8.3/10
7.5/10

Tevreden

nvt

nvt

Naast de vele emails die ik krijg word ik ook nog gebeld door de wijnbeurs.
Het gaat om speciale aanbiedingen van het promotieteam!?? met grote kortingen?
Op mijn vraag waarom het niet...
Naast de vele emails die ik krijg word ik ook nog gebeld door de wijnbeurs.
Het gaat om speciale aanbiedingen van het promotieteam!?? met grote kortingen?
Op mijn vraag waarom het niet gewoon op de mail gezet wordt kreeg ik te horen dat die kortingen dan niet gelden. Ze belden dan ook nog met een afgeschermd nummer! Hmmmm, verdacht. Niet meer doen. Als het werkelijk van wijnbeurs afkomstig is tenminste! Ik vertrouw dit niet en dus zal ik op die manier niks betellen, hoe goed de aanbieding ook is.

snel

geen telefonische aanbiedingen aub.

Geachte heer,
Bedankt voor uw review. Het klopt inderdaad dat u speciale aanbieding per telefoon van ons kunt ontvangen. U geeft aan dit niet te vertrouwen en hier dan ook niet op in te willen gaan en deze aanbiedingen niet meer per telefoon te willen ontvangen. Vanaf nu bent u dan ook uitgeschreven voor de telefonische aanbiedingen. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geholpen.

madelon gouman

Goede service
mooie wijnen
prijs kwaliteits verhouding goed

service bij omruiling

nee

C. Warmerdam

Ik krijg teveel spammail.

Goede snelle levering.

Spammail verminderen

Remco Giel

Zeer te spreken over de Wijnbeurs. Hele mooie wijnen en zeer scherpe aanbiedingen. Tevens een hele goede service als een wijn niet goed is wordt er gelijk wat aan gedaan. Ik ben ook Premium lid... Zeer te spreken over de Wijnbeurs. Hele mooie wijnen en zeer scherpe aanbiedingen. Tevens een hele goede service als een wijn niet goed is wordt er gelijk wat aan gedaan. Ik ben ook Premium lid geworden en daar door nog meer korting en gratis verzenden.

madelon gouman

Goede service
mooie wijnen
prijs kwaliteits verhouding goed

service bij omruiling

nee

Vrijwel altijd goed. Van de laatste zending miste echter een doosje. Volgens Post omdat er het kapt gevallen was.
Ik heb dat doorgegeven aan de Wijnbergs, die het zuouden onderzoeken. Echter...
Ik heb dat doorgegeven aan de Wijnbergs, die het zuouden onderzoeken. Echter niets meer vernomen.

Komen afspraken na

Geachte heer,
Bedankt voor uw review. Excuses dat u niets meer heeft vernomen, we gaan het uitzoeken en nemen zo spoedig mogelijk persoonlijk contact met u op.
Met vriendelijke groet,...
jjames@wijnbeurs.nl

Sonja

Vriendelijke mensen die je goed helpen

al ruim 3 jaar klant en nog geen slechte wijn gehad

Michiel Goosen

Bij mijn bestelling had ik geen code ingevoerd en liep daardoor mijn extraatjes mis, zoals een Magnum en mooie Riedle glazen. Één mailtje en de spullen worden direct nagezonden. Bij de Wijnbeurs... Bij mijn bestelling had ik geen code ingevoerd en liep daardoor mijn extraatjes mis, zoals een Magnum en mooie Riedle glazen. Één mailtje en de spullen worden direct nagezonden. Bij de Wijnbeurs hebben ze begrepen wat klantenservice is.

Grote klantvriendelijkheid en goede informatie bij de wijnen. Daarnaast een uitstekende klantvriendelijkheid en snelle reactie bij contact.

Ga vooral zo door.

Als nieuwe klant een zeer onvriendelijke site

Echt niet moeizaam contact

Een veel eenvoudigere aanmelding als nieuwe klant bedenken

Geachte heer,
Bedankt voor uw review. Vervelend dat het aanmelden moeizaam ging op onze website. We nemen uw feedback mee ter verbetering van onze service.
Jim...
jjames@wijnbeurs.nl