdag tot zaterdag, dan krijg je toch een beetje het gevoel dat je als klant bewust op het verkeerde been gezet wordt. Jammer.

Geen loze beloftes doen.

Geachte heer,
Bedankt voor uw review. Spijtig om te horen dat de levering niet goed is verlopen. Ik kan u ervan verzeker dat u niet bewust op het verkeerde been bent gezet. Wegens de feestdagen leveren we vanaf eind november tot en met half december ook op maandagen. We vinden het erg vervelend dat dit bij uw bestelling als nog niet is gelukt waarvoor onze excuses.
jjames@wijnbeurs.nl

Heel slecht alleen al het bestellen is hopeloos,waardeloze site. probeer al een uur een bestelling te plaatsen maar ben ww vergeten Een ww aanvragen werkt niet Kortom waardelooooos

Geachte heer,
Bedankt voor uw review. Spijtig om te horen dat uw ervaring op onze website niet goed verliep. We nemen uw feedback mee ter verbetering van onze website. Onze klantenservice heeft u gelukkig inmiddels al verder geholpen met uw wachtwoord en bestelling.

Harold van Veen

Onlangs voor het eerst een bestelling (4 doos) gedaan bij Wijnbeurs. Kort na de bestelling kreeg ik een mail waarin men mij meldde dat een van de 4 wijnen niet meer leverbaar was. Zij boden een... Onlangs voor het eerst een bestelling (4 doos) gedaan bij Wijnbeurs. Kort na de bestelling kreeg ik een mail waarin men mij meldde dat een van de 4 wijnen niet meer leverbaar was. Zij boden een alternatief. Daar ben ik mee akkoord gegaan. Op de dag van levering ontving ik slechts 3 doos. De volgende dag werd (het alternatief) doos 4 geleverd. Helaas bleek dit nóg een doos van een van de wijnen die ik al eerder had ontvangen. Ik heb gebeld met Wijnbeurs en zij gaven toe dat dit verkeerd
gegaan was. Als oplossing boden zij aan om de ontbrekende wijn op te sturen en de, onjuist ontvangen, wijn mocht ik houden !!
Hulde

Service