Je aankoop wordt beschermd

8.3/10
Kwaliteit van de wijn
7.8/10

Michiel Goosen

Bij mijn bestelling had ik geen code ingevoerd en liep daardoor mijn extraatjes mis, zoals een Magnum en mooie Riedle glazen. Één mailtje en de spullen worden direct nagezonden. Bij de Wijnbeurs...

Grote klantvriendelijkheid en goede informatie bij de wijnen. Daarnaast een uitstekende klantvriendelijkheid en snelle reactie bij contact.

Ga vooral zo door.

Als nieuwe klant een zeer onvriendelijke site

Echt niet moeizaam contact

Een veel eenvoudigere aanmelding als nieuwe klant bedenken

Geachte heer,

Bedankt voor uw review. Vervelend dat het aanmelden moeizaam ging op onze website. We nemen uw feedback mee ter verbetering van onze service.

jjames@wijnbeurs.nl

Alles goed verzorgd, duidelijke informatie over tijd van leveren en op tijd verandering hierover aangegeven.

Truus Ornée

snelle aflevering

prima in orde

Snelle levering, goede nazorg.

Prijs- kwaliteit verhouding uitstekend.

Ik ben al vrijwel vanaf de start van wijnbeurs lid. Toch ontvang ik regelmatig mailing waarin weer aanbevolen wordt toch lid te worden. Ook bij telefonisch bestellingen heb ik daarop gewezen, omdat anders een afwijkende prijs wordt berekend.

Ger

Goede wijnen tegen aantrekkelijke prijzen. Goede service.

G. Vos

Goede wijnen, snel geleverd

Bestel niets bij dit bedrijf, als wel iets bestelt blijven ze eindeloos reclame naar je huisadres toesturen. Menigmaal het verzoek gedaan om hier mee te stoppen. Helaas is dat tegen dovemansoren.

Luister naar de verzoeken van de klant. Als de klant geen reclame op huisadres of email wil ontvangen. Stop daar dan mee. Levert alleen ergenis en een slechte recentie op.

Geachte heer,

Bedankt voor uw review. Spijtig om te horen dat uw verzoek niet is verwerkt. We zouden dit graag alsnog in orde maken, uw contact gegevens zijn echter niet zichtbaar bij deze review. Als u contact opneemt met klantenservice dan gaan we er mee aan de slag.

Klantenservice:
Telefoon: 0294 788 103
E-mail: contact@wijnbeurs.nl

jjames@wijnbeurs.nl

1 keer wijn besteld. Op zich prima maar niets bijzonders. Wat wel bijzonder is, is de buitengewoon irritante overvloed van reclame in je brievenbus, frequent telefonisch aandringen met zogenaamde...

Zie ervaring.

Geachte heer,

Bedankt voor uw review. Spijtig om te horen dat u onze aanbiedingen als vervelend beschouwt. U bent bij deze uitgeschreven voor aanbiedingen per telefoon, post en email.

Robbert

Op zondag 12 flessen wijn besteld, waarbij duidelijk vermeld stond dat levering op maandag in de ochtend zou plaats vinden. Ook in de bestelbevestiging werd dit levering de volgende dag vermeld....

Geen loze beloftes doen.

Geachte heer,

Bedankt voor uw review. Spijtig om te horen dat de levering niet goed is verlopen. Ik kan u ervan verzeker dat u niet bewust op het verkeerde been bent gezet. Wegens de feestdagen leveren we vanaf eind november tot en met half december ook op maandagen. We vinden het erg vervelend dat dit bij uw bestelling als nog niet is gelukt waarvoor onze excuses.